Les opbouw
Lesauto
9.8/10
Communicatie

Charlot

In 1x geslaagd en dat was echt door de super fijne lessen van Rijschool Nederland. Ik ging met vertrouwen het examen in en voelde mij goed voorbereid, zit nu met vertrouwen achter het stuur.

Maurice Valentine

Top. In 1x geslaagd en de instructeur werkt hard en heeft ervaring

A.m. wilbrink

Gezellig en leuk

Reactie Rijschool Nederland:

Van harte 🥳 gefeliciteerd Bas met behalen van je rijbewijs in 1x🥳
En bedankt voor de tips

Rayan aittaleb

Super duidelijke en vriendelijke instructeur. Had gekozen voor het pakket van 30 lessen en dat was meer dan genoeg! In een keer geslaagd!

rijschool nederland

Hele relaxte rijlessen en veel geduld

Meryn

Wat een super rijles alles word je goed en zorgvuldig uitgelegt en ik ben daardoor in 1x geslaagd rajo bedankt

Rick Jacobsen

Rajo is een geweldige instructeur. Hij ziet binnen de eerste twee lessen al redelijk goed wat je goed kan en waar je aan mag gaan werken. Hij is erg oplettend en geeft je vele kansen om aan je... Rajo is een geweldige instructeur. Hij ziet binnen de eerste twee lessen al redelijk goed wat je goed kan en waar je aan mag gaan werken. Hij is erg oplettend en geeft je vele kansen om aan je aandachtspunten te werken. Rajo is erg betrokken en heeft hart voor zijn werk. Hij is streng, maar doet dat met de beste bedoelingen. Hij heeft daardoor een heel hoog slagingspercentage onder de Apeldoornse instructeurs.

David Westdorp

Rijden bij Rijschool Nederland is super chill, het word allemaal heel rustig en duidelijk uitgelegd. Je zit heel snel met zelfvertrouwen achter het stuur wat het rijden super fijn en leuk maakt.... Rijden bij Rijschool Nederland is super chill, het word allemaal heel rustig en duidelijk uitgelegd. Je zit heel snel met zelfvertrouwen achter het stuur wat het rijden super fijn en leuk maakt. Inplannen en contact is super snel en goed. Ik ben in een keer geslaagd en dat kwam omdat we de examenroutes vaak hebben gedaan en alle nare punten goed werden verteld. Ik raad het zeker aan!

Jelle

Ik heb ontzettend veel gehad aan de professionaliteit en effectiviteit van de lessen. Ze zijn duidelijk, je krijgt goede tips en een uitstekend inzicht over hoe het is om zelfstandig te kunnen en... Ik heb ontzettend veel gehad aan de professionaliteit en effectiviteit van de lessen. Ze zijn duidelijk, je krijgt goede tips en een uitstekend inzicht over hoe het is om zelfstandig te kunnen en mogen rijden. Top aanrader!

Diouana

Had geen betere school kunnen wensen waar ik met vlag en wimpel mijn rijbewijs heb gehaald. Rajo heeft erg veel geduld en is duidelijk in z’n uitleg. Ivm met het stoppen van de vorige rijschool en... Had geen betere school kunnen wensen waar ik met vlag en wimpel mijn rijbewijs heb gehaald. Rajo heeft erg veel geduld en is duidelijk in z’n uitleg. Ivm met het stoppen van de vorige rijschool en een half jaar niet auto te hebben gereden, heeft Rajo mij geholpen mijn zelfvertrouwen weer terug te krijgen in het autorijden.
Hij is een leuke instructeur en hij zorgt ervoor dat je op een chille manier je examen ingaat:)