J van Leeuwen

Perfect

Uw ervaring

Ze is goed en ze neemt er de tijd voor

Ramona

Oplichting

Uw ervaring

Nooit geen schoonmaker gehad wou alleen kijken hoe alles werkte en krijg nu een rekening van bijna 90 euro

Julie sporen echt niet hoor lekker makkelijk verdiend zo .

A. Hatzmann

Inge Brandenburg

Duurde even , ik had gevraagd om Nederlands sprekende hulp , maar dat ging pas bij de derde keer goed

Uw ervaring

Heb nu hopelijk een goede hulp

Hoi Inge,

Anita van Dieren

Duidelijk, overzichtelijk en snelle reactie met daarbijbehorende service.

Hallo Anita,

V. Hagenaars

Ɓescheiden

Afwachtend

Hallo V. Hagenaars,
Fijn om te lezen dat jij tot nu toe tevreden bent over onze dienstverlening.

Jamie De Wit

Super tevreden!

Erg teveel

Hallo Jamie,

Casper

Hoi Casper,
Fijn om te lezen dat jij tevreden bent over onze dienstverlening.

A. de Jong

Handig

Uw ervaring

Weliswaar niet binnen drie dagen, maar na ruim een week hebben we vandaag kunnen kennismaken met een student. Het is onze eerste ervaring via Schoonmaak-student. We hopen dat de ervaring positief... Weliswaar niet binnen drie dagen, maar na ruim een week hebben we vandaag kunnen kennismaken met een student. Het is onze eerste ervaring via Schoonmaak-student. We hopen dat de ervaring positief zal zijn. In ieder geval is het handig dat we nu niet zelf hebben hoeven zoeken.

Hallo A. de Jong,
Hallo A. de Jong,
Fijn om te lezen dat jij tevreden bent over onze dienstverlening. De benoemde 3 dagen is slechts een gemiddelde helaas lukt het ons niet altijd binnen 3 dagen iemand voor te stellen.

gres

Oplichters

Oplichtingspraktijken

Hoi Gres,
Hoi Gres,
Wij betreuren dat jij het noodzakelijk vond om deze review te schrijven, wij missen hierin nog enige toelichting over waarom jij deze mening hebt. Ik zie namelijk in ons systeem dat jij bij ons een aanvraag hebt ingediend voor een hulp, voor het indienen van deze aanvraag hebben wij je op de hoogte gebracht van onze voorwaarden en kosten. Hiermee ben je akkoord gegaan. Naar aanleiding van jouw zoekopdracht zijn wij op zoek gegaan naar een hulp en hebben we een hulp voorgesteld. Als deze kandidaat niet bij je komt werken of als de hulp zijn/haar werkzaamheden binnen een jaar beëindigt (gezien vanaf eerste keer dat wij een hulp hebben voorgesteld), dan zoeken wij een nieuwe hulp voor je, dat is allemaal onderdeel van het abonnement. Tijdens de looptijd van het abonnement, kun je ons zo vaak als je wil de opdracht geven om vervangende hulp voor je te zoeken.
Ik hoop dat het uiteindelijk toch duidelijk is nu, anders verneem ik het graag.
Groeten Hans