Schuiff

9.8/10

Ritzen

Een bedrijf die veel waarden hecht aan kwaliteit. Tevens is de uitleg over het product perfect. De kadt is geplaatst door een vakman. Heeft oog voor detail en neemt al het afval mee. Kan niet anders... Een bedrijf die veel waarden hecht aan kwaliteit. Tevens is de uitleg over het product perfect. De kadt is geplaatst door een vakman. Heeft oog voor detail en neemt al het afval mee. Kan niet anders zeggen dat ik super tevreden ben over de afhandeling en zeker over het resultaat.

Vakwerk, detail, de afhandeling van het begin tot en met het eind resultaat is perfect.

Geen.

van Dijk

Goede ervaring

Klantgericht

Dhr. Roelse

Erg fijn dat er iemand vrijblijvend thuis komt en alles uitlegt! Ook werd er gezamenlijk gekeken naar de beste oplossing en hebben we uiteindelijk een mooie schuifkast volledig naar onze wens... Erg fijn dat er iemand vrijblijvend thuis komt en alles uitlegt! Ook werd er gezamenlijk gekeken naar de beste oplossing en hebben we uiteindelijk een mooie schuifkast volledig naar onze wens besteld. 6 weken later werd de kast in 1 dag geplaatst en zijn we er ontzettend blij mee.

Erg vriendelijk, behulpzaam en meedenkend.

Een showroom, maar die wordt in Maart geopend.

Xander van zanten

Zeer deskundig advies gekregen van Michel de Joode.

Ik ben top geinformeerd door een uiterst vriendelijke en meedenkende medewerker. Ook de inbouw is uiterst netjes gedaan.

Zeer klantvriendelijk

Na mijn info-aanvraag snelle en correcte afhandeling.

Duidelijke uitleg over alle mogelijkheden.

Op dit moment geen verbeterpunten.

P Havermans

Ben zeer tevreden met dit bedrijf kwamen met goede oplossingen die ik zelf nooit had kunnen bedenken.
Dit Bedrijf is een aanrader .

Goede en Prettige communicatie, oplossingsgericht , mooie afwerking en doen wat ze beloven

Zou het zo niet weten

Gedreven bedrijf wat service hoog in het vaandel heeft staan. Complimenten voor de uitvoering en begeleiding Michel top geregeld.

Service en begeleiding

Ik zocht naar een kast in de slaapkamer maar wilde wel een mooi perfect passende. Dat is gelukt bij Schuiff. Ze hebben goed meegedacht met als resultaat een mooie op maat gemaakte kast. Ben er erg... Ik zocht naar een kast in de slaapkamer maar wilde wel een mooi perfect passende. Dat is gelukt bij Schuiff. Ze hebben goed meegedacht met als resultaat een mooie op maat gemaakte kast. Ben er erg blij mee.