Kwaliteit 4x4 huurauto
Kwaliteit Advies
Aanbod producten / diensten

Marja en Henk

Zeer goede ervaringen. Erg behulpzaam, flexibel en meedenkend

Bereikbaarheid voorafgaand, maar met name ook tijdens de reis

Rondreis op zeer beperkt aantal locaties aanpassen. Soms te veel reistijd en te weinig tijd op locatie.

Frank Schreuders

Een prachtige reis gehad waarbij alles goed was georganiseerd. Ook tussentijd contact bij vragen is geen probleem

Persoonlijk meedenken voor een goede passende reis

Blijf zo doorgaan

Beumer

Mooie reis persoonlijk gemaakt vanuit het aanbod

Goed contact via mail en tijdens de reis persoonlijk contact!

Het lijkt erop of de situatie in Namibië verbeterd is de laatste jaren voor toeristen maar er zijn nog steeds afgelegen delen .

Sanne en Erik Overvliet

Van A tot Z alles tot in de puntjes geregeld. Dank Hans en Marco en jullie team. Wij hebben een prachtige vakantie in Namibië en Botswana gehad.
Ook Bushlore is een aanrader voor de auto.

Vervolgens alle informatie en vouchers 100% accuraat thuis. Mooie routes die prima uitgedokterd zijn en die met hulp van Selfdrive4x4 aan te passen en uit te breiden zijn aan al je wensen.
Vervolgens alle informatie en vouchers 100% accuraat thuis.
Eenmaal onderweg alle support die je nodig hebt.

Kan werkelijk niets bedenken. Deze 5 sterren beoordeling is gemeend en niet gemakkelijk even gegeven

No en Elmy Kroeg

Voor de 2e keer met selfdrive 4x4 op reis en weer was het fantastisch. Er is een goede voorbereiding en er is persoonlijk contact voor en tijdens je reis, er wordt bij een vraag direct gereageerd... Voor de 2e keer met selfdrive 4x4 op reis en weer was het fantastisch. Er is een goede voorbereiding en er is persoonlijk contact voor en tijdens je reis, er wordt bij een vraag direct gereageerd en dit is erg waardevol op deze avontuurlijke reis. De keuze van locaties is met zorg uitgezocht en met aandacht voor de lokale bevolking en initiatieven.

Persoonlijk contact
Goede voorbereiding
Goed materiaal

Geen verbeterpunten of tips, wij zijn zeer tevreden met deze dienstverlening

Wienke

Veel kennis over de landen maar ook de campings

Dat je op voorhand alle campings al kon zien met de voorbeeldroutes maar ook de linkjes in de Excel. Ook werd er goed geluisterd naar onze wensen

Afstanden waren in het regenseizoen soms te lang en haast onbegaanbaar. Alternatief is een ander / hogere auto waardoor je gemakkelijker door plassen en plassen met kuilen kan rijden. Ook hebben we... Afstanden waren in het regenseizoen soms te lang en haast onbegaanbaar. Alternatief is een ander / hogere auto waardoor je gemakkelijker door plassen en plassen met kuilen kan rijden. Ook hebben we enkele suggesties voor de route:
- Tijd inplannen om bij Naukluft een wandeling te maken
- Bij Ngepi hadden we graag meer tijd gehad. Nu kwamen we daar in de loop van de middag aan en de volgende ochtend moesten we vroeg weer vertrekken
- We misten een overnachting in Moremi. We konden nu maar 2 uur het park in omdat we 7uur onderweg waren van Savuti naar Moremi.
- Makgadigadi beter overslaan in het regenseizoen. De Pan is niet bereikbaar vanwege de rivier 5km voor dat je de Pan bereikt.
- Diepe kuilen in Kalahari
- Camping in Ghanzi vonden wij niets. Leek net of er al jaren geen onderhoud gepleegd was.

Marrit en Bram

Alles super georganiseerd. Prachtige reis gemaakt, waarin alles klopte!

Goede, realistische reisplanning om op een relaxte manier zoveel mogelijk moois te zien en beleven. Super overzichtelijk reisschema, snelle beantwoording van vragen, goede adviezen in de... Goede, realistische reisplanning om op een relaxte manier zoveel mogelijk moois te zien en beleven. Super overzichtelijk reisschema, snelle beantwoording van vragen, goede adviezen in de voorbereiding, betrokken organisatie en ook praktische zaken als navigatie, transfers etc was top geregeld. Ook met de auto totaal geen problemen gehad. Super dus!

In reisschema Dropbox bij camp kwando vermelden dat het om de Bush camp gaat (uiteraard indien dat het geval is). Dit stond wel op de voucher, maar wij hielden het reisschema aan en belandden bij... In reisschema Dropbox bij camp kwando vermelden dat het om de Bush camp gaat (uiteraard indien dat het geval is). Dit stond wel op de voucher, maar wij hielden het reisschema aan en belandden bij “hoofd” lodge en camping van camp kwando, wat zo’n 25 km verderop is.

Elke Romijnders

Fijn, behulpzaam en betrokken

Betrokken, persoonlijk contact, goede kwaliteit van gehuurde spullen, mooie locaties

Iets beter uitvragen naar wat de klant wil op reis (meer dagen op 1 plek bijv)

Jennie en Andy de Vos

We hebben goede ervaringen met dit bedrijf. Alles goed geregeld en flexibel.

Flexibiliteit, snelheid van handelen en laag drempelig contact.

Meer tips voor onderweg.

Maxime & Kai

Fantastische rondreis door Namibië en Botswana gehad met Selfdrive 4x4! Erg genoten van de avonturen, privacy, en wilde dieren. Nagenoeg alles ging goed, mede door de gedegen voorbereiding en goede... Fantastische rondreis door Namibië en Botswana gehad met Selfdrive 4x4! Erg genoten van de avonturen, privacy, en wilde dieren. Nagenoeg alles ging goed, mede door de gedegen voorbereiding en goede planning van Hans. We raden Selfdrive 4x4 daarom ook van harte aan!

Het ontzorgen tijdens de reservering van auto’s, campsites, alsmede het vooraf opsturen van handige gadgets zoals een navigatie en bandenspanningmeter. Daarnaast het advies voorafgaand over de... Het ontzorgen tijdens de reservering van auto’s, campsites, alsmede het vooraf opsturen van handige gadgets zoals een navigatie en bandenspanningmeter. Daarnaast het advies voorafgaand over de reisroute en type auto.

Soms sloot het tempo van de reis niet optimaal aan bij onze wensen. Bijvoorbeeld Spitzkoppe & Twyfelfontein in 1 dag, extra rustdag in Windhoek bij terugkomst (anders weinig marge & veel stress met... Soms sloot het tempo van de reis niet optimaal aan bij onze wensen. Bijvoorbeeld Spitzkoppe & Twyfelfontein in 1 dag, extra rustdag in Windhoek bij terugkomst (anders weinig marge & veel stress met alle PCR testen). CKGR kon wat ons betreft ook met 2 overnachtingen, aangezien Motopi niet veel routes kent en Passarge campsite #3 ook op berijdbare afstand van Ghanzi ligt.