Zoeteweij

Wat een winkel!

~Groot, veel keuze. Behulpzaam personeel wat weet waarover ze praten En de tijd voor je nemen!!!

Barbara Leeninga

Fans van Hennie!

Kennis van collectie en materialen, prettig in de omgang, denkt mee, komt met suggesties, ze is eerlijk. Als iets niet staat zegt ze het ook eerlijk.

Frits

Erg veel en overzichtelijk. Kundig personeel.

Kundig personeel.
Veel keuze

Theo de Ligt

Superspullen en een supersnelle levering. Zondag besteld, dinsdag in huis. En ook nog de goedkoopste op dit moment!

Snelle levering, assortiment, prijs!

Frodo Molema

Tentstok

Op onze laatste vakantie hebben we door eigen toedoen een tentstok verbogen.....Gemaild met Outdoor XL, die gaven aan dta deze wel gemaakt kan worden. "Stuurt u maar op, dan laten we hem repareren."... Op onze laatste vakantie hebben we door eigen toedoen een tentstok verbogen.....Gemaild met Outdoor XL, die gaven aan dta deze wel gemaakt kan worden. "Stuurt u maar op, dan laten we hem repareren." Lang verhaal kort; stok is inderdaad gemaakt en dat ook nog eens volledig kosteloos! Keurige service en fijn contact!

Otto

Online tent kopen

Direct antwoord

Joris

Vlotte afhandeling van mijn bestelling en prettige aftersales na een defect

Prettige klantenservice
Goede prijzen

Ingrid Van Waes

Kan niet vlotter

Zaterdag tent besteld, woensdag thuisbezorgd gekregen in België. Heel groot aanbod (Robens-assortiment is vrijwel niet verkrijgbaar in België) en scherpe prijzen. Top!

Luc Rombouts

Perfecte service

Duidelijke product omschrijving, eenvoudige bestel -en betaalmethode, correcte (snelle) levering.