Offerte
Nazorg
Communicatie

Website, banner, Flyer ontwerp

Bereikbaarheid en advies

Soms heb ik het idee dat het toch iets goedkoper kan

Zij hebben mijn logo en website gebouwd. Ze weten precies wat werkt.

Garfields

Red Lion Group heeft een grote rol gespeeld bij het opzetten van mijn bedrijfje. Het begon bij het ontwerp van mijn logo, waarover ik dik tevreden was. Dus heb ik ook het ontwerp van mijn website,... Red Lion Group heeft een grote rol gespeeld bij het opzetten van mijn bedrijfje. Het begon bij het ontwerp van mijn logo, waarover ik dik tevreden was. Dus heb ik ook het ontwerp van mijn website, flyers, stickers en visitekaartjes aan hun overgelaten. Kortom, begin of ben je net je bedrijfje begonnen dan is red lion group echt een aanrader !

Begin ging alles lekker. Kreeg alleen het gevoel toen de rekening betaalt was dat alles wat langer duurde dan eerst.

Snel concept product

Aanpassingen worden te laat opgepakt of niet volledig opgepakt zoals het omschreven word in e-mail verkeer.

Rotterdams Trainings Buro

Prima samengewerkt, aandacht voor communicatie en vrijwel altijd bereikbaar voor vragen!

De flexibiliteit en het vrijwel altijd bereikbaar zijn voor vragen! Een prettige samenwerking waarbij er veel wordt "mee" gedacht.

Ik begrijp dat er geld verdiend moet worden, maar ik had het wel op prijs gesteld als er voor aanvullende opdrachten (ontwerpen logo, visitekaartjes, reclamedrukwerk) een "korting" wordt verleend.... Ik begrijp dat er geld verdiend moet worden, maar ik had het wel op prijs gesteld als er voor aanvullende opdrachten (ontwerpen logo, visitekaartjes, reclamedrukwerk) een "korting" wordt verleend. En niet pas als ik eventuele nieuwe klanten aandraag voor Red Lion.

Communicatie mag professioneler

Geen nazorg geweest . Afgesproken prijzen bleken hoger te zijn