Shoppagina.nl

Shoppagina.nl Klanten beoordelen Shoppagina.nl met 9.1/10. Gebaseerd op 366 ervaringen.366

Bedrijfsinformatie

Shoppagina.nl is de oplossing voor iedereen die een webshop wil beginnen. Je kiest het juiste pakket en binnen 5 minuten ben je online met je eigen webshop! Er is verder geen technische kennis vereist om producten te plaatsen. Geen gedoe met het koppelen van iDEAL. Tijdens de registratie van je webshop wordt automatisch een iDEAL account voor je aangemaakt. Je hoeft verder niets te regelen. Ga meteen aan de slag met je webshop!
Adres
Kanaalweg 14-L
3526KL Utrecht

Contactgegevens
E-mail: info@shoppagina.nl
Tel: 030 - 711 03 40
KvK: 30183819
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Shoppagina.nl met 9.1/10. Gebaseerd op 366 ervaringen.

Shoppagina.nl 1 beoordeling

Mooie lay-out en prettig in gebruik. veel functionaliteiten. prima helpdesk. eigen mailbox helaas wel bijbetalen. jammer dat de foto's en logo's te veel verkleind worden. gelukkig wel aan te passen door helpdesk.

Sertoni
Sertoni
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Shoppagina probeert het beste uit jouw en jouw webshop te halen.

OnlineGelballetjes.nl
OnlineGelballetjes.nl
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Vooral erg gebruiksvriendelijke en simpele webwinkel software die toch alle functies bevat die je nodig hebt. goede klantenservice.

petvoerbezorger.nl
petvoerbezorger.nl
Score voor Shoppagina.nl:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Kwalitatief product en professioneel help desk, bij problemen wordt snel geholpen. algemene uitstraling is zeer goed..

www.lifestylepassie.com
www.lifestylepassie.com

Uitstekend.

FM Parfum Boutique

Na een minder goede ervaring bij een andere webshop-aanbieder, is dit toch wel een hele verademing moet ik zeggen. alle design- en functionaliteitsmogelijkheden welke ik eerder niet heb gevonden, vind ik wel bij shoppagina.nl. .
ook het eerdere gebrek aan support maakt shoppagina.nl helemaal goed. ze staan altijd voor je klaar om antwoord te geven op uiteenlopende vragen, en dat binnen een mum van tijd. dit ervaar als zeer prettig. .
uiteraard zou ik shoppagina.nl aan iedereen aanbevelen. voor het geld dat je betaald krijg je ontzettend veel mogelijkheden en een uitstekende en razendsnelle support. bovendien keuze uit diverse pakketten, zodat je altijd een keuze kan maken welke het beste bij jou past. .

www.levensechte-babypoppen.nl

Nadat ik me bij shoppagina had aangemeld, kreeg ik een model webshop voorgeschoteld. dit was op het eerste gezicht niet wat ervan verwacht had. waar moest ik beginnen om te bereiken wat ik voor ogen had. luk raak wat pionieren leverde toch al wat resultaat op. gelukkig was er een uitgebreide handleiding beschikbaar. deze handleiding is opgedeeld in leuke aparte blokjes. met behulp van de handleiding ben ik er goed uitgekomen. eén keer telefonisch contact opgenomen en snel en correct geholpen. tot zover voor de volle 100% tevreden.

Www.hookkanalen-Houtkachels.nl
Www.hookkanalen-Houtkachels.nl

adswinkel.nl
adswinkel.nl
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Top zeer snelle service,zeer goede koppeling met paypal ideal.
pakket verzending voor v.a 4,50.

Casa especial

Tot nu toe een erg prettige en betaalbare shoppagina. ik ga nu lekker uitpuzzelen hoe het werkt en heb vertrouwen in een mooie website bij shoppagina.

Bedrijfsinformatie

Adres