Rotra

8.2/10
7.8/10

CA

Bij de start van onze samenwerking met Rotra was er even wat miscommunicatie. Daarna heeft Rotra onze casus serieus onder de loop genomen en heeft sinds dien laten zien waarom zij nog na 100jaar... Bij de start van onze samenwerking met Rotra was er even wat miscommunicatie. Daarna heeft Rotra onze casus serieus onder de loop genomen en heeft sinds dien laten zien waarom zij nog na 100jaar bestaan.

Nu hebben we hele goede afspraken gemaakt met een belangrijke schakel (Supervisor) binnen de keten en wij kunnen niet wachten om te kijken waar dit ons brengt als business partners.

Rotra bedankt voor de positieve houding en hopelijk kunnen wij onze samenwerking verder voortzetten.

MAS

Veel extra kosten bij! Ik heb meer betaald dan de kosten van het product! Vreselijk! Ik heb gebeld om meer informatie te krijgen maar de klantenservice was niet vriendelijk en was niet open om mijn... Veel extra kosten bij! Ik heb meer betaald dan de kosten van het product! Vreselijk! Ik heb gebeld om meer informatie te krijgen maar de klantenservice was niet vriendelijk en was niet open om mijn vraag antwoord te geven! Ze verwezen me op een irrelevante manier door naar de leverancier. Niet aanrader!

D.Yildiz

Top,service communicatie ging heel goed,werd ik goed informeerd

De Jong Disposables

Zeer professionele en snelle afhandeling van mijn pallets luchtvracht

Maureen B

Helaas een zeer slechte ervaring met Rotra.
Nog nooit zo klant onvriendelijk behandeld geweest, medewerkers doen net of ze het niet snappen, leggen de schuld bij de klant neer. Helaas een zeer slechte ervaring met Rotra.
facturatie zijn dubbel zo hoog in vergelijking met offerte.

Er werd geprobeerd extra transport kosten bij het factuur toe te voegen á 220,- terwijl deze al betaald waren.
Door de uiterste trage reactie snelheid van de rotra medewerkers werd ik met de extra loods/opslag kosten van 140,- euro opgescheept.
Als klap op de vuurpijl heb ik nog customs duties betaald á 75,- euro.

Ik ga mijn uiterste best doen om nooit meer zaken te hoeven doen met Rotra.

Reactie Rotra:

Beste Maureen, we betreuren dat u de afhandeling van deze zending die we voor u hebben mogen verzorgen als minder positief heeft ervaren.
Zoals ook al even per mail met u afgestemd hebben we eea...
Zoals ook al even per mail met u afgestemd hebben we eea volledigheidshalve nogmaals nader bekeken met onze afdeling operatie en zien we dat er proactief communicatie is geweest met u over een afwijkend moment van afleveren van de zending. Daarbij zijn er geen extra kosten belast (vwb trucking) en waren de overige kosten prepaid.
Niettemin vinden we het uiteraard vervelend dat uw ervaring minder is geweest en staan we altijd klaar voor eventuele toekomstige zendingen waarbij u onze dienstverlening wellicht anders ervaart zoals wij ook te allen tijde nastreven, mocht u dat in de toekomst toch overwegen.

De Ridder

Goed Ken Rotra uit het verleden van het weg transport.

Johannes

Veel leveringen lopen goed, helaas ook veel niet!

Langer

Ein sehr professioneller Fahrer ( F) kam zu uns, er war sehr freundlich und konnte großartig fahren, selbst in eine schwierige Einfahrt schaffte er es mit einem 18 Meter langen Gefährt uns unsere... Ein sehr professioneller Fahrer ( F) kam zu uns, er war sehr freundlich und konnte großartig fahren, selbst in eine schwierige Einfahrt schaffte er es mit einem 18 Meter langen Gefährt uns unsere Klinkersteine zu bringen. Sehr schneller Transport, angemessener Preis, TOPund 1A, wir würden ihre Dienste immer wieder gerne nutzen. Einen tollen Fahrer habt ihr !!! Dankeschön.
Familie Langer