SiteToGo

Lex van de Straat- lexwonen.nl

Nadat iedereen keihard heeft gewerkt aan mijn website mag het resultaat er zijn. Een snellere en overzichtelijke website heeft er voor gezorgt dat ik met mijn belangrijkste blogs nu op 1 of 2 sta... Nadat iedereen keihard heeft gewerkt aan mijn website mag het resultaat er zijn. Een snellere en overzichtelijke website heeft er voor gezorgt dat ik met mijn belangrijkste blogs nu op 1 of 2 sta in Google. Een volle mailbox met leads is het resultaat. Aantal leads is nu verviervoudigd. Er is daar niemand die een pas langzamer zet. Geweldige ideeën die passen bij mijn bedrijf in de financiële wereld. Mijn wensen en hun creativiteit heeft voor een boost aan klanten gezorgd voor een absolute betaalbare prijs. Voor mijn bedrijf Lex Wonen is het een geweldig succes geworden.

Dsg daktechniek

Voor een voordelige prijs krijg je in een korte tijd een website naar wens. Klantvriendelijkheid is voor mij een 10, communicatie een 8. Prijs kwaliteit is een 9. Ik vind het ook fijn dat ik voor... Voor een voordelige prijs krijg je in een korte tijd een website naar wens. Klantvriendelijkheid is voor mij een 10, communicatie een 8. Prijs kwaliteit is een 9. Ik vind het ook fijn dat ik voor goede prijzen terecht kan voor online marketing en daar geen andere partij voor hoef te zoeken.

Op je Buik

Het is een bedrijf dat weet waar ze over praten ze luisteren naar de klant en doen er alles aan om een mooie site op te leveren en dat is super goed gelukt

Catherine Bungay

Ondanks de wat rommelige start, wel blij met beide eindresultaten.

Snelle aanpak op basis van bestaand format voor bouw van een nieuwe website.

123 Signing Houten

Mijn ervaring met SiteToGo is fantastisch, ze denken goed mee en hebben overal een oplossing voor.
De website ziet er heel goed uit en wordt ook goed gevonden, wat heel belangrijk is in de business waarin ik zit.

Top! Vooral de samenwering met Daryl is perfect! De mensen die je aan te telefoon krijgt zijn erg vriendelijk, en behulpzaam! Weten niet op alle vragen over het bewerkingsprogramma gelijk antwoord,... Top! Vooral de samenwering met Daryl is perfect! De mensen die je aan te telefoon krijgt zijn erg vriendelijk, en behulpzaam! Weten niet op alle vragen over het bewerkingsprogramma gelijk antwoord, maar doen hun uiterste best om toch te helpen en op google is er ook veel te vinden :P

Jeanine Branderhorst/ Brightline-Teleservice

Het bouwen van een website is een kwestie van vertrouwen en samenwerken. Het was een heel groeiproces waarin Daryl regelmatig met goede ideeën kwam en mij weer opdrachten gaf om uit te (laten)... Het bouwen van een website is een kwestie van vertrouwen en samenwerken. Het was een heel groeiproces waarin Daryl regelmatig met goede ideeën kwam en mij weer opdrachten gaf om uit te (laten) voeren. Hij is een energieke professional en prettig om mee samen te werken. Het vertrouwen dat ik in hem had is uitgekomen: ik ben ontzettend blij met het resultaat!

jlf concepts B.V.

Na een zeer slecht en rommelige start bij een account manager, is het project van het maken van een website overgenomen door Daryl. Hierbij gebeurde het tegenovergestelde als bij de eerdere contact... Na een zeer slecht en rommelige start bij een account manager, is het project van het maken van een website overgenomen door Daryl. Hierbij gebeurde het tegenovergestelde als bij de eerdere contact persoon. Daryl is pro actief , snel en communicatief en maakt de dingen overzichtelijk. In principe zou natuurlijk iedereen binnen de organisatie even goed moeten zijn, maar dat is wellicht een utopie. Als je met Daryl kan werken dan zou ik deze club zeker aanraden.

Meininger Intérieur

Na een wat rommelige start is de samenwerking verder heel goed verlopen. Een snelle en directe communicatie heeft er voor gezorgd dat mijn website erg snel live kon gaan. Over het resultaat van de... Na een wat rommelige start is de samenwerking verder heel goed verlopen. Een snelle en directe communicatie heeft er voor gezorgd dat mijn website erg snel live kon gaan. Over het resultaat van de website ben ook zeer tevreden.