Leuke docent met veel passie voor wat ze doet. Ontspannen sfeer en veel ruimte voor vragen. Lesomgeving is wat onduidelijk. Veel stof in 1 dag, een vervolg dag met bijvoorbeeld casus bespreking zou... Leuke docent met veel passie voor wat ze doet. Ontspannen sfeer en veel ruimte voor vragen. Lesomgeving is wat onduidelijk. Veel stof in 1 dag, een vervolg dag met bijvoorbeeld casus bespreking zou fijn zijn.

Monique

In twee dagen tijd meer inzichten, meer handvatten en de juiste tools om in te zetten bij video interactie begeleiding. De docente geeft op een fijne manier 'les'. Er is voldoende ruimte voor eigen... In twee dagen tijd meer inzichten, meer handvatten en de juiste tools om in te zetten bij video interactie begeleiding. De docente geeft op een fijne manier 'les'. Er is voldoende ruimte voor eigen inbreng en voor het stellen van vragen. Ik heb waardevolle informatie, tips en tools om in de praktijk verder te gaan toepassen.

Romy

Ouders in beeld: Hele bruikbare cursus voor in het werkveld! Fijne docente en veel voorbeelden middels beeldmateriaal, heel fijn.

Demi

Een superleuke cursus! Heel veel informatie gekregen en doordat het een klein groepje is, kan je veel vragen stellen, wat heel erg helpend is voor de praktijk. Heel veel nieuwe inzichten gekregen.... Een superleuke cursus! Heel veel informatie gekregen en doordat het een klein groepje is, kan je veel vragen stellen, wat heel erg helpend is voor de praktijk. Heel veel nieuwe inzichten gekregen. Wopke heeft erg veel ervaring en geeft hele fijne tips voor in de praktijk. Heel veel gehad aan deze cursus.

Een erg leuke en waardevolle cursus. De cursusdagen zouden wel wat minder dicht op elkaar gepland mogen worden, zodat je meer tijd hebt om het geleerde toe te passen.

Ik had niet altijd het gevoel dat alle informatie up to date was, ook in de effecten van prehabilitatie en bijv telemonitoring bij prehabilitatie. Als je de master geriatrie hebt gedaan is er weinig... Ik had niet altijd het gevoel dat alle informatie up to date was, ook in de effecten van prehabilitatie en bijv telemonitoring bij prehabilitatie. Als je de master geriatrie hebt gedaan is er weinig nieuwe informatie in deze cursus. Veel klinimetrie en trainingsprincipes zijn niet handig voor mijn werkomgeving, mijn patienten zijn veel kwetsbaarder dan gemiddeld in deze cursus.
De tijd tussen de lesdagen was erg kort om goede casussen in te brengen. Het is wel gelukt maar was lastig.
Veel teksten op een dia, kan minder.

Reactie Pro Education:

Bedankt voor je feedback. We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de opleiding. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.
Met...
Pro Education

Zowel de docent als de locatie waren super. Qua lesmateriaal ook uitgebreid dus dat was erg fijn. Wel vond ik dat er wel erg veel gefocust werd op klinimetrie en weet ik niet of dat helemaal... Zowel de docent als de locatie waren super. Qua lesmateriaal ook uitgebreid dus dat was erg fijn. Wel vond ik dat er wel erg veel gefocust werd op klinimetrie en weet ik niet of dat helemaal aansluit op de beroepspraktijk omdat je er gewoonweg niet de tijd hebt om meerdere vragenlijsten en een hele lijst aan andere klinimetrie af te nemen. Daarnaast vond ik de tweede lesdag een stuk intensiever en ingewikkelder dan de eerste lesdag, misschien kan dit wat meer gespreid worden. Al met al wel een super leuke interessante cursus!

Reactie Pro Education:

Wat fijn om horen! We wensen je veel succes toe met de opgedane kennis en bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.

Rob

Het lesmateriaal maakt mogelijk om psychologisch flexibeler te worden. Door deze manier van doen voor te leven kun je mensen inspireren die ervoor open stellen.

Reactie Pro Education:

Bedankt voor je review, Rob! We zijn erg blij om te lezen dat je zo tevreden bent over de opleiding.