P. van Tongeren / VT Supply B.V. Cuijk

Prima, niets op aan te merken

Communicatie

Hi P. van Tongeren,
Hartstikke bedankt dat je de tijd hebt genomen voor deze review!
Groetjes,

Mazi horeca

Mazi horeca

Ne

Hi Mazi Horeca,
Bedankt voor jouw review.
Team Rolbakkeie

Fietshalte

Zeer slecht

Geen duidelijkheid

Reactie Rolbakkie.nl:

Bedankt voor jouw feedback!
Bedankt voor jouw feedback!
Wat jammer dat je onze service negatieve hebt ervaren en dat we je geen duidelijkheid hebben kunnen geven. Wij begrijpen dat het soms lastig is om de juiste rolcontainer te kiezen die bij jouw afvalbehoefte past.
We nemen je feedback serieus en gaan er alles aan doen om dit te verbeteren.

Van de Wetering klusbedrijf

Het was via internet zo geregeld

Kost weinig moeite

Beste Van de Wetering klusbedrijf,
Hier worden wij blij van! Bedankt voor je review.

Vinco

Slechtste ervaring ooit.

kan niets bedenken

BSAB

Zeer waardeloos bedrijf, dat dit nog mag bestaan. In 2 maanden 4 x niet geleegd, en bij klagen vragen of de container wel aan de straat is gezet !

Geen enkel

123BPM

Zeer slechte service. De papiercontainer werd niet of veel te laat geleegd en ze hebben zich nooit aan de afspraken gehouden. Onvriendelijk personeel die zelf ook niet wisten wanneer de... Zeer slechte service. De papiercontainer werd niet of veel te laat geleegd en ze hebben zich nooit aan de afspraken gehouden. Onvriendelijk personeel die zelf ook niet wisten wanneer de papiercontainer dan wel werd geleegd.

Geen.

Preuter

Zeer slecht. Container al 4 keer niet geleegd in een maand tijd ieder keer een Andre smoes aan de telefoon zeer slecht geregeld ga wel naar een echt bedrijf

Gezinshuis Route 32

Heel vervelende chauffeurs die alleen na 5 keer bellen en appen pas komt legen en altijd een reden zoekt om maar niet zijn werk te doen.
Terwijl de weg open is voor bestemmings verkeer probeert...
Terwijl de weg open is voor bestemmings verkeer probeert hij altijd van de verkeerde kant te komen en zegt dan niet te kunnen legen. soms moet je van de westkant komen en soms van de oostkant vanwegen weg werkzaam heden maar de container kan altijd geleegd worden hij staat altijd lang de de kant waar je vandaan kan komen maar dat is te ingewikkeld waardoor je er altijd tig keer achteraan moet bellen en appen. foto's moet maken en filmpjes anders leegt hij hem gewoon niet ook al woordt het keer op keer beloofd super tijd rovend en irritant.

Dat weten ze wel

Wat een slecht bedrijf Jaren een abonnement gehad, nooit klachten over inhoud container en prezero komt in beeld en opeens zit er afval in wat niet mag Het is hetzelfde afval wat al jaren opgehaald... Wat een slecht bedrijf Jaren een abonnement gehad, nooit klachten over inhoud container en prezero komt in beeld en opeens zit er afval in wat niet mag Het is hetzelfde afval wat al jaren opgehaald zonder problemen En dan nog brutaal de rekening sturen ondanks niet legen container

Mensen, wees wijs Ga niet in zee met dit bedrijf

Zero