Shoppagina.nl

Shoppagina.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Shoppagina.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company414
Uitstekend
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Shoppagina.nl met 9.1/10. Gebaseerd op 414 ervaringen.

Het Winkelparadijs

Ik ben kort geleden een webshop gestart. shoppagina kwam met duidelijke instructies en alle koppelingen, zoals ideal en de verzendopties, werkten meteen. de mogelijkheden om je webshop een eigen gezicht te geven, zijn eindeloos. kortom: gebruiksvriendelijk en een handige handleiding waarin stap voor stap beschreven staat hoe alles werkt. ik ben erg tevreden.

www.melswaxmelts.nl
www.melswaxmelts.nl
Score voor Shoppagina.nl:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Het is eerst even wennen aan de opzet van de website en daarna makkelijk en handig in gebruik.

Shoppagina.nl 1 beoordeling

Heel gemakkelijk in gebruik, heel fijn dat je meteen de handleiding erbij krijgt, zodat je meteen aan de slag kunt. ook de helpddesk waar ik al een paar keer gebruik van gemaakt heb, is erg vriendelijk en behulpzaam. de reacties van mijn klanten zijn ook erg positief.

Shoppagina.nl 1 beoordeling

Tot nu toe een webwinkel die verder is dan ik tot nu toe gezien heb. nog niet over in verdiept dat ik alles weet.

Www.kaatjeskleding.nl

Ben net nieuw bij jullie, ik ben nog aan het zoeken hoe alles precies werkt maar heb ik een vraag en neem tel, contact op met jullie wordt ik goed geholpen en krijg advies hoe ik het misschien anders kan doen erg fijn.

VANDER HAEGHE DIRK

Ik heb voor onze startende webshop bijna alle aanbieders van webshops geprobeerd. voor de beginnende webshop-houder die niet veel kent van websites maken is shoppagina de beste. ik bespaar honderden-duizenden euro's om de webshop zelf in te richten en toch alles mooi en professioneel te houden. na enkele dagen had ik het geleerd. shoppagina is goed gestructureerd en overzichtelijk met een goede handleiding en het team antwoord heel snel op mijn vragen. voor webshop houders in belgië moet je wel goed de verzendmethodes uitzoeken in functie van het gewicht van je product en het land.

www.bean-to-bar-shop.com

Geweldig, het systeem werkt zo goed dat zelfs ik het kan ((-;.
ben echt een digibeet maar dit ging fantastisch. eerste uren even zoeken waar de functies voor diende en hoe ik mijn productgroepen in wil delen..

Www.keetjes.nl
Www.keetjes.nl
Score voor Shoppagina.nl:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Dankzij kvk op shoppagina attent gemaakt en bevalt je erg goed.

www.vmarktutrecht.nl
www.vmarktutrecht.nl
Score voor Shoppagina.nl:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik ben de webpagina nog aan het vormgeven. ik ontdek iedere dag nieuwe dingen.

www.future-gear.nl
www.future-gear.nl
Score voor Shoppagina.nl:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Shoppagina heeft ons goed geholpen met het starten van onze webshop, daarnaast is alles erg duidelijk. een kind kan de was doen..
future-gear.

Bedrijfsinformatie

Shoppagina.nl is de oplossing voor iedereen die een webshop wil beginnen. Je kiest het juiste pakket en binnen 5 minuten ben je online met je eigen webshop! Er is verder geen technische kennis vereist om producten te plaatsen. Geen gedoe met het koppelen van iDEAL. Tijdens de registratie van je webshop wordt automatisch een iDEAL account voor je aangemaakt. Je hoeft verder niets te regelen. Ga meteen aan de slag met je webshop!
Adres
Kanaalweg 14-L