Kwaliteit van het drukwerk

Student

Kwalijk dat na eerst een mail te hebben gestuurd of de aanleverdatum haalbaar was om drukwerk optijd in huis te hebben, om in te kunnen leveren voor schoolopdracht en er bevestigd werd dat geen... Kwalijk dat na eerst een mail te hebben gestuurd of de aanleverdatum haalbaar was om drukwerk optijd in huis te hebben, om in te kunnen leveren voor schoolopdracht en er bevestigd werd dat geen probleem was ,het op het laatste moment bij de bestelling toch niet mogelijk was ! De dame aan de telefoon was niet behulpzaam en moesten het volgens haar maar bij een lokale drukker proberen.

Reactie PeterPrint.nl:

Hoi,
Hoi,
Wat vervelend dat onze communicatie verwarrend of onjuist is geweest. Zou je ons willen bellen of mailen, zodat we kunnen kijken naar een eventuele oplossing? We kunnen op basis van je review niet achterhalen om welk contact het gaat.
Groetjes PeterPrint

Wdd

Alles is altijd in zeer goede staat geleverd en altijd in super korte levertijd

Chloé

Er ging op het online platform wat mis tijdens het uploaden van een aangepast bestand. Toen ik hierover informeerde werd mijn vraag niet nagekeken en hierdoor alsnog een foutief bestand gedrukt. Er ging op het online platform wat mis tijdens het uploaden van een aangepast bestand. Toen ik hierover informeerde werd mijn vraag niet nagekeken en hierdoor alsnog een foutief bestand gedrukt.

UPDATE: Deze fout werd alsnog rechtgezet na het plaatsen van deze review.

Anne-Rose

Snelle levering, duidelijk bestelproces, goede prijs

Loriflori

Goede en snelle service, mooie kwaliteit en erg blij met de persoonlijke check die gedaan wordt na het plaatsen van een bestelling!

PromoPlants

Handige site icm met uitstekende service en kwaliteit drukwerk!

BEAX BV

Perfect tot in de puntjes! Net voor 16:00 besteld, de dag nadien om 9:00 al geleverd.

Wies

Goede kwaliteit, snelle levering en persoonlijke service. Echt een top bedrijf!

Bas Ronteltap

Bestel geen visitekaartjes bij PeterPrint. Onze bestelling van visitekaartjes eindigde namelijk in een dubbele teleurstelling. Dat er een aantal kaartjes schuin waren gesneden (>1mm) is nog tot... Bestel geen visitekaartjes bij PeterPrint. Onze bestelling van visitekaartjes eindigde namelijk in een dubbele teleurstelling. Dat er een aantal kaartjes schuin waren gesneden (>1mm) is nog tot daaraantoe. Het grootste probleem is dat door een snijfout bij veel kaartjes de tekst 3 millimeter is verschoven! Onze tekst staat ruim 5 procent uit het midden!

In hun reactie deed PeterPrint het af met de mededeling dat de normale gang van zaken is bij hun drukproces en: "Als we dit opnieuw voor je zouden drukken dan is de kans groot dat er opnieuw met een snijverschil gesneden wordt. In dit geval kan ik helaas niets doen in de vorm van een oplossing." Op de scheef gesneden kaartjes ging de medewerker niet eens in...

Wat ons rest is om de ongeveer 700 rechte visitekaartjes uit onze bestelling van 1000 te zoeken en de rest weg te gooien.

UPDATE:
Naar aanleiding van deze review heeft PeterPrint opnieuw contact opgenomen. Er is ditmaal wel ingegaan op de scheef gedrukte kaartjes. Er zijn excuses gemaakt en we zijn tot een oplossing gekomen.

Maartje

Fijne site, handige gratis papiervoorbeelden, super snelle levering. Ik ben echt blij dat ik deze webwinkel ken!