Pro-ebike.nl

Pro-ebike.nl Klanten beoordelen Pro-ebike.nl met 8.9/10. Gebaseerd op 215 ervaringen.215
8.9 /10

Bedrijfsinformatie

Pro E-bike is een Nederlands bedrijf gespecialiseerd in elektrische fietsen ofwel E-bikes. De kracht van Pro E-bike ligt deels in onze verkoopstructuur. Want als u een elektrische fiets bij Pro E-bike koopt, koopt u direct van de fabrikant.
Adres
Nieuwstraat 32
4811 WV Breda

Contactgegevens
E-mail: info@pro-ebike.nl
Tel: 085- 744 10 33
KvK: 56625782
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Pro-ebike.nl met 8.9/10. Gebaseerd op 215 ervaringen.

Vr. gr,

Neen

Zie sterke punten.

Sterke punten: In eerste instantie gaat het over de kwaliteit van de fiets deze is als je dit vergelijkt met andere merken uitstekend te noemen , verder is het contact telefonisch en op locatie incl proefrijden prima en is uiteindelijk de reden geweest om deze fietsen te kopen, de praktijk en de langere termijn zal laten zien of we gelijk hebben. .
Vr. gr, .
Simon Padt.

Verbeterpunten of tips: Neen.

AW
AW

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

2 fietsen gekocht mn. door goed uitleg van de werking en mochten de fietsen in de praktijk testen bij zware wind, er werd geen druk op ons uitgeoefend om de fietsen te kopen!.
na een kop koffie en onderling overleg hebben wij gekozen voor de fietsen.

Sterke punten: Nakomen ( zelfs eerder) van de uiterlijke levertijd , goede uitleg van hoe om te gaan met de fiets bij aflevering en we konden zo fietsen na het het opladen van de accu, zonder enige problemen, alles was goed afgesteld.

Verbeterpunten of tips: Geen.

Marcel Lammerts
Marcel Lammerts

Goed uitleg

Is niet nodig

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Super bedrijf staan je snel te woord.

Sterke punten: Goed uitleg.

Verbeterpunten of tips: Is niet nodig.

Puite
Puite

Zeer positief.

Chris Koekenberg
Chris Koekenberg

Klantvriendelijk goede service. Testrit aan huis.

Prima ervaring heb geen tips.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Na veel zoeken op internet naar een goeie ebike kwam ik pro-ebike tegen. uit alle andere websites en standaard webshops sprak dit met het meest aan kwa prijs en kwaliteit. .
afspraak gemaakt voor proefrit. zo kwam een vriendelijke man langs met verschillende modellen en deze ook uitgeprobeerd. de kwaliteit en look van de fiets beviel me erg waardoor ik besloot direct de fiets te bestellen. ik wachte nog wel op de 100 euro korting aktie van kruidvat dus na bellen was het geen probleem mocht nu ook gelijk bestellen met de korting. levertijd was een weekje maar na 3 dagen geloof ik kreeg ik al belletje dat ze hem eerder konden leveren. tijdens het leveren word alles perfect nog een nagelopen en uitgelegd en kon ik met pin betalen. echter wou mijn pasje niet helemaal en was geen probleem kon het gewoon overmaken later die avond. kortom lang verhaal kort: super service pro-ebike weet hoe ze met klanten moeten omgaan en raad iedereen aan hier 1 te kopen zowel voor de kwaliteit als voor je portemonnee.

Sterke punten: Klantvriendelijk goede service. Testrit aan huis.

Verbeterpunten of tips: Prima ervaring heb geen tips.

Annemiek verduijn
Annemiek verduijn

Gewoon goed

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Super goed bedrijf en hele fijne fiets. heb m nu bijna 2 jaar en al meer dan 4000 km op gereden en de batterij doet t nog steeds prima.

Sterke punten: Gewoon goed.

Verbeterpunten of tips: Ik zou de eerste service beurt gratis aanbieden. Daar moet je voor betalen en dat is bij de meeste bedrijven niet zo. Je moet ook zelf bellen voor n afspraak. Zouden ze meer afspraken uithalen denk Ik als ze de klanten zelf benaderen.

Gerda van Looij
Gerda van Looij

prima fiets

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ok. liep iets aan, bleek jasbeschermer te zijn. correct opgelost.

Sterke punten: prima fiets.

Pieter
Pieter
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Fijne proefrit aan huis gehad en de fiets toen gekocht. nu een aantal maanden later nog steeds erg tevreden.

Jacobs
Jacobs

Klantvriendelijk, Prijs/ kwaliteit.

nee

Prima!.

Sterke punten: Klantvriendelijk, Prijs/ kwaliteit.

Verbeterpunten of tips: nee.

Klop
Klop

Komen aan huis voor een proefrit. Snelle levering met een duidelijke uitleg.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer tevreden over pro ebike, vorig jaar de eerste fiets gekocht en twee maanden geleden nog één voor mijn vrouw.

Sterke punten: Komen aan huis voor een proefrit. Snelle levering met een duidelijke uitleg.

Bedrijfsinformatie

Adres