Kwaliteit van het drukwerk

Leus

In the beginning, I had a lot of questions. The customer support helped me a lot! My orders always arrive on time and the results are fabulous.

Fien Cools

Mooi aanbod, eenvoudig aan te leveren, supersnel en prachtig gedrukt. TOPPERS!!

KNOW your magic

Zorgvuldig, klantvriendelijk, efficiënt en ruim en mooi drukwerk aanbod

Hannelore Thijs

Snel, vriendelijke service en altijd goede kwaliteit!

NinaElshof.com

Goede kwaliteit, snelle service, vriendelijke mensen! Zeldzame combinatie in deze tijd!

Insentials BV

Foute zijde van product bedrukt.

Reactie PeterPrint.nl:

Beste Debby, We vinden het natuurlijk jammer dat je ontevreden bent met het drukwerk dat je hebt ontvangen. We hebben je uitgelegd dat we precies hebben gedrukt wat je hebt besteld. Omdat we je... Beste Debby, We vinden het natuurlijk jammer dat je ontevreden bent met het drukwerk dat je hebt ontvangen. We hebben je uitgelegd dat we precies hebben gedrukt wat je hebt besteld. Omdat we je graag de mogelijkheid bieden om de bestelling opnieuw te plaatsen, hebben we je in eerdere communicatie 10% korting aangeboden. We horen het graag wanneer je hier gebruik van wil maken. Groetjes, PeterPrint

Pierre

We hebben bij PeterPrint all onze huwelijks stationery laten drukken: uitnodiging, menu's, escort cards, etc.
Alles was mooi en op tijd geleverd. Kwaliteit van papier was ook prachtig.

E. Stalinski

Altijd mooie resultaten, veel keuze en in het geval dat er eens iets misgaat lossen ze het snel en zonder zeuren op. Website is ook zeer gebruiksvriendelijk en informatief.

Nicole van Schouwenburg

Perfect drukwerk en fijn de papiersoorten voorbeeldmap

Cafe du Midi

Snel, makkelijk en duidelijk bestelproces en goede kwaliteit!