Prijskiller.nl

Prijskiller.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Prijskiller.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company2152
Uitstekend (10/10)
95 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Prijskiller.nl met 8.9/10. Gebaseerd op 2152 ervaringen.

Jack
Zeer slecht (2/10)
Jack

Lage prijzen

Betere kwaliteit leveren, nu lijkt er geen kwaliteitscontrole

Score voor Prijskiller.nl:1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Fiets gekocht voor m'n dochter van 5. ik de fiets gemonteerd, trappers, stuur, mandje. toen zag ik al een deuk in het frame, maargoed om hem daar nu voor terug te sturen ging me wat ver. m'n dochter was er helemaal blij mee en ging meteen, helaas na een uurtje was ze terug met een ketting die eraf was. nu bleek de gehele trapas los te zitten, de constructie is dusdanig dat zelf repareren onmogelijk is. dus maar snel teruggestuurd, kwaliteit komt met een prijs zo blijkt..

Goed (8/10)

Had een defecte snelbinder en binnen een dag was er netjes een nieuwe gestuurd. Super!!

Ga zo door.

Snel en duidelijke site.

zbenali
Onvoldoende (4/10)
zbenali

gaat

de bestelling aan de juiste nummer en straat

Score voor Prijskiller.nl:2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Niet goed de pakket kwam niet op de juiste adres maar op een andere nummer niet 186 ..wel zelfde straat ik moest die fiets op nummer 26 ophalen ..ik moest er met auto heen ..verkeede adres nooit meer zal ik wat bij jullie bestellen fout fout.

van den dungen
Voldoende (6/10)
van den dungen

slechte bezorging afgeleverd op nr 64 ipv 56 briefje in brievenbus gedaan van nr 66 ipv bij ons nr 56 erg slordig gelukkig eerlijke mensen op nr 66 en 64

Score voor Prijskiller.nl:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Nog nooit iets besteld prijs erg goed bezorging slecht.

Goed (8/10)

Bestelling ging zoals verwacht.

Gratis retourzenden was bij mij fijn geweest. Omdat het product afwijkt van de kleur die ik verwacht had.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Fietsmand gekocht bij prijskiller.nl prijskwaliteit is prima! helaas is de kleur wat witter dan leek op de site, dus past niet mooi bij mijn gebrokenwit kleurige fiets. nu opzoek naar de juiste verf, dan spuit ik hem zelf.

Prijskiller.nl 1 beoordeling

Kinderfiets gekocht voor mn kleindochter, een dag voor haar verjaardag volgens afspraak geleverd. maar wat bleek, het is chinese troep. ventiel van de achterband bleek kapot te zijn moest halsoverkop een nieuwe binnenband halen! weer een lesje geleerd: beter een nederlandse merk, kost iets meer maar dan heb je wat. .
tip: doe al die chinese troep weg. dit is geen eerlijk zaken doen.

Goed (8/10)

Goede service bij foutieve levering.

Snelle service.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Keurige bezorging. netjes op tijd. geen opmerkingen.

Gordon
Onvoldoende (4/10)
Gordon

nee

geen beloftes doen die niet waargemaakt worden.

Score voor Prijskiller.nl:2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Levering duurde veel te lang en de fiets werd geleverd in een flink beschadigde verpakking. alsof er met de doos gesmeten was.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Keurige bezorging. netjes op tijd. geen opmerkingen.

Bedrijfsinformatie

In onze webshop bestelt u eenvoudig jongensfietsen en meisjesfietsen. Erg populaire zijn de cruisers, omafietsen en de roze meisjesfietsen. Ook een dames- of herenfiets of goedkope loopfiets bestelt u online. Het grootste assortiment goedkope fietsen van Nederland. Uw favoriete goedkope fiets vandaag besteld? Morgen al in huis!
Adres
De Draai 4