8.2/10

Pannenkoekenhuis t hof

Snelle en perfecte service

Duidelijk

S. v.d. Ven

Goede duidelijke website en goede begeleiding en service bij vragen

Ruime keuze

Er blijkt een product in backorders te staan zag ik op de pakbon, ik heb er verder alleen helemaal niks over gehoord. Dat is raar

Elisa Johansson

I purchase from this company, but i get it delivered from Druma en when i look at druma's website is the machine much cheaper. En they should really update their website, totally useless.

none

update your website, en next time try to have the same prices and not fool people.

Reactie Silhouette Europe:

The Machine is the same price on Druma.nl, the price you see on Drum is excluded tax, iff you have questions do not hesitate to contact us. Regards Team DDS Druma

Jammer genoeg wel op de website beschikbaar maar kreeg een telefoontje dat het er toch niet was, dus helaas niks gekocht

Geen ervaring mee

Website beter uprodate houden

VMS events & more

Wij hebben enige tijd geleden besloten om een Cameo 4 te kopen en na goede uitleg en duidelijk advies hebben we deze aangekocht .

Duidelijkheid

nvtp

Bennie Helsen

Ronduit SLECHT! Een silhouette cameo 4 besteld bij hen en een toestel aangekregen dat niet goed snijdt ondanks allerlei instellingen te hebben uitgeprobeerd die online te vinden zijn. Teruggestuurd... Ronduit SLECHT! Een silhouette cameo 4 besteld bij hen en een toestel aangekregen dat niet goed snijdt ondanks allerlei instellingen te hebben uitgeprobeerd die online te vinden zijn. Teruggestuurd (want via bol.com besteld en recht op 30 dagen bedenktijd) aangezien het toestel niet degelijk blijkt te werken. Silhouette Europe weigert de retour omdat het toestel gebruikt is (lees: uitgetest zoals ik hierboven beschreef en de snijmat werd hierdoor beschadigd). Alle begrip voor dus dat we eventueel de snijmat konden vergoeden, maar Silhouette Europe wil hiervan niet weten. Een zeer onvriendelijke medewerker 'Arnold' verschillende keren aan de lijn gehad, maar zij willen niet tot een overeenkomst komen. Ik heb ondertussen al ergens anders een nieuw toestel gekocht, dat wel goed functioneert. Nu ben ik dus mijn geld kwijt en zullen zij waarschijnlijk die geretourneerde silhouette nog eens opnieuw gaan verkopen. Helemaal gedegouteerd van deze service! NOOIT bestel ik nog iets bij hen.

Helaas geen

Eerlijkheid

Reactie Silhouette Europe:

Beste, we hebben u diverse malen getracht te benaderen telefonisch maar kregen nimmer gehoor, na wat op en neer gemaild te hebben via Bol.com is er contact geweest. De machine is zodanig gebruikt... Beste, we hebben u diverse malen getracht te benaderen telefonisch maar kregen nimmer gehoor, na wat op en neer gemaild te hebben via Bol.com is er contact geweest. De machine is zodanig gebruikt dat deze voor ons onverkoopbaar is, we hebben dit probleem met Bol.com opgenomen en worden ook door hun in het gelijk gesteld de machine niet te accepteren. De machine is dan ook inmiddels retour aan u gestuurd, wij hebben hier immers niets meer aan. Met vriendelijke groet Team DDS Druma bv

Joke

Matig

Niet ontdekt

Juiste prijs, voorraad en product informatie plaatsen, na afrekenen te horen gekregen niet meer leverbaar en met 21% bijbetaling wordt hij geleverd.

Reactie Silhouette Europe:

Jammer te lezen dat u niet tevreden bent over de aankoop ? Wellicht kunnen wij u nog ergens mee van dienst zijn ? We horen graag van u met vriendelijke groet Team Silhouette in Europe

M

Snel geholpen en snel bezorgd echter vond ik het wel vreemd dat de printer niet was ingepakt en zo voor de deur stond gelukkig hebben we eerlijke buren

Ongenae Anja

De bestelling is zeer vlot verlopen

Makkelijke site om te bestellen

Niet echt iets op aan te merken