Kwaliteit 4x4 huurauto
Kwaliteit Advies
Aanbod producten / diensten

Henk de Groot

Schitterende vakantie gehad door de goede zorgen en begeleiding van Seldrive 4X4

Communicatie en begeleiding voor, tijdens en na de reis. Snelle reactie op vragen.

Gonnie en Sjoerd

Geweldige reis gemaakt door Namibië Botswana en geëindigd in Victoria Falls

Zeer strakke organisatie, alles klopte. Mooie Lodges en prachtige campsites.

Helemaal geen verbeterpunten!

De Vries-Marivoet

Kwaliteit en een vlot contact me de reisbegeleider voor en tijdens de reis

Flexibel; vlotte aanpassingen van de reis naar wens van de klant
What's app contact tijdens de reis
Kennis van de reislanden

Namen van de verblijven op de vouchers stemmen niet altijd 100% overeen met de klantenversie en met de realiteit wat voor verwarring kan zorgen voor reizigers die het land niet kennen. Concreet... Namen van de verblijven op de vouchers stemmen niet altijd 100% overeen met de klantenversie en met de realiteit wat voor verwarring kan zorgen voor reizigers die het land niet kennen. Concreet verbeterpunt: 100% juiste verblijfsnamen gebruiken (Eg Lodge is geen guest house...)

Marcel

Hele goede service en een geweldige reis

- Goede commmunicatie
- Veel flexibiliteit zodat de voorbeeldreis helemaal aan onze wensen aangepast werd
- Vooraf veel informatie via gedeelde dropbox.
- Online Zoomsessie om de...
- Goede commmunicatie
- Vooraf veel informatie via gedeelde dropbox.
- Online Zoomsessie om de reis voor aanvang nog even door te lopen
- Jeep inclusief kampeeruitrusting super.

Hanegraaf

De communicatie verliep soepel en de reis was passend naar onze wens.

Veel kennis over reizen met een 4x4 en een tent op het dak.

De zoutpannen waren nu erg droog, waardoor er minder te zien was. Wellicht was een andere stop mooier geweest.

T en M

5 weken op een fantastische reis geweest door Namibië en Botswana met de autohuur en alle overnachtingen/reisroute geregeld door Hans/ selfdrive4x4.
Alles is prima verlopen, nergens obstakels...
Alles is prima verlopen, nergens obstakels gehad en de route was perfect. Whatsapp contact is snel en efficiënt.
De mogelijkheid om voorafgaand aan de reis nog even te (video)bellen voor de laatste tips en vragen vonden wij erg fijn.
We kwamen geregeld mensen tegen die bij grote reisorganisaties geboekt hadden, die niet perse sterk waren in het zuidelijk Afrika. Dat proef je bij selfdrive4x4 wél. 100% aan te raden!!!

Duidelijk ervaren in zuidelijk Afrika
Snel contact via WhatsApp
Vooraf mogelijkheid om te videobellen voor laatste tips en vragen - voelt persoonlijk.
Alles prima verlopen

Geen. Het is verlopen zoals we gehoopt hadden.

Thijs IJsbrandy

Onze ervaring was super positief. Hans en Marco hebben ons razendsnel van steeds precies het juiste advies voorzien. De reis die zij voor ons hebben samengesteld was prachtig en sloot precies aan... Onze ervaring was super positief. Hans en Marco hebben ons razendsnel van steeds precies het juiste advies voorzien. De reis die zij voor ons hebben samengesteld was prachtig en sloot precies aan bij wat wij wilden.

Reactiesnelheid, vertalen van onze wensen rond de reis naar de praktijk, adviezen voor lokale activiteiten en prachtige verblijfplaatsen.

Wij hebben bijna op alle reisdagen de rijtijden kunnen aanhouden (soms waren we zelfs sneller), maar er waren twee ritten die wij erg lang vonden (mede door de slechte, zanderige wegen). De eerste... Wij hebben bijna op alle reisdagen de rijtijden kunnen aanhouden (soms waren we zelfs sneller), maar er waren twee ritten die wij erg lang vonden (mede door de slechte, zanderige wegen). De eerste was de rit naar Kubu Island; hier zijn we zelfs op ongeveer de helft van de dit road omgekeerd omdat we het te langzaam vonden gaan en er tegen op zagen dat we dezelfde rit op de dag erna weer zouden moeten doen. De andere rit was van Third Bridge in Moremi naar Ghanzi; hier hebben we ongeveer 8 uur over gedaan.

Verder vonden we het verblijf in Rundu niet bijzonder spannend (zeker in verhouding met de andere locaties) en vonden wij de ritten in Hwange park ook vrij lang (en met lage dierdichtheid niet zo spannend). Wij waren zelf met het idee gekomen om dit stuk Zimbabwe mee te nemen, maar ik zou andere reizigers aanraden om te overwegen of het de lange ritten waard is of dat ze dan wellicht beter wat extra tijd in de Zambezi regio (bv. Ngepi) of Chobe zouden kunnen nemen.

Maurice en Hanneke

Geweldige ervaring met Selfdrive. Geen vraag is te gek en deze worden heel snel beantwoord! Geven goed advies en denken met je mee. Onvergetelijke reis gemaakt!

Snelle communicatie en duidelijk advies

Wald&Kelly

Overal een erg positieve ervaring, verblijven en autoverhuur waren goed geregeld. Bij problemen krijg je razendsnel reactie.

Betrouwbaar en passen reis aan op maat.

Het zou fijn zijn om bij sommige dagen nog wat extra informatie te krijgen. Bijvoorbeeld een voorkeursroute om naar de volgende plek te gaan.

Giebels

Het is voor ons de derde keer dat we via Selfdrive4x4.com geboekt hebben en zoals de vorige keren was alles perfect geregeld.

Snel app/mail contact zowel voor als tijdens de reis.
Perfecte auto gehad via Bushlore.
Leveren goed maatwerk naar wensen van de klant.
Tijdens reis hadden we problemen met de auto...
Snel app/mail contact zowel voor als tijdens de reis.
Perfecte auto gehad via Bushlore.
Leveren goed maatwerk naar wensen van de klant.
Tijdens reis hadden we problemen met de auto waardoor we ergens anders moesten overnachten, 1 app naar Hans en binnen een half uur al nieuwe campsite geregeld TOP.

Geen verbeterpunten