Kwaliteit 4x4 huurauto
Kwaliteit Advies
Aanbod producten / diensten

Rick van Groningen

Voor de tweede keer binnen een jaar gebruik gemaakt van Selfdrive! We konden snel schakelen en hebben onze route iets aangepast. Hans had dit binnen no time voor elkaar!

Snel contact en korte lijntjes

Geen opmerkingen

Wouters Koen

Zeer goed, voor herhaling vatbaar

Alles was zeer goed geregeld en opgevolgd

Vloeberghs Dirk

Zeer goed , alles tot in de puntjes geregeld .

Goed uitgestippelde route planning.

A Boot

2e keer dat ik met selfdrive4x4 in zee ben gegaan. Selfdrive4x4 kan daadwerkelijk maatwerk leveren ook voor onze afwijkende wensen. Interesse in onze wensen, aanvullende ideeën, passend advies, en... 2e keer dat ik met selfdrive4x4 in zee ben gegaan. Selfdrive4x4 kan daadwerkelijk maatwerk leveren ook voor onze afwijkende wensen. Interesse in onze wensen, aanvullende ideeën, passend advies, en goede bereikbaarheid voor en ondersteuning tijdens de reis. Kennen het terrein en de partijen waar ze zaken mee doen.

Maatwerk betrokkenheid

Nee

Louis en Mieke de Haan

Goed georganiseerd en accuraat. Doordat men zelf de regio goed kent, krijg je up to date informatie.

Men spreekt uit eigen ervaring. De info die je krijgt is praktisch van aard. Je kunt zelf nog genoeg aan je programma toevoegen.

Wij hadden soms problemen met betalingen via bankpas. Dus cash geld is als backup zeker nodig.

Damhuis, Peter en Marian

Uitstekend

Goede, korte beschrijving van de reis

Jennie

Snel handelen en afstemmen

Rein en Co van den Berg

Wederom een prettige ervaring door het persoonlijke contact en het werk op maat
Het zeker weten dat als er ook maar iets is je altijd om 4x4 selfdrive kunt rekenen

Persoonlijk contact
reizen op maat

De reis minder leuk maken misschien want nu willen we volgend jaar weer terug

B.Wieringa

Mooi reisprogram - waarin toch ook plaats is voor eigen initiatief. Duidelijke en efficiënte werkwijze m.b.t. vastleggen autohuur en camping/B&B/Lodge/Hotelboekingen. Soms wat kortaf en nogal... Mooi reisprogram - waarin toch ook plaats is voor eigen initiatief. Duidelijke en efficiënte werkwijze m.b.t. vastleggen autohuur en camping/B&B/Lodge/Hotelboekingen. Soms wat kortaf en nogal zakelijk in de communicatie - waardoor de persoonlijke touch ietwat wordt gemist.

Duidelijkheid - tijdigheid m.b.t. boekingen en in de reis-voorbereiding. Solide en goed verzekerde overeenkomst met autoverhuurbedrijf Bushlore, die een goede reputatie heeft. Goed aanbod voor... Duidelijkheid - tijdigheid m.b.t. boekingen en in de reis-voorbereiding. Solide en goed verzekerde overeenkomst met autoverhuurbedrijf Bushlore, die een goede reputatie heeft. Goed aanbod voor standaard rondreizen door Z-Afrika, Namibië en Botswana met verantwoorde keuze van locaties en rijafstanden. Duidelijk en goede website informatie.

Meer en vroegere aandacht voor persoonlijke wensen in het routeprogram - waarbij vroegtijdige ervaringsadviezen van het team kunnen helpen om een verantwoord en gebalanceerd program samen te... Meer en vroegere aandacht voor persoonlijke wensen in het routeprogram - waarbij vroegtijdige ervaringsadviezen van het team kunnen helpen om een verantwoord en gebalanceerd program samen te stellen. In de communicatie is men soms te kortaf en zou wat uitgebreider aandacht besteed kunnen worden aan details van - en meningsuitwisseling over - persoonlijke route en locatiekeuzes,

Sander Brockhus en Margret Moree

Positief, snelle reactie bij vragen

Prijs tov andere aanbieders