Kwaliteit 4x4 huurauto
Kwaliteit Advies
Aanbod producten / diensten

Irene Ouwehand

Top vakantie, fijn contact en goed geregeld!

Fijne communicatie, vriendelijk, snel en veel expertise!

Koen Roelofs

Onze ervaring was erg goed. Hans heeft ons altijd snel en kundig geholpen en ons een schitterende reis bezorgt.

Veel kennis en ervaring. Zorgen voor eigen basis materiaal zoals navigatie en bandendrukmeter. Snelle communicatie ook buiten werktijden. Snel contact tijdens de reis. Gesprek 2 weken voor vertrek... Veel kennis en ervaring. Zorgen voor eigen basis materiaal zoals navigatie en bandendrukmeter. Snelle communicatie ook buiten werktijden. Snel contact tijdens de reis. Gesprek 2 weken voor vertrek voor laatste vragen.

Sommige campsites waren lastiger/niet te vinden in de navigatie. Dit doordat ze of net nieuw zijn (desert elephant camp twyfelfontein), of namen hebben die erg op elkaar lijken (Waterberg Campsite).... Sommige campsites waren lastiger/niet te vinden in de navigatie. Dit doordat ze of net nieuw zijn (desert elephant camp twyfelfontein), of namen hebben die erg op elkaar lijken (Waterberg Campsite). Adres gegevens / coördinaten / exacte naam in navigatie toevoegen aan overzicht of voucher.

Bij communicatie voor afspraak voor de reis niet meerdere klanten in de aan-regel van de mail in het kader van privacy.

Desert elephant camp viel ons in eerste instantie zeer tegen. Campsite is nog echt in aanbouw / bouwterrein. Alle faciliteiten zijn aanwezig en vallen zeker niet tegen. Maar om 1ste teleurstelling te voorkomen zouden wij het prettig gevonden hebben als we dit op voorhand geweten hadden. Private campsites bieden vaak iets meer/speciaals waar hier nu nog geen spraken van is.

Misschien was de samenstelling van de reis nog beter geweest als we op voorhand met elkaar gesproken hadden en onze wensen 1 op 1 besproken hadden. Als we terug kijken hadden we evt 1 extra dag op spitzkoppe willen hebben omdat bepaalde activiteiten enkel s ochtends gestart kunnen worden.

No en Elmy Kroeg

Voor de derde keer met selfdrive 4x4 op reis en weer was alles op en top geregeld. Ze maken waar wat ze beloven!

Korte lijntjes met ons als klant maar ook met de accomodaties en autoverhuurbedrijf

Er zijn geen verbeterpunten te vermelden, de onderlinge communicatie is direct en snel, mocht er al iets zijn dan heb je het zo opgelost.

Cools Els

Zeer goede ervaring!

Alle overnachtingen die we graag wilden, werden geboekt

1. Communicatie! In het roadboek dat wij kregen voor Botswana stond dat de permit voor de Central Kalahari inclusief is voor pakketreizen. Wij boekten een auto en alle overnachtingen via... 1. Communicatie! In het roadboek dat wij kregen voor Botswana stond dat de permit voor de Central Kalahari inclusief is voor pakketreizen. Wij boekten een auto en alle overnachtingen via selfdrive4x4.com. Dat lijkt mij toch ook wel een pakket. Voor ons was de permit niet inclusief. Voor alle nieuwe reizen wel! Beetje raar en jammer!
2. TIP! In Botswana betaal je niet meer per nacht de permit maar dag. Wanneer je 3 overnachtingen boekt, betaal je 4 nachten p.p. en ook per auto. Wanneer je bv. van Chobe NP naar Moremi rijdt, betaal je die dag EN voor Chobe NP EN voor Moremi, dus dubbel. Is pure afzetterij. Misschien iets om de mensen mee te geven. Zelfs als je nog geen 24 u in het park verblijft, betaal je voor 2 dagen. Wij hadden 1 overnachting in Makgadikgadi NP, waren er nog geen 24u maar moeten p.p. en voor de auto het bedrag van 2 dagen betalen.

P vd helm

Waren uitstekend

Snelle reactie op vragen

Inez Verhagen

Geweldig, ze hebben precies geluisterd naar onze wensen en een reis op maat gemaakt.

Supersnelle reactie op mails, ook in het weekend en 's avonds.

A Buth

Via Hans hebben we drie weken door Botswana gereisd met een 4x4 met daktent, kortweg een geweldige ervaring. Los van het land en de natuur zelf waren we ook zeer te spreken over de organisatie van... Via Hans hebben we drie weken door Botswana gereisd met een 4x4 met daktent, kortweg een geweldige ervaring. Los van het land en de natuur zelf waren we ook zeer te spreken over de organisatie van Selfdrive4x4. Alles was keurig geregeld: de huurauto (incl pickups) was super en bij een heel fijn verhuurbedrijf, alle boekingen waren top geregeld en ook het contact met Hans ging heel makkelijk, snel en laagdrempelig.

Snelle reacties en snelle hulp, duidelijk, komt afspraken na.

Tip: benadruk sterk bij klanten de hoeveelheid tijd die ze in de auto zitten tijdens hun reis. Hier waren wij ons onvoldoende van bewust, hadden achteraf misschien meer rustdagen willen hebben of... Tip: benadruk sterk bij klanten de hoeveelheid tijd die ze in de auto zitten tijdens hun reis. Hier waren wij ons onvoldoende van bewust, hadden achteraf misschien meer rustdagen willen hebben of minder afstand willen doen.

Bart

Fantastisch! Goede service. Staan altijd voor je klaar en zijn in staat om een vakantie samen te stellen die past bij ieders droom.

Bereikbaarheid en service

Willem van Dueren

Kan niet beter, daarom al voor de 4e keer met Selfdrive4x4 op reis.

Zeer snelle communicatie, bij ons zelfs binnen 6 minuten.
Zeer snelle communicatie, bij ons zelfs binnen 6 minuten.
Goed reisschema en je hoeft geen standaard reis te kiezen, maar aanpassingen van te voren zijn totaal geen probleem. Bijvoorbeeld als je ergens 2 nachten wil verblijven.
Startdatum van de reis kun je ook zelf bepalen, kan gunstig zijn voor bijv prijzen van vliegtickets.
Prijstechnisch veel goedkoper als andere reisorganisaties in deze branche.( Dure catalogus is er bijvoorbeeld niet )
Goed betrokken en volgend bij je reis.
Auto,s worden alleen gehuurd bij gerenommeerde bedrijven.

Wellicht klanten vragen om inlichtingen betreffende onbekende campsites: bijv wel of geen stroom, wel of geen douche etc

De Wildeman Philippe

We hebben een fantastische reis gehad. Een onbeschrijfelijk avontuur en ervarit.

Zeer vlotte communicatie.

Enkele campings eens nazien op accomodaties en service.