Pro-ebike.nl

Pro-ebike.nl Klanten beoordelen Pro-ebike.nl met 8.9/10. Gebaseerd op 229 ervaringen.229

Bedrijfsinformatie

Pro E-bike is een Nederlands bedrijf gespecialiseerd in elektrische fietsen ofwel E-bikes. De kracht van Pro E-bike ligt deels in onze verkoopstructuur. Want als u een elektrische fiets bij Pro E-bike koopt, koopt u direct van de fabrikant.
Adres
Nijverheidsweg 13a
3401 MC IJsselstein

Contactgegevens
E-mail: info@pro-ebike.nl
Tel: 085 744 1033
KvK: 56625782
Logo Thuiswinkel keurmerk
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Pro-ebike.nl met 8.9/10. Gebaseerd op 229 ervaringen.

molendijk
molendijk

het fietst goed

ik heb geen behoefte aan verdere informatie

Goed.

Uitstekend

Goede en geduldige uitleg en ook hulp met de fiets was ok. Ik was bang dat de fiets vlugger ging dan ik.

Een kopje koffie hadden we zeker leuk gevonden.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Wij zijn na 1,5 uur rijden aangekomen bij pro ebike. omdat ik al veel gelezen had zag ik de fiets die ik graag wilde meteen staan. ik mocht na uitleg even gaan fietsen, en dat vond ik geweldig, had nog nooit op zo`n e fiets gezeten, en vond het fijn dat ik zo`n duwtje kreeg, dus meteen geregeld.

Pro-ebike.nl 1 beoordeling

Goede persoonlijke informatie. Over prijs valt te praten.

Goede, prettige verkoper.

Ron Lith
Ron Lith

Deskundig en geduldig

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Uitstekende ervaring. geen enkele aan of opmerking..

P.v .Mierle
P.v .Mierle
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede ervaring en duidelijkheid.

Kistemaker
Kistemaker

Prijs kwaliteit verhouding

Bij aflevering wel betere controle op alle punten.

Opm: Zadelpen veerde niet was defect is een nieuwe gestuurd.
Schakelen van de versnelling was niet goed afgesteld.

Prima ervaring.

Bergman
Bergman

Beloven wat ze doen.

Geen verbeterpunten ga zo door.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Makkelijke site om te bestellen. daarna keurig afgeleverd voor de deur, een top produkt.

Bert Biegstraaten
Bert Biegstraaten

Nemen de tijd voor je, geen gehaast en komen afspraken na. Bellen na een half jaar na, hoe e.e.a. bevalt en of er nog wensen zijn.

Op dit moment nog geen verbeter punten

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Mijn erste ervaring, via zoeken op internet ontdekt. goede recensies die daar te lezen zijn kloppen. er worden duidelijke afspraklen gemaakt.je wordt teruggebeld als er een wijziging in aflevertijd/ datum is. de mogelijkheid tot gratis proefrit aan huis ( en zijn niet flauw als proefritje iets uitloopt). bij directe aanschaf wordt de nieuwe fiets uit a bus gehaald en rijklaar gemaakt. nog geen verder gebruik van de service hoeven te maken.

Ingrid van Loon
Ingrid van Loon

Geen opdringerige verkopers, service aan huis, super goede accu in de fiets zodat je echt behoorlijk ver kunt fietsen voor je moet opladen.

Nog geen ontdekt

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik heb mijn fiets een paar maanden en ben super tevreden. ten eerste omdat er iemand met een busje aan huis komt die je op je gemak de fietsen laat testen en uitleg geeft en daarna als je zegt dat je er even over nadenkt gewoon vriendelijk weggaat zonder aan te dringen dat je toch snel moet beslissen. dat is erg prettig. na 2 dagen nadenken een fiets besteld, keurig thuis afgeleverd en daarna nog een bezoekje gehad van een monteur die even een klein mankementje kwam verhelpen. ik ben super blij met mijn fiets die overigens ook nog veel meer kilometers kan rijden op een volle accu dan verwacht :-).

HP

Uitstekend, op zich was de gewenste herenfiets niet meer leverbaar, daarvoor in de plaats wel de nexus 8. deze was echter nog niet direct leverbaar, maar daarvoor werd een prima financiële regeling getroffen . de verwachtte levertijd werd prima nagekomen.

Bedrijfsinformatie

Adres