Bestellen ging vrij simpel, alsook inplannen van ophaalafspraak. Was fijn geweest als tijdsvak van afleveren wat kleiner geweest was, bijvoorbeeld meer precies op de ochtend zelf of avond ervoor. En... Bestellen ging vrij simpel, alsook inplannen van ophaalafspraak. Was fijn geweest als tijdsvak van afleveren wat kleiner geweest was, bijvoorbeeld meer precies op de ochtend zelf of avond ervoor. En een mix container mogelijkheid was handig geweest (puin en hout).

BN

Prima service vooraf, optijd gebracht en optijd opgegaald.

Tops

Afspraken nagekomen van zowel brengen als ophalen, vriendelijke chauffeuse.
Afspraken nagekomen van zowel brengen als ophalen, vriendelijke chauffeuse.
Adviseerde me ipv 6 een 10 m3 te nemen o.b.v. veel lucht omdat stenen losgestort dienen te worden. Dit had ik uiteindelijk ook echt nodig.

A van Woerden

Goede service.

Joke Gerber

Vriendelijke mensen snelle levering en ophaaldienst

Tops

Nette chauffeur wij waren niet aanwezig en deze man heeft netjes ons hek afgesloten

Geweldig!

Tops

Klantvriendelijk, eerlijke prijs en een vaste klant erbij!

Fijn snel geholpen door de medewerker en dezelfde dag werd de container geleverd!

Sneller service

Tips

Fijn om kenbaar te maken dat de container is opgehaald dmv een e-mail of sms.

Dhr Vermeulen

D Papilaja

Super goed. Heb op het laatste moment (vrijdag einde werkdag) nog een kluscontainer kunnen regelen voor de zaterdagochtend. Dit werd goed en snel opgepakt.

Dhr Sjouw

Snel geregeld en opgehaald wanneer ons het uitkwam

Container werd op tijd geleverd, zonder problemen geplaatst.
Na 10 dagen ook zonder problemen opgehaald.
2 keer gebeld met klantenservice, vriendelijk, behulpzaam personeel.
Hebben...
Container werd op tijd geleverd, zonder problemen geplaatst.
Na 10 dagen ook zonder problemen opgehaald.
2 keer gebeld met klantenservice, vriendelijk, behulpzaam personeel.
Hebben tegen een vergoeding, melding gemaakt bij de gemeente, heel fijn.

Tips

Misschien op de site vermelden dat je de betaald parkeervakken moet blokkeren. Omdat dit voor mij de eerste keer was, had ik daar niet aan gedacht.