Jan Broos

Zeer professionele afhandeling.
OP menselijk gebied enorm teleurgesteld.
Van een qarm welkom naar een ijskoud bad.
Vergiste mij in vertrekdatum.
Zij zei nog!
Denk daarom...
Zeer professionele afhandeling.
OP menselijk gebied enorm teleurgesteld.
Van een qarm welkom naar een ijskoud bad.
Vergiste mij in vertrekdatum.
Zij zei nog!
Denk daarom maar!
Jij komt Voordien nog wel langs. Zeg ik het nog een keer!
Een volgende keer werd een ijskoud bad!
Ik Durfde niet meer!
Beschaamd Vertrouwen!

Voelde het aan mijn innerlijke ik dat ik betrokken medewerker moest compenseren voor geleden emotionele schade!
Heb ik Cash gedaan!
Hoop dat voldoende is!

Fijne DagcGewenst!
De Alermooiste Dag!
In Alles Omvattende Liefde!

Karma!

A van Loon

Afhandeling weigering voucher En uitbetalen geld zeer slecht te noemen, zal via de rechter mijn gelijk moeten halen helaas

Dennis

Een reisburo internoord recensie achterlaten is heel gemakkelijk want wij boeken hier al jaren. Het personeel is expert op het gebied van reizen en weet altijd de combinatie te vinden van wat mijn... Een reisburo internoord recensie achterlaten is heel gemakkelijk want wij boeken hier al jaren. Het personeel is expert op het gebied van reizen en weet altijd de combinatie te vinden van wat mijn vrouw mooi vindt en wat ik mooi vind.
De prijs is goed en ze hebben een ruim aanbod van vakanties. De telefonische bereikbaarheid en klantenservice heeft dit bedrijf hoog staan. Mij ervaringen met reisburo Internoord is dat ook niets anders dan positief. We blijven hier ook boeken.

Theun Kuipers

Het Reisburo van het Noorden, al jaren lang een reispartner die meedenkt en eventuele problemen oplost.

E. Eerhart

Klip en klaar advies. Vriendelijk, behulpzaam en kennis van zaken

Dennis

Supervakantie dankzij deze reisexperts.
Uitstekende service en echt veel verstand van reizen.

Olga hoeksma

Fantastisch!!!!!

Martine

Super leuk, gastvrij reisbureau. Ze nemen echt de tijd voor je en hebben oog voor je wensen. Die vullen ze vanuit hun ervaringen aan met tips, handig nu wij voor het eerst gaan vliegen met ons... Super leuk, gastvrij reisbureau. Ze nemen echt de tijd voor je en hebben oog voor je wensen. Die vullen ze vanuit hun ervaringen aan met tips, handig nu wij voor het eerst gaan vliegen met ons zoontje. We hebben er een super goed gevoel bij. Onze voorpret kan beginnen!