Kwaliteit 4x4 huurauto
Kwaliteit Advies
Aanbod producten / diensten

Fleers

Goed advies en ondersteuning, zowel tijdens voorbereiding als tijdens reis.

Korte lijntjes, persoonlijk, betrouwbare partners

Reactie op feedback na thuiskomst

Jeroen

Prachtige reis, goed geregeld

Snelle communicatie, veel kennis. Levering navigatie en bandendrukmeter zijn een pluspunt. Autoverhuurbedrijf heeft ook een kwaliteitsauto geleverd

Geen verbeterpunten

Berghuis

Een super bedrijf, waardoor we een top reis hebben gemaakt.

Snelle communicatie.

Retour sturen van de Garmin is niet goed gegaan.

Wilfried Jonker

Geweldige organisatie, goed geregeld en fantastische campsites en lodges

Duidelijke communicatie, correcte offerte, goede prijs / kwaliteit en een club met kennis en ervaring

Navigatie tool of coördinaten doorgeven van alle stops

Tore Content

Het is voor ons de tweede maal dat wij met de organisatie van Hans en Marco naar Afrika zijn gegaan voor een Selfdrive 4x4 ervaring ditmaal in Botswana (2017 Nambië). Opnieuw kunnen wij enkel heel... Het is voor ons de tweede maal dat wij met de organisatie van Hans en Marco naar Afrika zijn gegaan voor een Selfdrive 4x4 ervaring ditmaal in Botswana (2017 Nambië). Opnieuw kunnen wij enkel heel tevreden zijn met zowel het programma als de ondersteuning ter plaatste (waar mogelijk). Dank aan Hans en Marco voor de prachtige ervaring en de mooie ontmoetingen met dier en mens. Fam. CONTENT

Wij waren wat laat met de aanvraag van offerte. Zowel de offerte als de boekingsbevestiging werden heel correct en vlot bezorgd. Tevens hadden wij een uitzonderlijke medische omstandigheid die ons... Wij waren wat laat met de aanvraag van offerte. Zowel de offerte als de boekingsbevestiging werden heel correct en vlot bezorgd. Tevens hadden wij een uitzonderlijke medische omstandigheid die ons ertoe heeft gedwongen om de route ter plaatse te moeten aanpassen; via whatsapp konden wij rekenen op een prima ondersteuning van Selfdrive 4x4.

1. Kwaliteit huurauto (opletten met Britz company, huurmateriaal verouderd en daardoor niet altijd betrouwbaar equipment; we hebben regelmatig ons moeten aanpassen omdat we niet op het gerief konden... 1. Kwaliteit huurauto (opletten met Britz company, huurmateriaal verouderd en daardoor niet altijd betrouwbaar equipment; we hebben regelmatig ons moeten aanpassen omdat we niet op het gerief konden rekenen).
2. Route van Kwai naar Livanti = 110 km op 1 dag in het Moremi reservaat gewoon NIET aanbieden. Dit traject werd ook lokaal als onrealistisch gezien; het creëert een nodeloos risico in de reisroute.

Joost Siegelaar

Fantastisch. Geweldige reis gehad, door een prachtig land, maar ook door de prima organisatie. Alles klopte. Bijna alle plekken waar we overnachtten waren super, maar heel verschillend. Goed tips... Fantastisch. Geweldige reis gehad, door een prachtig land, maar ook door de prima organisatie. Alles klopte. Bijna alle plekken waar we overnachtten waren super, maar heel verschillend. Goed tips voor onderweg, en voor de voorbereiding. Van harte aanbevolen!!!

Betrokkenheid, persoonlijk contact, organisatie van de hele reis tot in puntjes geregeld. Mo

Info op de website soms wat summier. Mag wat uitgebreider, zeker voor mensen die dit nooit eerder gedaan hebben. Bv uitrusting auto

Jaap Dirk Tump

Goed geholpen en georganiseerd, prettig contact.

Reis duidelijk beschreven, compleet met alle info en prijzen.

n.v.t.

Ad Verbakel

Zeer tevreden,alles goed geregeld, snelle respons op vragen

snelle respons op vragen, informatie vooraf

- advies om gewenste activiteiten bij lodges vooraf te boeken/reserveren; zitten anders toch vaak vol
- zomogelijk aangeven of op campsite electriciteit beschikbaar is

Carlo en Angelique

Onvergetelijke reis, alles klopte

Duidelijke informatie vooral, goede inzichtelijke planning, mooie plekken geselecteerd, goed advies

Eigenlijk geen

Irene Ouwehand

Top vakantie, fijn contact en goed geregeld!

Fijne communicatie, vriendelijk, snel en veel expertise!