SiteToGo

Financieel Inzicht Online

Supersnel mooie site neergezet.
Bedankt Daryl en collega’s!

Bax Houthandel BV

Werkt erg prettig!

Louis Bolk Instituut

Ons contactpersoon was erg enthousiast en prettig in de communicatie. Ik vond dat hij heel helder was in de communicatie per mail en telefoon en snel acties ondernam. Het logo dat is gemaakt is... Ons contactpersoon was erg enthousiast en prettig in de communicatie. Ik vond dat hij heel helder was in de communicatie per mail en telefoon en snel acties ondernam. Het logo dat is gemaakt is prachtig en pakt erg goed uit, er zat ook een mooie visie achter. De website is snel gemaakt! Ook prettig dat alles te bespreken is maar dat hij ook duidelijk aangeeft wat wel en niet mogelijk is. De website uitleg was erg prettig, er werd de tijd genomen en geen vraag was te gek.
Af en toe was de mailwisseling iets chaotisch omdat er van mijn kant misschien iets te veel mails werden verstuurt, misschien goed voor de toekomst om aan te geven wat handig is: bijvoorbeeld wat per mail kan en wat we beter zelf kunnen doen als de website live is. Maar dit werd later wel tijdens de website uitleg duidelijk gemaakt dat dit in het vervolg handiger is.
Ook erg fijn om te horen dat nu de website live is we bepaalde taken kunnen uitbesteden aan doelbewust, als zij het snel kunnen en het kost ons veel moeite zijn zij er voor ons, top!

Vincent Malda / 2Mobile Consultancy

We zijn blij met het resultaat en uitstraling van de website. Er werd goed en creatief meegedacht, waarbij er waardevolle tips werden gegeven!

Auto Totaal Ede

Website in goed overleg vernieuwd!

Panta Rhei acupunctuur

Zeer tevreden! Zijn erg snel en hebben uitstekende ideeën. Goede begeleiding op alle vlakken, van een kleine advertentie tot een complete website. Zeer zeker aanbevolen!

Transitie Instituut B.V.

Erg prettige samenwerking. En dat is toch waar het in beginsel om draait. Want onze onsamenhangende dromen en ideeën moeten uiteindelijk visueel vertaald worden naar concrete websites die doen wat... Erg prettige samenwerking. En dat is toch waar het in beginsel om draait. Want onze onsamenhangende dromen en ideeën moeten uiteindelijk visueel vertaald worden naar concrete websites die doen wat er van verwacht mag worden. Met name Daryl is in staat die vertaalslag op een prachtige wijze vorm te geven. Keer op keer. Want we hebben ondertussen voor vele projecten onze sites door hen laten bouwen. Zeker een aanrader!

Q-Comfort Lifestyle Services

Prima bedrijf, heldere communicatie, prima prijs/kwaliteit verhouding, zeker aan te bevelen

Jeugdfocus

In 1 woord geweldig! In vind dat ze een prachtige site hebben gebouwd. Super goede service. Ze reageren heel snel op vragen. Er wordt echt met je meegedacht naar oplossingen of alternatieven.

Dollemanstucadoors

Erg fijne samenwerking leverd uitstekend werk