Deskundigheid
Bereikbaarheid
Vertrouwen
Duidelijkheid

Sem de Wijse

Praatjuf Renske is erg deskundig, daarnaast heel rustig, geduldig en geeft op een prettige en speelse manier je kind zelfvertrouwen om zich te ontwikkelen. Maar ze kan ook op een goede manier... Praatjuf Renske is erg deskundig, daarnaast heel rustig, geduldig en geeft op een prettige en speelse manier je kind zelfvertrouwen om zich te ontwikkelen. Maar ze kan ook op een goede manier corrigeren als onze zoon even niet de concentratie had. Onze zoon heeft ze echt verder geholpen met het leren van (goed uitspreken) letters. Hij heeft er een goede basis kunnen leggen en een fijne tijd gehad

Via vriendin

Eigenschappen logopedist?

Deskundig, rustig, geduldig maar ook corrigerend als het nodig is.

Da'iyan Tabid

We hebben het heel erg goed ervaren. Een lieve praatjuf waar me zoontje dol op is. We vinden het jammer dat we er niet meer heen hoeven, puur omdat we haar gaan missen.

Via de peuterspeelzaal

Eigenschappen logopedist?

Vriendelijk, kan super goed met kinderen omgaan, voldoende kennis, voelt al snel als eigen.

Jurre van gemert

We hebben fijn samen gewerkt!

Via oud-collega

Rust,gestructureerd, lief.

Pauline

We zijn heel blij met de Praatjuf! Onze zoon is daar altijd met plezier naar toe gegaan, en hij spreekt nu alle woorden correct uit.

Hoe gevonden?

Door verwezen door de kinderopvang.

Eigenschappen logopedist?

vriendelijk, professioneel, goed met kinderen

Yasemin

We kunnen geen betere logopedist wensen die we nu al hebben!!

Via advies van huisarts.

Eigenschappen logopedist?

Onze logopedist is heel vertrouwend, vriendelijk, deskundig, flexibel, professioneel wilt het beste met je kind. ze heeft een hele goeie hechte band met onze kinderen. ze neemt meteen contact op... Onze logopedist is heel vertrouwend, vriendelijk, deskundig, flexibel, professioneel wilt het beste met je kind. ze heeft een hele goeie hechte band met onze kinderen. ze neemt meteen contact op als er iets en houdt ons goed op de hoogte! Je bent een topper lisan!!

Thijmen

Heel goed! Ons zoontje vond het altijd leuk om te gaan en snel een goed resultaat.

Hoe gevonden?

Gezocht naar de logopediste die aangesloten was bij de basisschool van onze zoon.

Eigenschappen logopedist?

Vriendelijk en vertrouwd, gaat op een open en fijne manier met kinderen om.

Nathalie

Wat op school en thuis niet is gelukt, heeft de Praatjuf doorbroken. Mijn zoon had moeite met taal en lag zwaar achter op school. Toen ik mijn zoon in corona tijd thuis ging lesgeven, heb ik de... Wat op school en thuis niet is gelukt, heeft de Praatjuf doorbroken. Mijn zoon had moeite met taal en lag zwaar achter op school. Toen ik mijn zoon in corona tijd thuis ging lesgeven, heb ik de Praatjuf ingeschakeld. We konden meteen terecht en het klikte enorm tussen de Praatjuf en mijn zoon. Door de deskundigheid en het geduld van de Praatjuf is mijn zoon met sprongen vooruit gegaan en is lezen zelfs leuk gaan vinden. Ook zijn uitspraak is flink verbeterd. Hij kan nu weer goed meekomen met zijn klas.

Hoe gevonden?

Via aanbeveling vriendin bij Praatjuf terecht gekomen

Eigenschappen logopedist?

Deskundig, vriendelijk, doortastend. Maar de vooral de klik met mijn zoon is goud waard!

Anne Peters

Ik heb de hulp van de praatjuf voor mijn zoontje als heel prettig en persoonlijk ervaren! Ze maakte tijd voor ons vrij en ze kwam dezelfde middag nog bij ons aan huis. Echt super! Maaike gaf ons... Ik heb de hulp van de praatjuf voor mijn zoontje als heel prettig en persoonlijk ervaren! Ze maakte tijd voor ons vrij en ze kwam dezelfde middag nog bij ons aan huis. Echt super! Maaike gaf ons concrete tips waar wij veel aan hebben gehad (ik maar er nu nog steeds gebruik van).

Doorverwijzing huisarts

Empathisch, professioneel, flexibel

Dolly en Lotte (8)

Professioneel, vriendelijk en heel fijn

Via internet

Eigenschappen logopedist?

Kennis, vriendelijk en stelt het kind snel op het gemak.

K. Baydemir

Prettig en op tempo van het kind

Via internet

Eigenschappen logopedist?

Rustig, vriendelijk maar wel consequent en deskundig