Kwaliteit 4x4 huurauto
Kwaliteit Advies
Aanbod producten / diensten

Sebastiaan Edelman

We hebben met Selfdrive4x4 een fantastische reis door Namibië en Botswana gemaakt. We zijn erg tevreden over de organisatie en het goede contact!

De informatie op de website is nuttig, je kunt een mooie indruk krijgen van wat je op een specifieke reis gaat zien en wat voor keuze er is in voertuigen. Ook is het gelijk duidelijk dat er ook... De informatie op de website is nuttig, je kunt een mooie indruk krijgen van wat je op een specifieke reis gaat zien en wat voor keuze er is in voertuigen. Ook is het gelijk duidelijk dat er ook ruimte is voor maatwerk, wat wij erg prettig vonden.

Enige punt dat we kunnen bedenken; Bij de autoverhuur pagina op de website kregen wij initieel het idee dat Selfdrive4x4 zelf auto’s verhuurd, maar dit loopt via andere bedrijven. Wellicht een idee... Enige punt dat we kunnen bedenken; Bij de autoverhuur pagina op de website kregen wij initieel het idee dat Selfdrive4x4 zelf auto’s verhuurd, maar dit loopt via andere bedrijven. Wellicht een idee om dit op de website te zetten. Verder geen verbeterpunten of tips!

Carolien van Selm

Wij hebben een geweldige self-drive 4x4 reis gemaakt door Botswana !

Goede communicatie, komen afspraken na, kortom alles is goed geregeld!

Leen van Keilegom

Top ervaring ! 12 dagen adrenaline en pure verwondering

Wat een trip ! Creating memories for life !

Ik was wellicht te naïef in het avontuur gestapt. Het had zinvol geweest om te waarschuwen om s nachts netjes in de tent te blijven. Het is nooit echt gevaarlijk geweest maar een aanval van een wild... Ik was wellicht te naïef in het avontuur gestapt. Het had zinvol geweest om te waarschuwen om s nachts netjes in de tent te blijven. Het is nooit echt gevaarlijk geweest maar een aanval van een wild dier op een antilope wat verderop doet je toch een beetje rillen…

W. van Miltenburg

Na een eerdere plezierige ervaring hebben wij weer voor Selfdrive4x4 gekozen. Het bedrijf blinkt uit door de deskundigheid, ervaring en gedrevenheid van het personeel. Je voelt je in goede handen.

Deskundigheid, zorgvuldigheid, gevraagd en ongevraagd advies.

Info over bestemming op website kan nog iets uitgebreider.

Paul Tromer

Fantastisch reisbureau voor de avontuurlijk ingestelde reiziger die van vrijheid houdt en ruimte wil voor eigen invulling van de reis! Er worden hele goede vorstellen gedaan. Van begin tot eind tot... Fantastisch reisbureau voor de avontuurlijk ingestelde reiziger die van vrijheid houdt en ruimte wil voor eigen invulling van de reis! Er worden hele goede vorstellen gedaan. Van begin tot eind tot in de puntjes geregeld met de nodige informatie, maar niet helemaal dichtgetimmerd en "doodgeorganiseerd". Er blijft voldoende verassing en en avontuur en ontdekking voor je over. Tijdens de reis direct bereikbaar voor het oplossen van problemen. En allemaal voor een heel redelijke prijs. Echt geweldig, we komen in de toekomst zeker weer terug voor een volgende reis.

Mooie voorstellen maar toch alle ruimte voor maatwerk. Ze kennen de gebieden en mogelijkheden op hun duimpje en luisteren goed naar de klant wat die zoekt en wat de Afrika-ervaring is. Veel geregel... Mooie voorstellen maar toch alle ruimte voor maatwerk. Ze kennen de gebieden en mogelijkheden op hun duimpje en luisteren goed naar de klant wat die zoekt en wat de Afrika-ervaring is. Veel geregel zoals het boeken wordt fijn uit handen genomen. We kregen allee nodige materiaal mee, zoals een Garmin navigatie (ect nodig gehad in Botswana), goede kaarten een een handige appraatje om de bandenspanning te meten.

