Gerard Zoutendijk

Keurige chauffeurs,komen op de afgesproken tijd đź‘Ť

Beleefd,behulpzaam,keurige auto’s 👍

Maria Liga

Dit is het beste taxibedrijf !!!Altijd op tijd, chaufeur is beleef, auto is schoon.

Contanct met de klant is perfect.

Jansen

Ik heb bij oranje taxi gereserveerd heen en terugreis, ik heb van dit bedrijf te horen gekregen die al jaren goeie ervaring heeft. Allebei heen en reis was prima, ik voelde alsof ik een vip taxi... Ik heb bij oranje taxi gereserveerd heen en terugreis, ik heb van dit bedrijf te horen gekregen die al jaren goeie ervaring heeft. Allebei heen en reis was prima, ik voelde alsof ik een vip taxi had. Want beide taxi heen en terug was met een mercedes GLE. En de taxichauffeur die met ons was heel aardig en hielp ons met de baggage.

Snel, mooie autos, aardige chauffeur, optijd

Slager

Ietwat teleurgesteld. Taxi 45 min te. laat op Schiphol. Hadden vroeger betere ervaring
Denken dat de centrale de chauffeur niet goed heeft ingelicht betreffende de begraving van onze vlucht

Bizonder aardige en vriendelijke chauffeur

Jan

Goeie service op de tijd

Goeie bedrijf

Ron Bentvelzen

Het vervoer naar en van de luchthaven wederom tot grote tevredenheid door jullie laten verzorgen: bedankt voor de goede en acurate service. Oranje Taxi service is een briljantje in de vervoerswereld

Mooie bus, fijne chauffeurs en niet onbelangrijk keurig op tijd.

Teresa Liauw A Joe

Hele goede ervaring met dit bedrijf, altijd stipt op tijd en correct!

Op tijd en correct, prettige chauffeurs.

Hugo

Uitstekend!

Op tijd, flexibel na vluchtvertraging. Keurige rijstijl & service!

Umed

Oranje Taxi is 10/10. Ik gebruik al jaren Oranje Taxi omdat hun Service, auto's en afspraken top zijn. Zeker een aanrader

Snel, makkelijk, mooie auto's, goeie service.

Joyce

Super, kan niet anders zeggen. Op het laatste moment hebben zij mij geholpen met een wijziging zonder gedoe. Taxi was ruim op tijd, heel vriendelijk en klantvriendelijk. Absoluut een aanrader.

Klantvriendelijk, ruim op tijd.