Melissa

Een leuke leerzame opleiding, super snelle reactie van de docent, dat is ook erg fijn!
Aangemeld voor klassikaal en dit werd dus door te weinig aanmeldingen online, dit was wel jammer maar niets aan te doen!

Het was een leerzame opleiding, ongeveer 8 uur tussen 2 lesdagen aan huiswerk en leren.
Voor de examen extra uren geleerd.
Jammer vond ik dat de proefexamens op leren met convoy niet echt...
Voor de examen extra uren geleerd.
Jammer vond ik dat de proefexamens op leren met convoy niet echt overeen kwamen met de associatie examens.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Bedankt voor het achterlaten van je feedback! We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de kwaliteit en service!
Scheidegger Opleidingen

Helaas was de groep te groot om echt de diepte in te kunnen gaan. 11 personen was echt teveel.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Bedankt voor het achterlaten van de review! Goed dat je jouw feedback ten aanzien van de groepsgrootte aan ons meegeeft. Dank daarvoor!
Scheidegger Opleidingen

Weinig begeleiding van docent, vaak lang wachten op reactie, nu bv ruim 2 wk, met examen voor de boeg binnen een maand niet fijn

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Bedankt voor het delen van je beoordeling. We gaan je feedback intern doorzetten en we hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.
Scheidegger...
Scheidegger Opleidingen

Het waren leuke en interessante onderwerpen van de cursus en ook nog eens een gezellige sfeer en docent top dus 🎂

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Hartelijk dank voor je beoordeling! We zijn er erg blij mee.

Natasja

Onwijs fijne docent die het beste uit ons weet te halen. Iedere dag weer met nieuwe inzichten naar huis gegaan!

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Daar zijn we erg blij mee, Natasja! Bedankt voor je beoordeling.
Scheidegger Opleidingen

Fijne docenten en de online omgeving is voldoende om de modules te kunnen volgen.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Wat fijn om te horen! Bedankt voor je positieve feedback.
Scheidegger Opleidingen

Wat mij heel erg is tegengevallen, is het feit dat een bewust gekozen locatie (waardoor ik deze opleiding heb gekozen), vrijwel niet doorgaat. Op voorhand schrijf je je in voor de opleiding voor een... Wat mij heel erg is tegengevallen, is het feit dat een bewust gekozen locatie (waardoor ik deze opleiding heb gekozen), vrijwel niet doorgaat. Op voorhand schrijf je je in voor de opleiding voor een bepaalde locatie, maar uiteindelijk blijkt dit nooit te kunnen. Ik heb 2 modules van de 3 online moeten volgen omdat deze ver weg werden aangeboden in een fysieke les. Mijn voorkeur was fysieke lessen en dus absoluut niet digitaal. Dit gebrek aan communicatie voorafgaand vind ik zeer teleurstellend.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

We begrijpen dat je graag fysiek op locatie les wilt volgen. Als je hiervoor kiest, plannen we dit zo goed mogelijk in volgens jouw voorkeuren. Het kan echter voorkomen dat er te weinig aanmeldingen... We begrijpen dat je graag fysiek op locatie les wilt volgen. Als je hiervoor kiest, plannen we dit zo goed mogelijk in volgens jouw voorkeuren. Het kan echter voorkomen dat er te weinig aanmeldingen zijn, waardoor we genoodzaakt zijn om de planning te wijzigen. In dat geval kan het zijn dat de opleiding alleen nog op een andere locatie, online via een virtual classroom of via e-learning beschikbaar is. We verontschuldigen ons voor het ongemak. We hopen dat je ondanks alles de opleiding als leerzaam hebt ervaren.
Scheidegger Opleidingen

Bij de e-learning heb je ongemotiveerde leraren. Heel fijn

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Wat jammer om te lezen. Mocht je een klacht willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen en te versturen. Een... Wat jammer om te lezen. Mocht je een klacht willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen en te versturen. Een van onze studiebegeleiders kunnen je dan verder assisteren. Het is ook mogelijk via één van onze social media kanalen contact met ons op te nemen, indien wij je verder mogen assisteren.

Margaretha

Lessen docent hebben niet echt toegevoegde waarde. Kosten opleiding staan niet in verhouding met de kwaliteit! Zou deze cursus bij Scheidegger zeker niet aanbevelen.

Reactie Scheidegger Opleidingen:

Wat jammer om te lezen, Margaretha! Als je een klacht wilt indienen over dit onderwerp, adviseren we je om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen. Onze studiebegeleiders staan... Wat jammer om te lezen, Margaretha! Als je een klacht wilt indienen over dit onderwerp, adviseren we je om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen. Onze studiebegeleiders staan klaar om je te helpen. Je kunt ons ook via social media contacteren als je nog vragen hebt.