Ourstore

8.2/10
8.2/10

Erwin Nijland

Twee dingen besteld, moest achter één aanbellen .

Klacht werd direct behandeld

Zoek dat zelf maar uit

Saskia Remeijsen

Duidelijke website, goede prijzen, goede communicatie.

Goede prijzen

Paul Mennema

Probleemloos

Goed en degelijk, redelijk geprijsd.

Snelheid

Koos Suylen

Ronduit bedroevend

Gewoon doen wat je beloofd!

Reactie Ourstore:

Beste Koos,
Beste Koos,
Wij hebben elkaar zojuist telefonisch gesproken, helaas er op het moment van bestellen net niet voldoende voorraad om uw bestelling tijdig te leveren. Wij hebben u hierover geïnformeerd per e-mail waarin u aangaf deze e-mail niet te hebben mogen ontvangen.
Mochten er vragen zijn vernemen wij deze graag.
Marco van Goodstore

Andre Peters

Vlotte,snelle levering!

snelle levering

n.v.t.

W. Hertog

Uitstekend

goede informatie, artikel dat besteld is, goede kwaliteit.

Voor eerste ervaring is dat nog wat vroeg.

Frank Van der Donk

Zeer goed

duidelijke taal en mijn probleem goed en kosteloos opgelost

Neel Van Den Bergh

Slecht

Wees rechtlijning in uw communicatie en geef de klant niet de schuld van iets dat intern is misgelopen.

Reactie Ourstore:

Beste Neel,
Beste Neel,
Hartelijk dank voor uw beoordeling via Feedbackcompany. U had bij ons een bestelling geplaatst voor een Schildersezel Leonardo - Zwart 154 cm en wilde hierop het laatste moment nog iets aan toevoegen toen het pakket al was ingepakt door onze collega's de dag ervoor en al onderweg was voor levering.
Het is dan onmogelijk om iets toe te voegen aan een bestelling, het klopt echter wel dat u speciaal hiervoor had gecontacteerd en met een collega had gesproken met de vraag of er iets aan een lopende order kon worden toegevoegd. Hier is destijds een foutief antwoord gegeven, gezien wij werken met een volledig geautomatiseerd systeem kan het helaas niet dat als de bestelling eenmaal is doorgezet intern bij diverse afdelingen dat bestellingen dan worden aangepast.
Wij wensen u alsnog veel plezier met de door u aangekochte Schildersezel Leonardo - Zwart 154 cm.
Marco van Ourstore

rik haver

Goede service

eerst verkeerde artikel verzonden maar daarna meteen de juiste opgestuurd

geen fouten meer maken maar dat is menselijk

Bas Van Schaijk

Makkelijk besteld en snel geleverd

Snel

?