Evelien

Erg fijn geholpen. Kennis van zaken en meedenkend.

Tuin uitgezet en alle planten erin geplaatst zodat we goed konden zie hoe de tuin eruit komt te zien.

Jan van Dorp

Fijn om mee te werken

Komen afspraken na

Ramon Moerland

Zeer tevreden! Na plaatsing van de bestelling kreeg ik de volgende dag al een foto van de planten die geleverd zouden worden. Direct werd er ook advies gegeven over de verzorging van de planten en... Zeer tevreden! Na plaatsing van de bestelling kreeg ik de volgende dag al een foto van de planten die geleverd zouden worden. Direct werd er ook advies gegeven over de verzorging van de planten en kon ik nog voeding aan de order toe laten voegen.

Foto van de planten voorafgaand aan de levering. Plus extra informatie na aanschaf over plaatsing en verzorging van de planten zowel via de app alsook via de meegeleverde brochure.

Sam

Top ! Goede service

Levering op locatie. Mooie planten

Jason Janzen

Snelle levering van een mooie (Palm)boom.

Veel tips en instructies
Ruime keuze
Mooie boom

Vooraf een foto met welke boom je krijgt.

Al met al heel erg tevreden.

Jan van Dijk

Prima. Goede services. Nette bediening. Goed advies

Overzichtelijk. Groot assortiment. Goede services en advies

Harmen Kanis

Aardig personeel met goede kennis!

Service

Kate Bakker

Positief verrast, vriendelijk ontvangen en prachtige bomen

Mooie locatie, mooie bomen en planten, terrein ziet er verzorgd uit en zijn vriendelijk ontvangen

Diane

Super mooi en verzorgd bedrijf met u vriendelijke medewerker en een mooie collectie planten. De service is top en altijd even tijd voor de klant met koffie of thee.

Vriendeljjk personeel met veel kennis.

Robin Klerks

Mooi bedrijf met prachtige bomen. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Staan altijd voor je klaar.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.