Shoppagina.nl

Shoppagina.nl Klanten beoordelen Shoppagina.nl met 9.1/10. Gebaseerd op 387 ervaringen.387

Bedrijfsinformatie

Shoppagina.nl is de oplossing voor iedereen die een webshop wil beginnen. Je kiest het juiste pakket en binnen 5 minuten ben je online met je eigen webshop! Er is verder geen technische kennis vereist om producten te plaatsen. Geen gedoe met het koppelen van iDEAL. Tijdens de registratie van je webshop wordt automatisch een iDEAL account voor je aangemaakt. Je hoeft verder niets te regelen. Ga meteen aan de slag met je webshop!
Adres
Kanaalweg 14-L
3526KL Utrecht

Contactgegevens
E-mail: info@shoppagina.nl
Tel: 030 - 711 03 40
KvK: 30183819
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Shoppagina.nl met 9.1/10. Gebaseerd op 387 ervaringen.

www.donnasfashionfactory.nl
www.donnasfashionfactory.nl

Top site.

www.slankbox.com

Héél tevreden over shoppagina. het systeem en handleiding is overzichtelijk en helder. de templates kun je goed aanpassen aan je eigen wensen. verder zitten er handige functies/koppelingen in het systeem zoals b.v. google analytics, sendcloud , afterpay etc. en bovendien zijn ze ook nog eens super voordelig vergeleken met andere aanbieders. ik heb inmiddels 2 webshops ondergebracht bij shoppagina.

www.fruitoffice.nl

Werk er ongeveer 2 weken mee en moet zeggen dat het een goed pakket is. tuurlijk zijn er dingen die beter kunnen naar mijn idee. maar tot nu toe ben ik zeer positief.

www.prachtigglas.nl

Ben bezig een webshop te bouwen met de software van shoppagina. ik ben er tot nu toe zeer goed over te spreken. de handleiding is helder opgeschreven, tot in het detail. en voor de dingen waar ik zelf niet direct uitkom kan ik het supportteam bellen. maakt niet uit hoe vaak. er zijn geen lange wachttijden en de hulp is to the point en prettig. mijn petje af voor de service. houden zo!.
alexander t. k.

www.hetwerveld.nl

Hallo.
k heb eind vorig jaar een proef periode gebruikt om een idee te krijgen hoe ik een webwinkel kon maken. en of het voor mij als leek ook mogelijk was om het zelf in elkaar te zetten. ik heb van 3 verschillende aanbieders een webwinkel opgezet maar shoppagina kwam er voor mij het beste uit qua handig indelen en uitstraling. .
ik ben nu 1 week geleden begonnen met een betaalde versie. dit gaat tot nu toe prima. zelfs al een maal hulp gehad, mijn vraag was super snel beantwoord. dus toppie tot nu toe.

webwinkelrefaceme
webwinkelrefaceme
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Het is een relatief makkelijk programma of zonder al te veel kennis zelf je webshop te bouwen.

www.racing-products.nl

Goed platform voor beginners. handleiding die verstrekt wordt is duidelijk en omvat zo als alles wat je nodig hebt. al met al goed en overzichtelijk. als je er zelf genoeg tijd insteekt kan je een professioneel design maken. het meeste wat ik heb gemist is de mogelijkheid om meerdere foto's tegelijk toe te voegen. de support afdeling geeft zeer vlot de juiste antwoorden.

Shoppagina.nl 1 beoordeling

Erg fijn als je geen ervaring hebt met een webshop dat je een template kan aanpassen naar je eigen stijl. zodra je het doorhebt, met soms even zoeken, is het echt een gemak! gelukkig staat vrijwel alles goed uitgelegd in de handleiding maar mocht je toch vragen hebben dan worden deze vrijwel direct beantwoord waardoor je met een fijn gevoel verder werkt aan je webshop. tot nu toe, maar ik verwacht ook niet anders, is de klant een echte koning. bedankt shoppagina!.

New Fashion 4 All
New Fashion 4 All
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Tot nu toe goed ervaring met shoppagina.

Shoppagina.nl 1 beoordeling

Als je eenmaal ontdekt hoe alles werkt dan is het super. veel mogelijkheden. neem de tijd. onderzoek alles goed. laat het vervolgens controleren en open je webshop.

Bedrijfsinformatie

Adres