G. Bal

Na bij verschillende keukenbedrijven rond te hebben gekeken zijn we bij John Kuijpers van reddy Vlaardingen zeer goed geholpen en uiteindelijk geslaagd onze keuken werd op een zeer korte tijd... Na bij verschillende keukenbedrijven rond te hebben gekeken zijn we bij John Kuijpers van reddy Vlaardingen zeer goed geholpen en uiteindelijk geslaagd onze keuken werd op een zeer korte tijd geleverd en geplaatst. Ook toen er een aanpassing nodig was doordat de keuken hoger geplaatst moest worden is dat zeer snel en professioneel opgelost. Geweldige winkel waar je vriendelijk en eerlijk wordt geholpen.

Mee denken met de klanten.

Martin

Prettige sfeer en goede adviezen. Geen haastwerk of hijgerige verkoper

Goed advies

Het is een klein team dus soms is een afspraak maken verstandig.

Eveline R

TOP

Denkt mee en goede adviezen

Erg positief

Goede duidelijke informatie. Erg klantvriendelijk

Misschien iets grotere showroom

Goed advies .
Laat klant zelf nadenken .
Netjes
Neemt de tijd er is geen haast werk.

Goed mee denken maar beslissing over laat aan klant
Wat ze willen.

Geen idee

E Boer

Goede service, ik kwam binnen zonder ook maar één maat van mijn keuken te weten dus vanuit het niets gestart. Enkele malen langs geweest om veranderingen door te voeren, er werd altijd ruim de tijd... Goede service, ik kwam binnen zonder ook maar één maat van mijn keuken te weten dus vanuit het niets gestart. Enkele malen langs geweest om veranderingen door te voeren, er werd altijd ruim de tijd voor genomen.

Geen haastwerk, rustige sfeer in de showroom.

John G

Heel goed geholpen en op een fijne manier geadviseerd door John Kuijpers.

Perfecte afhandeling bij zowel bezorgen van de keuken en niet te vergeten de vakmanschap van Jeroen die de keuken heeft geplaatst.

Ik zou het niet weten .

Applikon

De levering was netjes op tijd, en compleet op wat specials na.
De levering was netjes op tijd, en compleet op wat specials na.
Er was wat schade aan een kastje , maar die schade was geen probleem , omdat dit achter de kastjes verdween.Er was wel een deurtje waar geen handgreep aan zat. Deze zal worden nageleverd.
Plaatsing is perfect gedaan.

Er is gezamelijk een mooi en goed ontwerp gemaakt

Geen advies

Erg aardige verkoper,verliep allemaal soepel.Ze hadden de juiste zzp er aan ons toegewezen die de keuken bij ons heeft geïnstalleerd.

Nemen de tijd voor je, zijn niet opdringerig.

Helaas bleek bij de aflevering van de keuken en wij nog wat vragen hadden de verkoper er niet meer te werken......Onze filter kregen wij niet in de afzuigkap, hier moesten we zelf achteraan....Ook... Helaas bleek bij de aflevering van de keuken en wij nog wat vragen hadden de verkoper er niet meer te werken......Onze filter kregen wij niet in de afzuigkap, hier moesten we zelf achteraan....Ook vond ik het vreemd dat er een aantal zaken nog apart gekocht moesten worden bij aflevering keuken, stekkers...toen ik hier over belde kreeg ik echt zo verkoop praatje...

Marcel Slavenburg

Deskundig geholpen in het offerte en aankoop proces. goed meegedacht met ontwerp en wensen.

rustig, niet opdringerig, vakkundig, meedenkend.

Ik had het wel prettig gevonden om na plaatsing gebeld te worden of im een bezoekje je hebben gekregen.