Raamdecoratie.com

Raamdecoratie.com Ook benieuwd naar feedback over de webshop Raamdecoratie.com? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company2534
Uitstekend
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Raamdecoratie.com met 9.2/10. Gebaseerd op 2534 ervaringen.

Doutsje
Doutsje

Vlug en netjes

Super goed top.

Opvallende sterke punten:

Zorgvuldig meegedacht over de exacte kleur die we zochten.

Zou je ons aanbevelen?Ja

Prima, goede prijs / kwaliteit. degelijke jaloezieen. wat wij missen (op alle zonweringssites) is duidelijke kleurnummers zodat je zonwering goed kunt afstemmen op de omringende kleuren. waarom gebruiken zonweringsproducenten niet gewoon de standaard kleuren die de grote verffabrieken als sikkens en histor wel gebruiken? zo was de standaard warmwitte ral 9010 niet echt te vinden, en helaas is een monster dan toch moeilijk te beoordelen, waardoor de kleur toch weer net niet was wat we zochten (maar is op maat gemaakt dus kun je niet meer terug).

Kee
Kee

Opvallende sterke punten:

Snelle levering en keurig verpakt ! Niets op aan te merken.

Geweldig!!!.

A. Koreman
A. Koreman

Opvallende sterke punten:

Gratis monsters lagen de volgende dag met opmeettips op de mat. Na opdracht vlot geleverd in optimaal beschermende verpakking. De lamellen voldoen voor 100% aan de verwachting. Prijs/kwaliteitverhouding is super voordelig. Ik kan jullie bij iedereen aanbevelen.

Zou je ons aanbevelen?Ja

In alle opzichten: een tien met een griffel!.

Edam
Edam

Prima prijs

Snel, makkelijk.

Renate van der Veen
Renate van der Veen

Opvallende sterke punten:

Een prachtig product voor een zeer redelijke prijs. Snelle levering. Vriendelijke ondersteuning door klantenservice. Duidelijke, overzichtelijke website.

Zou je ons aanbevelen?Ja

We zijn erg tevreden over de snelle en perfecte levering. ook het contact met de klantenservice verliep heel prettig.

P. de Bokx
P. de Bokx

Opvallende sterke punten:

Service is top, prijs/kwaliteit verhouding ook. Volgende keer weer!!

Zou je ons aanbevelen?Ja

Ik heb een rolgordijn besteld en had het heel snel nodig. contact gehad met de klantenservice en ze hebben woord gehouden!.

Sjoerd Kamp
Sjoerd Kamp

Opvallende sterke punten:

Snelle levering. Makkelijke montage!

Zou je ons aanbevelen?Ja

Een van de weinige webshops waar het mogelijk is plissé langer dan 240cm te bestellen. na een aantal kleurstalen hebben we gekozen voor enkel plissé. naar aanleiding van de kleur staal van dubbel plissé blijkt dat grafirtgrijs op dubbel plissé zeer afwijkt van enkel plissé! let daar op aub. grafietgrijs in enkel blijkt eerder zwart. erg jammer. echter niet geruild omdat de wat zwarter kleur erg goed staat! wel balen dat kleurstalen dus niet een op een matchen..

Opvallende sterke punten:

Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding, levering na 3 werkdagen. Volgende keer weer!

Alles positief.

Super kwaliteit!!!!

Zou je ons aanbevelen?Ja

Snelle levering, goeie kwaliteit en super service!.

Bedrijfsinformatie

Raamdecoratie.com - Samen maken wij van jouw huis een thuis

Wij leveren raamdecoratie in zowel maatwerk als standaardmaten. Ons assortiment bestaat uit vele maten, stoffen en materialen. Ons team van professionals is je graag van dienst!
Adres
Middenplein 18