H. Hersbach

Prettige ontvangst, behulpzaam . Tochtige die st heeft uitstekende hulp verleend met de tv aansluiting (leen TV)

Wij verbleven in huisje 332.
Wij verbleven in huisje 332.
De douche boven liep niet goed door (er bleef een laag water in de douchebak staan), hierdoor werd de vloer erg glad en er zijn geen voorzieningen voor ouderen/mensen die slecht ter been zijn, om veilig de douche in en uit te kunnen.

Verder was het een prettig verblijf.

Goed maar als je zelf schoonmaakt zou het fijn zijn om hiervoor tot bijvoorbeeld 12:00h de tijd te krijgen. Het scheelt het park immers ook extra tijd en ik verwacht dat er dan ook meer aandacht en... Goed maar als je zelf schoonmaakt zou het fijn zijn om hiervoor tot bijvoorbeeld 12:00h de tijd te krijgen. Het scheelt het park immers ook extra tijd en ik verwacht dat er dan ook meer aandacht en tijd door de gast aan besteedt wordt.

Renate de Rover

Bij de boeking Albatros 56 gekozen, vanwege ligging vlakbij zwembad. Daar ook extra kosten voor betaald. Maar vanwege een ondeugdelijk deurslot, waarvan later bleek dat het euvel bekend was bij dit... Bij de boeking Albatros 56 gekozen, vanwege ligging vlakbij zwembad. Daar ook extra kosten voor betaald. Maar vanwege een ondeugdelijk deurslot, waarvan later bleek dat het euvel bekend was bij dit vakantiepark, is het vreemd dat er geen overleg is gepleegd met ons. Zij hadden ons een ander huisje kunnen aanbieden. Zeker omdat er nog veel andere huizen vrij waren.

Gezelligheid maak je met de familie.
Het huisje draagt daar zeker aan bij.

We zaten tussen de arbeidsmigranten. Dat geeft niet bepaald een vakantiegevoel. De bungalow was sfeerloos ingericht. Van buiten oogt het mooi, van binnen is het troosteloos. Er hing nog geen... We zaten tussen de arbeidsmigranten. Dat geeft niet bepaald een vakantiegevoel. De bungalow was sfeerloos ingericht. Van buiten oogt het mooi, van binnen is het troosteloos. Er hing nog geen schilderijtje aan de muur in de huiskamer. Een paar smoezelige kussentjes op de bank. En de keuken uitzet hebben we alles eerst af moeten wassen. Alles was vies, vettig en plakkerig. De schoonmaakkosten vind ik buitensporig hoog!

We hebben genoten van de rust en de bosrijke omgeving van het park en de meer dan vriendelijke ontvangst op het servicepoint

Anita Nauta

De wifi was echt heel slecht in het hele huisje. Het verblijf en de locatie waren perfect

Ziet er rustig uit .

J.J.C. Seugling