Eenvoud maken afspraak
Bereikbaarheid
Behandeling

Bjorn Smidt

Top ervaring!

Kundig, behandeling op maat, informele sfeer

Alex ter Horst

Zeer kundig geholpen met klachten ivm tennisarm. Fantastisch behandeld en goed geholpen. Echt super blij mee

Correct, doelgericht, strak georganiseerd

Geen, wellicht een drankje erbij. Nee grapje

Top praktijk met hele fijne deskundige therapeuten

Meedenken, goede adviezen, kundige behandeling!

Dit is een hele fijne praktijk! Er hangt een prettige en informele sfeer. De therapeuten zijn betrokken en kundig. En als ze zelf de expertise niet hebben, is er collegiaal overleg of word je... Dit is een hele fijne praktijk! Er hangt een prettige en informele sfeer. De therapeuten zijn betrokken en kundig. En als ze zelf de expertise niet hebben, is er collegiaal overleg of word je verwezen.

De sfeer is heel prettig. De praktijk is schoon en straalt rust en ruimte uit.

Een eigen account met een overzicht van je afspraken op Libersy

Arjan

1 woord: TOP! Kan deze praktijk echt iedereen aanraden

Debbie

Ondanks dat ik bekkenklachten had, ben ik toch nog redelijk fit door mijn zwangerschap gekomen, dankzij Esther en Tjitske van Pro-F. Het voelt zo vertrouwd om te sporten onder begeleiding van... Ondanks dat ik bekkenklachten had, ben ik toch nog redelijk fit door mijn zwangerschap gekomen, dankzij Esther en Tjitske van Pro-F. Het voelt zo vertrouwd om te sporten onder begeleiding van fysiotherapeuten, omdat je zelf vaak niet goed weet wat je wel en niet kan doen. Ook het contact met mede-zwangeren is een groot voordeel, bij mijn zoon omdat je een nieuwe levensfase in gaat, bij mijn dochter omdat je andere moeders leert kennen. Al met al echt een aanrader! Dank voor de fijne begeleiding!

Ik ben bij verschillende therapeuten onder behandeling geweest en allemaal leveren ze topkwaliteit! Heel fijn om snel van je klachten af te zijn.

Ignaas

Met de behandeling en personeel prima ervaring. Alleen zeer zakelijk. Ik had een afspraak 1 dag na Pasen en omdat er niet via de email op tweede Paasag is afgemeld, maar op 23 april in de ochtend... Met de behandeling en personeel prima ervaring. Alleen zeer zakelijk. Ik had een afspraak 1 dag na Pasen en omdat er niet via de email op tweede Paasag is afgemeld, maar op 23 april in de ochtend (ruim 11 uren voor de afspraak) dit telefonisch is gebeurd, brengt Pro-F de behandeling toch in rekening. Degene die de annulering registreerde via de telefoon attendeerde mij niet hierop. Zelfs meld Pro- wel hun klanten enkele uren van te voren af als het personeel ziek is. Maar houdt geen rekening met een overmachtssituatie van de klant. De klant reserveert ook tijd in zijn/haar agenda.

je kunt ter plekke oefeningen uitvoeren

De communicatie in de e-mail mag beter over wijze van annuleren.

Kerstin Takken

Ik heb tijdens mijn zwangerschap getraind bij Esther. Een leuke en afwisselende training die mij heeft voorbereid op de bevalling en mij fit de bevalling in heeft laten gaan. De training heeft zeker... Ik heb tijdens mijn zwangerschap getraind bij Esther. Een leuke en afwisselende training die mij heeft voorbereid op de bevalling en mij fit de bevalling in heeft laten gaan. De training heeft zeker bijgedragen aan het herstel na de bevalling!

Mooie locatie, leuke trainster en fijne oefeningen die op ieders eigen niveau uit te voeren zijn.

Irma (meer gegevens verstrek ik liever niet)

Mijn ervaring met de praktijk te Oldenzaal is positief: er werd door fysiotherapeut Roy Veldhuis serieus naar mijn klachten geluisterd bij intake en er werd zorgvuldig een diagnose gesteld. De... Mijn ervaring met de praktijk te Oldenzaal is positief: er werd door fysiotherapeut Roy Veldhuis serieus naar mijn klachten geluisterd bij intake en er werd zorgvuldig een diagnose gesteld. De behandeling werd gecombineerd met een advies om thuis een aantal oefeningen te doen, hetgeen verlichting van de (pijn) klachten.

De duidelijke uitleg en de inzet waarmee door de fysiotherapeut aan mijn klachten wordt gewerkt. Het geeft vertrouwen in de behandelaar en dat is uiteraard heel belangrijk.

Eigenlijk niet. Ik heb vier in plaats van vijf sterren toegekend omdat ik veronderstel dat er toch altijd wel iets te verbeteren zal zijn, maar ik zou niet kunnen zeggen wat. Ik ben gewoon heel... Eigenlijk niet. Ik heb vier in plaats van vijf sterren toegekend omdat ik veronderstel dat er toch altijd wel iets te verbeteren zal zijn, maar ik zou niet kunnen zeggen wat. Ik ben gewoon heel tevreden.