Info op de website
Uitstraling van onze club
Kwaliteit van de mesjes
8.2/10

Robert

Het begon in 2021 zeer goed. Mesjes waren meer dan prima. Bezorging ook goed. Sinds zomer 2023 zeer, zeer slecht. Niets meer geleverd gekregen, wel geld afgeschreven. Contact leggen gaat moeizaam... Het begon in 2021 zeer goed. Mesjes waren meer dan prima. Bezorging ook goed. Sinds zomer 2023 zeer, zeer slecht. Niets meer geleverd gekregen, wel geld afgeschreven. Contact leggen gaat moeizaam tot niet. Advies: niet doen. Helaas

Geen meer

Willem

Een aantal jaren prima, maar momenteel vermoedelijk failliet. Geen website, telefoon of mail mogelijk....

Loek Hagen

Op 22 augustus 2023 een bestelling gedaan, en betaald (boter bij de vis), uiteindelijk bleek deze week dat het niet meer mogelijk is om de website te bezoeken om voortgang te controleren, de website... Op 22 augustus 2023 een bestelling gedaan, en betaald (boter bij de vis), uiteindelijk bleek deze week dat het niet meer mogelijk is om de website te bezoeken om voortgang te controleren, de website ligt eruit. Gisteren gebelden werd rond 9:29 in de ochtend, kreeg een man aan de lijn met een overigens slechte verbinding, die vroeg mijn bestelnummer zodat hij mij terug kan laten bellen over de voortgang. Heb aangegeven dat hun website eruit ligt, deed alsof dat een verassing voor hem was en gaf aan de technische dienst te vragen er naar te kijken. Ondertussen niets gehoord, de website ligt er nog steeds uit en opnieuw het telefoonnummer 085 888 38 45 gebeld, nu gesproken met "Keith". Hij kon traceren dat de order nog niet verzonden is dus gaf hij aan er achterheen te gaan om dat alsnog te verzenden. Met verontschuldigingen, ben benieuwd of het nu geregeld gaat worden, kom er op terug. Jammer, want beslist enthousiast over de kwaliteit van de producten. Maar met deze stand van zaken kan ik ShaversClub niet aanbevelen....

producten voldoen goed

Gerbert de Kievid

Na 80 maanden klant te zijn, nu mijn abonnement moeten stopzetten.
Na 80 maanden klant te zijn, nu mijn abonnement moeten stopzetten.
Heb mijn mesjes van augustus nog tegoed, krijg geen reactie op contactverzoek. Ook kom ik er achter dat ik als langdurig abonnee nog altijd € 10,- betaal terwijl ze nu worden aangeboden voor € 7,- per maand. Hoelang heb ik al teveel betaald? Krijg ook geen reactie op die vraag.

Abonnement is goed product

B Roothans

Eerst goed, nu slecht

mesjes zijn wel goed

Co

Geen reactie op mails

goede mesjes

Luc

Niet aan meedoen! Ik ben iets van 3 jaar klant geweest, maar kreeg de laatste maanden niets meer geleverd. Geprobeerd op verschillende manieren in contact te komen, maar het bedrijf lijkt gewoon... Niet aan meedoen! Ik ben iets van 3 jaar klant geweest, maar kreeg de laatste maanden niets meer geleverd. Geprobeerd op verschillende manieren in contact te komen, maar het bedrijf lijkt gewoon dood te zijn.

Kan geen contact krijgen via de website, contactformulier geeft rare errors. Op de Facebookpagina staat dat ze binnen een dag reageren maar na meerdere berichten nooit wat gehoord.

Website heeft ook rare fouten en je kan je abbonement niet opzeggen of wijzigen. Ik heb uiteindelijk via mijn bank de machtiging ingetrokken omdat er geen enkele manier was om het verder stop te zetten. Niet aan beginnen, en zeg het op als je hier nog zit!

Levering was goed, nu niet meer.

Cc Derksen

Eerste 2 x ging goed maar daarna catastrofe

Om geen reactie te geven

Tim

Winkel lijkt failliet te zijn, hier niet kopen en incasso beëindigen!!!

Waren altijd goede mesjes.

Tino de Rijk

Zijn ze failliet of zo? website kapot, contact formulier werkt niet, telefoon wordt niet opgenomen.

op dit moment helaas geen. Was altijd tevreden, maar zijn kennelijk "out of business"