La magia

Vincent Menor

Slechte service

Joram Tieman

Super ervaring

Duidelijke site, mooie prijzen, snelle levering!

Verheij

Tent lek...
De tent blijkt na 1 seizoen lek te zijn. Tent netjes opgehaald. Service daarna ver te zoeken. Regelmatig zelf contact gezocht over de status. Na bijna 3
maanden de reactie...
Tent lek...
maanden de reactie dat de tent niet te repareren is. Geen geld terug, maar kunnen iets anders uitzoeken voor het aankoopbedrag.

Roland

Klip en klaar

Eenvoudige door de shop kunnen navigeren en duidelijke webshop.

Ronald

Geweldige service!

Online ski´s besteld, met opgave van de afstelgegevens voor de bindingen. Ik ben zeer tevreden met de geboden service door Janna en anderen van het OutdoorXL team. Men belde mij om te vragen of ik... Online ski´s besteld, met opgave van de afstelgegevens voor de bindingen. Ik ben zeer tevreden met de geboden service door Janna en anderen van het OutdoorXL team. Men belde mij om te vragen of ik de juiste zoolmaat van mijn skischoenen klopte. Het bleek dat ik de zoolmaat van een skischoen van mijn vrouw had doorgegeven. Er werken dus mensen deskundige mensen bij OutdoorXL. De ski´s waren zeer goed verpakt en op de aangegeven datum afgeleverd. Een aanrader!

Witje

Vandaag nieuwe skischoenen gekocht en we zijn super geholpen door “kleine” Marco.
We hadden voor dat we er naar toegingen niet verwacht dat de service z9 goed zal zijn.

We kunnen...

We kunnen ons wel voorstellen dat het op een zaterdag heeeel erg druk is.

Veel keus, eerlijk en goed advies waarvoor men ruim de tijd nam. Eerst luisteren wat je wil, advies en dan op het gemak passen.

R. van der Holst

Uitstekende service!

In het voorjaar een thermarest slaapmatje gekocht. Helaas was deze van de zomer na enkele dagen gebruik al kapot. Na de vakantie contact opgenomen met Outdoorxl. Zij hebben het matje terug genomen,... In het voorjaar een thermarest slaapmatje gekocht. Helaas was deze van de zomer na enkele dagen gebruik al kapot. Na de vakantie contact opgenomen met Outdoorxl. Zij hebben het matje terug genomen, en vervangen voor een nieuwe toen deze niet meer te repareren bleek.

Patricia

Geweldige outdoor winkel met goede service

We hadden een probleem met de tent. Dit is bijzonder prettig opgelost door de medewerkers

Andy

Fantastic service.

They had the item I wanted in stock. I emailed to ask some questions, I received a speedy reply and they answered all my question. Highly recommended.