Shoppagina.nl

Shoppagina.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Shoppagina.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company402
Uitstekend
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Shoppagina.nl met 9.1/10. Gebaseerd op 402 ervaringen.

Reisdumbbell.nl
Reisdumbbell.nl
Score voor Shoppagina.nl:4/5

Prima service.

Score voor Shoppagina.nl:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede prijs en service maar iets meer uitleg/hulp bij het bouwen van de webshop zou wel fijn zijn geweest.

arduino4you.nl

Ja, eindelijk was het zover. een eigen webshop! na lang oriënteren en vergelijken ben ik bij shoppagina uitgekomen, en tot nu toe nog geen slechte keus. de webshop is helemaal naar je eigen smaak in te richten, en de eerst maand is helemaal gratis! dat is erg handig als je eerst alles uit wilt proberen en dan kun je kijken of een webshop wel iets voor je is. als je iets niet snapt kun je even contact op nemen met shoppagina zelf. je wordt snel en vakkundig geholpen, ook dat is erg fijn. ik ben nog geen minpunten tegengekomen, dus daarom geef ik 5 sterren!.

Shoppagina.nl 1 beoordeling

Ik ben nog maar net begonnen met het maken van mijn webshop, maar ik moet zeggen dat het mij reuze meevalt om zelf een webshop te maken en daar heeft shoppagina de goede middelen voor. ieder kan het.

www.studiozoietsmisschien.nl

Shoppagina hebben we gekozen omdat het het meest complete plaatje biedt. alles maar dan ook alles kun je ermee . zelfs in css een aanpassing maken hier en daar. van a tot z gewoon goed geregeld en makkelijk te starten. enige wat ik zelf graag terugvind is misschien een minder omslachtige manier om in mijn mail te kijken die aan de webshop vast zit. nu wordt ik buitenomgeleid en ik zou het graag in de webshop achterkant zelf terug vinden. verder is er geen gebruiksvriendelijkere manier om te starten mogelijk denk ik.

Vanderkliff Boutique
Vanderkliff Boutique
Score voor Shoppagina.nl:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Gebruikvriendelijke website met voldoende opties om een websgop in korte tijd in te richteb.

droogdoeken .be
droogdoeken .be
Score voor Shoppagina.nl:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Eigenlijk geen negatieve opmerkingen-alles ging vlot.

Steddynl

Erg positief! klantenservice is enorm behulpzaam en reageert erg snel! tijdens mijn zoektocht naar een goede website om mijn webshop op te maken veel verschillende websites geprobeerd. bij elke website liep ik wel tegen een hindernis aan. .
bij shoppagina heb ik dat echter niet. mooie prijs voor een uitgebreid pakket en prettig dat het een maandabonnement is.

Shoppagina.nl 1 beoordeling

Shoppagina is erg fijn om as startende ondernemer aan de slag te gaan. je benst snel online n het gebruikgemaakt ligt erg hoog. ik zou het iedereen aanraden die een webshop wilt. het enigste min punt vind ik het gebrek aan felxibilieteit als het gaat om extra opties zoals api koppelingen en automatische import van product feeds. voor een dropshipper is dit een echt min punt. wanneer zij dit mogelijk maken krijgen ze van mij een 10. nu een 8.

www.schmalspur-bahn-werke-eu.info

Wij zijn voor 5 jaar geleden in aanraking gekomen met de medewerkers van shoppagina, omdat wij elders een provider hadden die niet aan onze wensen voldeed..
de medewerkers van shoppagina zijn ten alle tijden bereid om de klant naar tevredenheid te helpen en niets is hen te veel..
ook zijn zij in voor nieuwe ideeën en komen ook regelmatig met nieuwe aanpassingen te berde..
je wordt door het team van shoppagina behandeld alsof je familie bent en zo voelt dat ook, want ze hoeven je stem maar te horen en de klik met je web shop wordt gelijk in stelling gebracht..
wij als kleinschalige ondernemer kunnen dan ook niet anders zeggen " chapeau en we zullen nog heel lang van jullie diensten gebruik maken" ..
met andere woorden een echte aanrader voor de kleine ondernemer die hierdoor een grote ondernemer kan worden want door hun nieuwe en frisse aanpak stijgt alleen maar je omzet..
jongens en meiden ga zo door, want deze opzet is perfekt.

Bedrijfsinformatie

Shoppagina.nl is de oplossing voor iedereen die een webshop wil beginnen. Je kiest het juiste pakket en binnen 5 minuten ben je online met je eigen webshop! Er is verder geen technische kennis vereist om producten te plaatsen. Geen gedoe met het koppelen van iDEAL. Tijdens de registratie van je webshop wordt automatisch een iDEAL account voor je aangemaakt. Je hoeft verder niets te regelen. Ga meteen aan de slag met je webshop!
Adres
Kanaalweg 14-L