H.van de Koolwijk

Persoonlijk vriendelijk en professionele artsen en verpleegkundigen. Gedreven vakmensen.

De begeleiding vooraf en de ondersteuning van Valentina Kultysheva.

Ronnie Heijltjes

Op 12 maart ben ik geopereerd in het Prostate Center Europe (St Antonius ziekenhuis Gronau)
Ik ben hier super geholpen met de modernste apparatuur en misschien wel de beste artsen die je kunt vinden. Erg tevreden over alles! Dr. Wagner complimenten voor u en uw team!

Veel kennis, vriendelijk personeel, en een super moderne operatiekamer.

Wim Karel

Bij mij werd in Nederland Brachytherapie toegepast na de diagnose prostaatcarcinoom.
De werking van de straling door Brachytherapie veroorzaakte blokkade welke uiteindelijk door een TURP en Sachse-urethrotomie ingreep door Chefarts Dr.-med. Zinke hersteld is. De uiterst zorgvuldig uitgevoerde ingreep was zo goed dat ik geen klachten meer heb.

Wat Prostaat Center Europe betreft, hoge deskundigheid. Grote ervaring. Goede begeleiding en verzorging. Persoonlijke benadering. Goede follow-up.
Verder goede ondersteuning door het...
Verder goede ondersteuning door het Nederlandse coördinatie centrum.

Leo Mooijman

Reeds bij intake gesprek op 16/1 werd duidelijk dat dr med Esch heel goed op de hoogte was van mijn prostaat probleem. Niet eerder werd mij, middels modellen en computerbeelden, duidelijk waar de... Reeds bij intake gesprek op 16/1 werd duidelijk dat dr med Esch heel goed op de hoogte was van mijn prostaat probleem. Niet eerder werd mij, middels modellen en computerbeelden, duidelijk waar de prostaatkanker zat, wat de ingreep betekende en wat de risico's waren. Mijn opname 2 weken later, gaven mij eenzelfde indruk, hier werken professionals. Strakke protocols, aandacht na operatie door verschillende artsen en verpleegkundige. Goeie en heldere communicatie over situatie en na 6 dagen na oparatie zonder katheter naar huis.
Dank aan dr med Esch voor ingreep en Valentina in het voortraject.

Vakkundigheid, grote ervaring, duidelijkheid en strak proces gericht op herstel. Goeie verzorging.

leo van meeteren

Zeer goed

Medische deskundigheid, Hartelijkheid, Zeer goede verzorging, Persoonlijke begeleiding

Frans van Dijk

Ik was op zoek waar je het beste aan je prostaat behandeld kon worden. Na een tip van een buurman kwam ik uit op Gronau.
Het eerste contact was met Valentina die mij ook in het verdere vervolg...
Het eerste contact was met Valentina die mij ook in het verdere vervolg goed geholpen heeft.
De ingreep aan mijn prostaat was op 19 januari door Dr. Secker.
Deze uroloog heb ik leren kennen als zeer betrokken met de patient en geeft ook goede adviezen hoe nu verder en gevoel voor humor.
Ook over het verplegend personeel ben ik erg positief.
Hoewel mijn Duits niet alles is gaat het doorgaans in het Engels maar ondertussen pik je wel ondertussen wel de nodige Duitse woorden op.
Al met al ben ik Dr. Secker, de verpleging en Valentina veel dank verschuldigd.
Het herstel van de ingreep gaat zoals vertelt de goede kant op.

Zeer goede zorg waarbij er geen enkel risico wordt genomen.

Piet Willemsen

Gronau professionele organisatie, waar je als patient en vriendelijk behandeld wordt.

Ik ben op 8 januari 2024 geopereerd door Dr.Esch
Mijn evaring tijdens mijn verblijf in Gronau moet ik zeggen, dat ik als patient behandeld door Dr.Esch en verplegend personeel.
Het is...
Ik ben op 8 januari 2024 geopereerd door Dr.Esch
Het is een ingespeeld team zowel verplegend als Dokters Urologie, aangaande communicatie en spcialisme.

Door de vele wandelingen op de gang hoor je fijne en goede reacties over Doktoren en verplegend personeel.
De reviews inhoudelijk over Gronau kloppen, ik heb dezelfde ervaring opgedaan.
Ik hoop dat Gronau deze kwaliteit kan blijven handhaven en meer kan ontwikkelen qua prostaat kanker.

Dr.Esch en verplegend personeel en niet te vergeten Valentina bedanken voor hun goede zorg.

Als je het ziekenhuis verlaat ga je met vertrouwen weer naar huis om verder te werken aan je herstel.
Dat geef je weer goede moet na wat donkere dagen.
Goede raad prositief en humor is de beste medicijn.

M.Sondervan

Drie maanden geleden is mijn prostaat verwijderd door Dr Schütte en zijn team. De ingreep is zeer succesvol verlopen. Na twee x een blaasontsteking is mijn herstel proces nu goed. Dr Schütte en zijn... Drie maanden geleden is mijn prostaat verwijderd door Dr Schütte en zijn team. De ingreep is zeer succesvol verlopen. Na twee x een blaasontsteking is mijn herstel proces nu goed. Dr Schütte en zijn team hebben mijn leven gered, dankzij hen kan ik oud worden. Grote dank namens mij en mijn familie. Xx

De ingreep en het proces er naar toe. Zeer kundig en professioneel geholpen.

Hein Broeksteeg

Goed geholpen en hersteld. Ben hier terecht gekomen na zoeken en op advies van andere tevreden patienten. Duidelijk een mindere wachtlijst dan in Nederland. Bijna 10 maanden sneller geholpen. Naar... Goed geholpen en hersteld. Ben hier terecht gekomen na zoeken en op advies van andere tevreden patienten. Duidelijk een mindere wachtlijst dan in Nederland. Bijna 10 maanden sneller geholpen. Naar mijn idee is dit de beste plaats voor je TURP behandeling. Goede voorzorg, extra controle, goede verzorging. Hoewel het mijn eerste ziekenhuiservaring was. Nacontrole gehad in augustus, alles in orde. Dank voor alle medewerkers en Dr. Zinke in het bijzonder. Heb geen angst voor eventueel taalprobleem, je wordt begrepen. Gewoon doen.

uitstekende behandeling. Vriendelijk en professioneel.

Ton Bongers

In juli 2023 radicale prostatectomie ondergaan door Dr. Christian Wagner.
Deze zeer kundige en prettige Chefartz (Nederlands sprekend) is heel duidelijk en gemakkelijk toegankelijk.
Na 6...
In juli 2023 radicale prostatectomie ondergaan door Dr. Christian Wagner.
Na 6 dagen weer naar huis zonder katheter!
Zeer goede begeleiding van het hele team.
Zelfs een paar dagen na thuiskomst heeft Dr. Wagner nog telefonisch geïnformeerd hoe het ging.

Kundigheid, vriendelijkheid, goede verzorging.