Heel moeilijk om nog iets te bedenken. Misschien nog ietsje prominenter wijzen op mee te nemenspullen en basics die je echt nodig kunt hebben zoals voldoende lampen, een analoge kompas, goede... Heel moeilijk om nog iets te bedenken. Misschien nog ietsje prominenter wijzen op mee te nemenspullen en basics die je echt nodig kunt hebben zoals voldoende lampen, een analoge kompas, goede (half)hoge schoenen ivm doornen en het kopen van brandhout onderweg. Altijd een kampvuurtje maken ivm het wild.

Dmitriy

Wij hebben onze eerste selfdrive reis geboekt via Selfdrive4x4.com. Super goed en snel contact, we konden met alle vragen terecht bij hen. Er wordt veel informatie gegeven zodat je niet voor... Wij hebben onze eerste selfdrive reis geboekt via Selfdrive4x4.com. Super goed en snel contact, we konden met alle vragen terecht bij hen. Er wordt veel informatie gegeven zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Onze reis had de perfecte mix tussen ontspanning en avontuur. De reis aanpassen naar eigen smaak is ook mogelijkheid. Al is dat waarschijnlijk niet nodig door de vele pakketen die worden aangeboden. Ook de volgende keer boeken wij zeker bij hen.

Duidelijke communicatie en veel informatie.

Lydia Foudraine

Topervaring, heel betrokken, goede service. Je kunt aan alles merken dat ze veel kennis van zaken hebben

Betrokkenheid, bereikbaarheid, opbouw van de reis, leuke overnachtingsplekken, samenwerking met goed autobedrijf in Windhoek, algehele service

Misschien aangeven dat Luigi’s trail bij Third Bridge moeilijk te zien is, als je laat bent of onervaren beter het grote pad volgen

Harry Kooiker

Zonder enige voorkennis maar wel zeker met het doel een reis door Zuidelijk Afrika te maken met "eigen vervoer" kwam ik al scrollend door allerlei websites bij Selfdrive4x4.com.
Deze site sprak...
Deze site sprak me aan.
In duidelijke taal word je verteld wat je zelf dient te regelen maar vooral wat ze voor jou kunnen organiseren.
Een dergelijke trip ondernemen blijft spannend en je bent grotendeels op jezelf aangewezen maar de avonturen die je al rijdend door deze landen beleefd zijn uniek!
Op afstand biedt de organisatie support zodat je, wanneer nodig, hulp ontvangt.
De door selfdrive4x4.com voorgestelde routes door Afrikaanse landen en regio's zijn bij hen volledig bekend.
Voor je definitief afreist naar Afrika heb je nog een onderhoud van 1-1,5 uur met een van de medewerkers om alle vragen beantwoord te krijgen. Verder wordt het reisschema stapsgewijs doorgenomen en besproken.
Het geeft je de juiste energie om aan de "expeditie" te beginnen.

Makkelijke aanpassing reisschema.Er is zo een alternatief gevonden

Berichten over toegankelijkheid van regio's door bijv. slechte weersomstandigheden kunnen m.i. sneller worden gedeeld.

F. De Wit

Goede voorlichting over de reis.
Blijft ook tijdens de reis betrokken en houdt je op de hoogte van eventuele stremmingen onderweg.
Zal zeker weer gebruik maken van de diensten van...
Goede voorlichting over de reis.
Zal zeker weer gebruik maken van de diensten van selfdrive4x4.com.

Betrokkenheid met de reiziger is groot.

Advies is om uit te zien naar een ander auto verhuurbedrijf. Uitleg vd auto te snel en je wordt als lastig gezien bij diepte vragen, zo kreeg ik het gevoel.
Vloot in Johannesburg staat als...
Vloot in Johannesburg staat als onbetrouwbaar bekend bij Toyota dealer Botswana en de monteurs die ons voertuig kwamen fixen na defecte startmotor.
Bleek dat ons voertuig ook was voorzien van een defecte luchtcompressor voor de banden.

Marit

Luisteren naar je wensen en alles is keurig op orde

Persoonlijk contact is goed.