Lydia Sienot

Een fantastische ervaring elke behandeling weer

Beschrijf hier je ervaring

Al enige tijd kom ik bij Annie, mijn huid is zichtbaar verbeterd. ik voel me daardoor een stuk zelfverzekererder en mijn huid straalt. Ik ben heel erg blij met Annie ik voel me op mijn gemak en ze... Al enige tijd kom ik bij Annie, mijn huid is zichtbaar verbeterd. ik voel me daardoor een stuk zelfverzekererder en mijn huid straalt. Ik ben heel erg blij met Annie ik voel me op mijn gemak en ze neemt alle tijd voor mij.

Eline

Super fijne medewerkers

Beschrijf hier je ervaring

Super ontspannen ervaring, hele fijne mede werkers.

LMJ

Goed!

Beschrijf hier je ervaring

Ik ga altijd heen voor het verven van mijn wenkbrauwen en wimpers. Ik ben altijd tevreden over het resultaat.

Emma

Geweldig

Beschrijf hier je ervaring

Heel hartelijk en de behandeling is heel goed

Jeanne-Marie

Proffesioneel instituut, met deskundige medewerkers

Beschrijf hier je ervaring

Top! Al bij binnenkomst ben ik vriendelijk ontvangen. Sfeervolle kamer, bakje thee erbij. De behandelaar ging zeer vertrouwd te werk en dat geeft mij ook vertrouwen. Er was/is veel aandacht voor... Top! Al bij binnenkomst ben ik vriendelijk ontvangen. Sfeervolle kamer, bakje thee erbij. De behandelaar ging zeer vertrouwd te werk en dat geeft mij ook vertrouwen. Er was/is veel aandacht voor mijn welbevinden op dat moment en elke stap wordt uitgelegd. We blijven communiceren en dus volgt de behandelaar niet alleen de resultaten op dat moment maar ook hoe ik mij bij de behandeling voelt. Heerlijke en deskundig behandeling

M Hendriks

Super heel attente dames en komt er altijd tevreden weg

Beschrijf hier je ervaring

Fijne gezichtbehandelingen en ook altijd tevreden met de pedicure behandeling

Suzanne Veenstra

Toplocatie met heel goeie medewerkers.

Beschrijf hier je ervaring

Ik ben al zeker 15+ jaar klant, natuurlijk ben ik wel eens "vreemd gegaan" bij een andere salon maar ik kom toch steeds weer terug. Je betaalt wat meer maar dat heb ik er graag voor over. De... Ik ben al zeker 15+ jaar klant, natuurlijk ben ik wel eens "vreemd gegaan" bij een andere salon maar ik kom toch steeds weer terug. Je betaalt wat meer maar dat heb ik er graag voor over. De kwaliteit van de behandelingen, de fijne medewerkers, kennis en expertise altijd up to date, je merkt echt dat ze hier een stapje méér doen.

Petra

Ontspannen en aangenaam onderhoud

Beschrijf hier je ervaring

Ik kom hier al jaren en dat zegt het al: super tevreden, goede sfeer, zeer capabele vakmensen. Ik plan 1x in de 2 2,5 maand een classic behandeling van anderhalf uur en dat is echt even tijd voor... Ik kom hier al jaren en dat zegt het al: super tevreden, goede sfeer, zeer capabele vakmensen. Ik plan 1x in de 2 2,5 maand een classic behandeling van anderhalf uur en dat is echt even tijd voor mezelf met mooie producten!

Maria Smant

Heerlijke behandeling!

Beschrijf hier je ervaring

Weer een heerlijke gezichtsbehandeling gehad van Sandra. Me-time en relaxt. Het is iedere keer genieten. En met een paar goeie adviezen. Echt een aanrader!

Adriana

Top! Ik kan niet zonder jullie!

Beschrijf hier je ervaring

Heel blij. Boven verwachting. Prachtige wenkbrauwen gekregen met permanenten make up. Mijn advies, niet meer twijfelen gewoon doen.