Roobol

Fijne mensen

Roobol

Very pleasant

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Friendly medewerkers, goed geholpen door mw Kaptein in Cruquius winkel en friendly carpet leggers

R.P.Kalsbeek

Fa met een goed en eerlijk advies.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Nu voor de derde keer ons huis gedeeltelijk ingericht met goede producten voor een redelijke prijs.

Deskundig en prettig aan vloerbedekking geholpen

Geef een toelichting bij je beoordeling.

De verkoopster adviseerde ons goed over geschikte vloerbedekking en vertelde ook hoe de levering zou plaatsvinden. De beide stoffeerders waren op tijd en vriendelijk, en hebben netjes en snel gewerkt.

Gezellig winkelen en overzichtelijk

Geef een toelichting bij je beoordeling.

afspraak gemaakt voor in de winkel, echter in de winkel wisten ze van niks??

Willems

Rustige uitleg , goed advies, ruim de tijd om alles te bekijken en te beslissen.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Geen verbeterpunten. Wel een afspraak reserveren

Bijzonder prettige service

ik ben uitgebreid voorgelicht

Sandra Mastenbroek

Mooie materialen, maar helaas geen klantgerichte service. Servicelevel is blijven hangen in het jaar van de oprichting van Roobol.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Verschillende gordijnen laten inmeten en op maat laten maken. Zowel bij het advies als bij het inmeten is het misgegaan en telkens moet je er zelf achteraan. Er wordt niet oplossingsgericht... Verschillende gordijnen laten inmeten en op maat laten maken. Zowel bij het advies als bij het inmeten is het misgegaan en telkens moet je er zelf achteraan. Er wordt niet oplossingsgericht meegedacht en alles moet eerst met het ‘hoofdkantoor’ overlegd worden. In juni vorig jaar gordijnen besteld, nu medio februari nog niet naar tevredenheid afgehandeld.

De Groot

Geweldig advies

Geef een toelichting bij je beoordeling.

We werden hel fijn geholpen, er werd door de medewerker goed naar ons geluisterd en daarop kregen we goede mogelijkheden aangeboden.

Edward Luypen

Ik vond het een goede uitleg en goede informatie.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Ze waren erg vriendelijk m