Quickjewels.nl

Quickjewels.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Quickjewels.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1328
Uitstekend
98 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Quickjewels.nl met 9.1/10. Gebaseerd op 1328 ervaringen.

Lieke
Lieke
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Vlotte levering, mooi verpakt. zeer tevreden!.

Uitstekend

Erg prettig contact, zowel telefonisch als per e-mail.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Onze trouwringen hier besteld. aangezien de maten hiervoor ons nog niet bekend waren werd een maatbos toegestuurd. helaas bleek bij levering dit toch niet helemaal goed te zijn gegaan. na contact met quick jewels besloten voor goede meting bij ze langs te gaan. hierop zijn de ringen vermaakt en zijn nu perfect. de kosten voor het vermaken zijn 50/50 gedeeld, top! al het contact in de tussentijd is erg prettig verlopen en ik zou daarom zeker weer een bestelling bij ze plaatsen.!.

G.H.A. Stikkelbroeck

Ik heb met quickjewels zeer goede ervaringen. een groot assortiment en vriendelijke deskundige service, zowel bij aankoop alsook met aftersales. zo had ik voor mijn seiko horloge na vijf jaar twee nieuwe schakels nodig. binnen vier dagen geleverd én gratis als service. alleen maar lof over dit degelijk bedrijf waar de klant nog koning is!.

gerrit heij
gerrit heij

Timur
Timur

Goed kwaliteit

alles is zeer goed en handig, en een uitstekende kwaliteit. Het enige wat ik ben niet blij met het feit dat de koerier kwam, maar wist niet te bellen aan de deur, liet de waarschuwing en vertrokken, en ik betaalde voor mij naar huis te brengen.

Score voor Quickjewels.nl:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Alles is zeer goed en handig, en een uitstekende kwaliteit. het enige wat ik ben niet blij met het feit dat de koerier kwam, maar wist niet te bellen aan de deur, liet de waarschuwing en vertrokken, en ik betaalde voor mij naar huis te brengen.

YJ Broers v.Mechelen

Nieuw horloge gekocht snelle en goede service netjes verzonden naar mij en kon achteraf betalen super ik geef mijn vrienden ook door hoe goed jullie zijn . .
dank je wel voor alles gr yvonne.

René de Bock
René de Bock

Super snelle levering

Info op de site over het product klopt niet helemaal.
Horloge is niet bluetooth, maar is een touch MVT (radiocontrolt, Solar & ijking van de wijzers).
Verder niets mis met site.

Reactie Quickjewels.nl:

Hartelijk dank voor je eerlijke review.
Wij hebben inderdaad een foutje gemaakt en hebben zo snel mogelijk de juiste informatie bij deze Casio toegevoegd. We hopen dat ondanks de foutieve info je heel veel plezier zal beleven aan je mooie Casio Edifice. Groet, Quickjewels Team

Score voor Quickjewels.nl:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer goed. duidelijk en geen poespas..
levering super snel. .
om 15:00 besteld de volgende dag om 11:00 uur binnen. .
mooie kado verpakking en mooi op tijd voor de verjaardag. alles bij elkaar super.

Prima.

uitstekend verzorgde levering

zou dit nu nog niet kunnen vertellen - misschien wat het onderhoud betreft vermits ik in Belgie woon

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Voor de eerste maal besteld! heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel tevreden! daniella.

Uitstekend

Altijd even geduldig en vriendelijk aan te telefoon

Nee, wat mij betreft een 10 op alle punten

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Echte mensen in een echte winkel waar je altijd terecht kan. kijk zo moet het!!!!!.

Bedrijfsinformatie

De mooiste collecties horloges en sieraden, voordelig bij QuickJewels. Bekijk nu de nieuwste collecties en koop voordelig. Gratis verzending!
Adres
Klifweg 5