SKEPP

SKEPP Ook benieuwd naar feedback over de webshop SKEPP? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company253
Uitstekend (10/10)
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen SKEPP met 9.3/10. Gebaseerd op 253 ervaringen.
Klantenservice & Expertise
Snelheid & Vriendelijkheid

Iris
Iris
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Klantvriendelijk, goed geholpen bij mijn zoektocht naar een kantoorruimte.

Charlotte Dreesmann

Mijn ervaring met skepp is positief: ze komen professioneel, behulpzaam en vriendelijk over en hebben me goed geholpen in mijn zoektocht naar een geschikte praktijkruimte.

Servicio

Ik ben zeer prettig geholpen door skepp. het aanbod van ruimtes vond ik beter bij mijn behoeften aansluiten dan dat van andere aanbieders.

Harrewijn brandstofmanagement
Harrewijn brandstofmanagement

Verbeterpunten of tips? (niet verplicht)

Neen

Score voor SKEPP:4.5/5

Goede punten:.
- persoonlijk telefonisch contact.
- behoefte aan terugkoppeling over de verhuurder.
- meedenkend en eerlijk (als er niet iets is wat in mijn wensen voldoet dan word dit duidelijk vermeld. nee is ook een antwoord).
- de zoekfunctie op de website met kaart werkt prettig.

Joost Nieuwenhuis
Joost Nieuwenhuis
Score voor SKEPP:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima service, vast contactpersoon die duidelijk de wensen van de klant voor ogen heeft en zo voor elke vraag een aanbod heeft!.

Sominder Singh
Sominder Singh
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Fast, efficient and professional service.

MJA Bakker

Na online een bezichtiging te hebben aangevraagd werd ik gebeld door kas..
hij vroeg naar mijn wensen en heeft dezelfde dag een mail gestuurd met verschillende bedrijfsruimtes die aan de wensen voldeden. de bezichtiging was binnen enkele dagen geregeld. het werd allemaal erg snel en soepel geregeld. erg positief over skepp.

Rismontage
Prima (7/10)
Rismontage
Score voor SKEPP:3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goed geholpen denken goed mee.

AH Beauty
AH Beauty

Verbeterpunten of tips? (niet verplicht)

Vooralsnog niet, het was duidelijk omschreven

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Al.bij aanvang van het gesprek.met thijs, was het erg vriendelijk en duidelijk. het is mijn eerste toenadering en voor mij, meteen een prettige ervaring. je voelt je geholpen, ook al levert het niet het gewenst resultaat op.

Thijs
Thijs
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima dienstverlening! de weergave van het actuele aanbod van de kantoren is erg handig.

Bedrijfsinformatie

SKEPP is een online kantorenplatform. Wij bieden speciaal voor u geselecteerde werkplekken, ingerichte bedrijfsruimtes en kantoren op maat aan. Wij leggen in opdracht van verhuurders en makelaars de eerste contacten tussen u en hen. Dit doen wij gratis en vrijblijvend. Een werkplek in Amsterdam nodig? Een ingerichte bedrijfsruimte in Rotterdam op het oog? Zoeken naar een kantoor op maat in Den Haag of Utrecht? Neem dan contact op met SKEPP!
Adres
Ootmarsumseweg 151