Liesje

We hebben het als een prettige dyslexie typecursus ervaren.

Bartman

Prima typcursus, maar na de eerste paar lessen werd het saai voor mijn zoon. En werd ik de juf die hem constant moest motiveren.

van der Linden

Picatypen is een leuke cursus. En mijn dochter kan nu fantastisch typen.

Saar van Kuijk

Vol enthousiasme begonnen maar na een paar weken is het toch lastig (herkenbaar bij grote broer een jaar geleden). Enkele weken niet getypt omdat ik het vergeten was. Toch goed geweest want het... Vol enthousiasme begonnen maar na een paar weken is het toch lastig (herkenbaar bij grote broer een jaar geleden). Enkele weken niet getypt omdat ik het vergeten was. Toch goed geweest want het typen was niet meer zo’n “dingetje”.
Na een paar weken doorzetten dan toch eindelijk het diploma!

Nicole Derksen

Prima cursus. Korte oefeningen waardoor het prima vol te houden is.

van Meeuwen

Super leuk en leerzaam! Mijn zoontje (7 jaar) heeft heel veel plezier beleefd aan de wereldreis en is daardoor nu veel meer wereldwijs. Aanrader voor alle leeftijden (mijn zus heeft hem ook met... Super leuk en leerzaam! Mijn zoontje (7 jaar) heeft heel veel plezier beleefd aan de wereldreis en is daardoor nu veel meer wereldwijs. Aanrader voor alle leeftijden (mijn zus heeft hem ook met plezier gevolgd; 40+).

Nvt

Leuke leerzame typecursus. Erg leuk dat er over heel de wereld gereisd wordt om alle letters en cijfers te leren waarbij de kinderen allerlei weetjes leren.

Hartog

De cursus is onze dochter goed bevallen het is leuk en leerzaam met goed resultaat.
Zeker een aanrader.

Jacky

Leuk programma maar dochter vond het erg frustrerend als zij iets niet haalde.