Qoets.nl

Het voorbeeld van hoe een autobedrijf hoort te zijn. Helder, eerlijk en correct. Ze komen de afspraken na maar vertellen ook eerlijk wat niet kan of lukt.

Ben zeer tevreden. Ik moest even wennen, dat in de aanloop alles per mail en/of telefoon verliep, maar de proefrit en de aflevering waren persoonlijk gericht. Alle toezeggingen zijn adequaat... Ben zeer tevreden. Ik moest even wennen, dat in de aanloop alles per mail en/of telefoon verliep, maar de proefrit en de aflevering waren persoonlijk gericht. Alle toezeggingen zijn adequaat afgehandeld.

Hier kun je met een gerust hart een auto kopen. Gedurende het hele proces wordt er erg open en goed gecommuniceerd over de in te ruilen auto en de aan te schaffen auto. Helaas toch nog wat problemen... Hier kun je met een gerust hart een auto kopen. Gedurende het hele proces wordt er erg open en goed gecommuniceerd over de in te ruilen auto en de aan te schaffen auto. Helaas toch nog wat problemen geconstateerd tijdens de proefrit maar die zijn allemaal verholpen. Ook na de aankoop heb ik nog een nog een probleem geconstateerd. Dit gemeld en direct wordt er contact gezocht om de auto op te halen om de storing te verhelpen. Chapeu!

Prima ,maar ik verwacht wel dat de kras die er bij aflevering op zat nog verwijderd wordt. Dat er in ieder geval contact met mij wordt opgenomen.

Zeer goede service en hoge kwaliteit auto’s

Laatste aflevering en auto was geweldig

Goed meedenkend en gericht op persoonlijke service. Prettig contact, ook buiten werktijd
Terugkomen op inruilprijs was enige dissonant

Wij zijn als familie al jaren zeer tevreden over de firma Qoets. Je komt daar nooit ongelegen. Kortom top en afspraak is afspraak en daar houden wij van.

Uitstekend geholpen bij zoektocht naar een nieuwe lesauto. Zelf heb je niet alle tijd om de mogelijkheden zelf uit te zoeken.Goede service bij het zoeken en nog beter bij het afleveren van de auto.... Uitstekend geholpen bij zoektocht naar een nieuwe lesauto. Zelf heb je niet alle tijd om de mogelijkheden zelf uit te zoeken.Goede service bij het zoeken en nog beter bij het afleveren van de auto. Waarvoor dank.

Geweldige klantreis! Super blij met mijn qoets maar zal de reis er naartoe missen. Op naar de volgende ;) maar eerst eens wat fijne en veilige kilometers maken! Bedankt!