Eenvoud maken afspraak
Bereikbaarheid
Behandeling

Erg prettige ervaring!

Bertil Haage

Snel bereikbaar. Mensen met passie die je behandelen.

Niet direct te benoemen.

Snel een afspraak. Prima geholpen.

Michelle Oost

Wordt erg goed behandeld, vriendelijk personeel

Ferry

Zeer positief. Goede deskundigheid. Persoonlijke aanpak.

Geen. Ga zo door!

Marcel Meinsma

Behandeling voor chronische rugklachten, die nu verergert zijn door stress in privé sfeer.
De fysio toonde betrokkenheid en gaat er discreet mee om!

Parkeermogelijkheid en stallen fiets kan beter.
Afspraak maken via website ging niet helemaal soepel. Was verwarrend of het ingepland was of niet

A Gelink

Ik heb er een hele goede ervaring mee, zowel voor/ na mijn heupoperatie, nu heb ik oefeningen in het zwembad en dat is in een woord geweldig!

Uschi Elzinga

Erg goede fysiotherapeuten !!

Roy Vrijkotte

Enige tijd geleden ben ik behandeld voor rugklachten bij de praktijk in Oldenzaal bij Vondersweijde. De praktijk is makkelijk te vinden, maar zou voor eventueel nieuwe klanten misschien wel goed en... Enige tijd geleden ben ik behandeld voor rugklachten bij de praktijk in Oldenzaal bij Vondersweijde. De praktijk is makkelijk te vinden, maar zou voor eventueel nieuwe klanten misschien wel goed en handig zijn om goed aan te geven dat hier een fysiotherapiepraktijk zit. (Eventueel door een bord voor de deur te zetten, vlag op te hangen end) Bij de praktijk zelf werd ik prettig geholpen, een afspraak maken kon dan ook makkelijk. Op mijn lichamelijke klachten werd serieus op ingegaan, en je kon merken dat de desbetreffende therapeut veel vakkennis heeft. Na elke behandeling merkte je dat steeds met minder pijn weg ging en dat de behandeling dus hielp. Na een aantal behandelingen was ik dan ook pijn vrij, en hield het hier bij op voor mij. Wel kreeg ik oefeningen mee die ik netjes en goed moest uitvoeren. Kortom volop lof over de praktijk in Oldenzaal.

Zie eerste verhaal over de praktijk.

Sylvia

Ik loop al een hele tijd bij de praktijk met rug klachten . En heb echt baat bij de behandelingen die ze doen . Ben zeer tevreden .

Ga zo door .