7.2/10
8.2/10
8.2/10
7.8/10

Snelle levering van de rolsteiger, binnen 3 dagen is de steiger ook weer opgehaald. Prima service

Zo door gaan

Slechte firma, het ophalen van de steiger gebeurd niet volgens afspraak en dan wel aansprakelijk blijven voor de steiger. Als klap op de vuurpijl duurt het ook nog langer dan twee weken voor dat je... Slechte firma, het ophalen van de steiger gebeurd niet volgens afspraak en dan wel aansprakelijk blijven voor de steiger. Als klap op de vuurpijl duurt het ook nog langer dan twee weken voor dat je borg wordt terug gestort, onacceptabel!

?

Nee

Afspraken nakomen, ophalen steiger, leveren gebruikshandleiding steiger.

Positief, lekker makkelijk bestellen! Je wordt goed geïnformeerd tot en met het moment van ophalen. Men beweert dat je dezelfde dag de borg terug krijgt maar dit is bij mij niet het geval. Ik wacht... Positief, lekker makkelijk bestellen! Je wordt goed geïnformeerd tot en met het moment van ophalen. Men beweert dat je dezelfde dag de borg terug krijgt maar dit is bij mij niet het geval. Ik wacht nu al 1,5 week en als het goed is zou ik volgende week de borg terug krijgen. Dat is in mijn ogen onacceptabel. Zeker omdat je na het ophalen niets meer van ze hoort.

Het sterke punt is dat je als particulier makkelijk en voordelig een rolsteiger kunt huren. Ook het ophalen en brengen is goed geregeld!

- borg dezelfde dag terug betalen zoals op de site staat aangegeven. Niet 2 weken later.
- Klant beter informeren na ophalen van de steiger. Ik hoor nu niets meer.

Rolsteiger

Niks te klagen , snel geleverd voor een scherpe prijs!

Een steiger gehuurd voor de verbouwing!

Maandag gebeld en dinsdag kwamen ze de rolsteigerverhuur al brengen. Na een telefoontje kwamen ze hem weer ophalen: In één woord top!

Joost

Rolsteigerverhuur.net

Klantvriendelijk, snel en accuraat.

1) Ik ontving erg veel mail. Dit is mede te wijten aan het gegeven dat ik mijn order wijzigde, maar desalniettemin was het emailverkeer te veel.
2) Borg zou binnen een dag na ophalen worden...
2) Borg zou binnen een dag na ophalen worden teruggestort, dit werd uiteindelijk een paar dagen later.

Arne

Uitstekend

Doen wat ze beloven, snel en goed.

W.R. de Vries

Snelle levering door Boels. Volgens chauffeur kan je ook via Boels huren, kon ik niet vinden op hun site. Borg werd niet snel teruggestort, hier moesten we voor bellen. Afhalen was laat in de... Snelle levering door Boels. Volgens chauffeur kan je ook via Boels huren, kon ik niet vinden op hun site. Borg werd niet snel teruggestort, hier moesten we voor bellen. Afhalen was laat in de middag, volgens chauffeur waren ze vergeten dit door te geven bij de planning.

Goed materiaal

geen idee

H.Krijnen

Goed materiaal, punctuele aflevering.

Goed materiaal, punctuele aflevering.