Kwaliteit

Wouter de Bruijn

Goede kwaliteit, snelle bezorging en makkelijk zelf te monteren

Snelle levertijd

Lucienne

Met dit bedrijf is blijkbaar geen communicatie mogelijk. Ik heb een melding gemaakt dat mijn product niet in orde is. Daarop krijg ik wel een bevestiging dat ik binnen enkele dagen een reactie kan... Met dit bedrijf is blijkbaar geen communicatie mogelijk. Ik heb een melding gemaakt dat mijn product niet in orde is. Daarop krijg ik wel een bevestiging dat ik binnen enkele dagen een reactie kan verwachten. Na 5 dagen deze mail nogmaals onder hun aandacht gebracht met de vraag of ze al een oplossing hadden. Daar kreeg ik geen antwoord meer op. Na een week maar het retourformulier ingevuld want het product mag binnen twee weken retour gestuurd worden. Ook daar aangegeven dat het product kapot is. Maar mijn retour aanvraag werd niet geaccepteerd. Als ik dan vervolgens een nieuwe aanvraag doe met de melding dat mijn product niet voldoet is dit niet mogelijk omdat ik het product al aangemeld heb voor retour. Ook is er geen telefoonnummer beschikbaar met als gevolg dat ik in het duister tast.

Het negeren van klanten!

Mohammed Hmamoui

Goed, alleen jammer van de gekozen bezorgdienst

Gert van de Bruinhorst

Het is heel goed gegaan, tip : adviseer montage met 2 personen

Opvallende sterke punten:

Goedkoop, product is heel modulair

Marinus Terpstra

Snelle levering en doordacht design

Goede prijs kwaliteit verhouding

p staal

Wat snel geleverd en alles past

Opvallende sterke punten:

duidelijk en snel geleverd , was in no time gemonteerd , heel fijn

Nelleke Manneke

Top zaak!

Snelle service, prima kwaliteit

Han Verhoeven

Prima klantvriendelijk en goede service

Opvallende sterke punten:

goede service met nalevering na schade

Marissa Lalkens

Goed en snel geleverd top service

Hein Strijbosch

Prima kwalitatieve (duo-) rolgordijnen! Superservice!

Opvallende sterke punten:

Super service!: Mijn raam was minder hoog dan de meeste ramen, waardoor het meegeleverde trekkoord wat te kort was.
Na contact opgenomen te hebben met de firma werd direct en zonder meerkosten...
Na contact opgenomen te hebben met de firma werd direct en zonder meerkosten een nieuw stuk koord opgestuurd, zodat ik het uiteindelijk zelf heb kunnen oplossen.
Erg bedankt daarvoor!