Opwaarderen.nl

Opwaarderen.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Opwaarderen.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company4402
81 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Opwaarderen.nl met 8.2/10. Gebaseerd op 4402 ervaringen.

michael joosten
michael joosten

Uw ervaring

ik ben in 1keer 30 euro beltegoed kwijt zonder dat ik gebeld heb of sms heb gedaan.vandaag 29 jan. staat er nog ruim 11 euro beltegoed op,gisteren echter was het nog ruim 31 euro,dit terwijl ik niet gebeld of ge sms,t heb. ik kreeg een sms van lebara dat ik mijn beltegoed kon verhogen met 8800 web1gb.Er werd gezegd dat dit succesvol was verlopen.Dus ik bel 1244 en vraag naar de hoogte van mijn bel tegoed,ik verwachtte dus ruim 41 euro,maar nou blijkt dat ik nog 11euro beltegoed heb.Dit is niet de 1e keer dat mij dit gebeurd bij lebara;lichten jullie nou de boel op,voor mij genoeg reden om met lebara te stoppen.gaarne hoor ik een reactie mijn tel.no.is 0644646237

Beveelt u dit bedrijf aanNee

Om te kunnen sms-en vooral!.

Redelijk

Uw ervaring

Heb verder geen klachten vind het alleen wel belachelijk dat als je bundel eerder op is lebara unlimited dat je moet wachten tot je 30 dagen voorbij zijn beetje dom ook ik kom altijd tekort aan die minuten dus zou zeker 4 keer per jaar meer opwaarderen dus dat scheeld lebara alleen op mij al 80 euro per jaar als je dat maal 1000 klanten doet is veel geld

Reactie Opwaarderen.nl:

Dat is inderdaad lastig. Het betreft hier echter een regel van Lebara zelf. Misschien kun je even met hen contact opnemen om samen te zoeken naar een goede oplossing.

Score voor Opwaarderen.nl:3/5

Makkelijk via internet.

Snel en voordelig!.

willem
willem

snel en efficient

Beltegoed op.

Uw ervaring

Slecht niet doen ,er komen problemen en je mag het zelf oplossen

Reactie Opwaarderen.nl:

je hebt onze klantenservice gecontacteerd omdat je het extra beltegoed niet hebt ontvangen. Wij hebben je diezelfde dag nog geantwoord dat het extra beltegoed door je provider wordt geleverd. Extra beltegoed is altijd een actie van de provider. Zij bepalen de voorwaarden en zij boeken het extra beltegoed bij. Wij adviseren je nogmaals met de klantenservice van Lycamobile contact op te nemen.

Beveelt u dit bedrijf aanNee

Geen zin om naar buitwn te faan.

Super snel. Goed

Score voor Opwaarderen.nl:4/5

Makkelijk en snel.

Uw ervaring

het was snel, en makkelijk

Uw ervaring

denk dat ik voortaan maar lekker naar de winkel ga voor beltegoed en niet hier extra 29 cent gaan betalen aan servicekosten zogenaamd..............

Reactie Opwaarderen.nl:

vervelend om te lezen dat je niet blij bent met onze servicekosten.
Helaas zijn we genoodzaakt om deze kosten in rekening te brengen om onze service optimaal te houden en prijswijzigingen van providers op te vangen.
We hopen daarom dat de goede en snelle service opweegt tegen de lage servicekosten en zien je graag terug op onze website.

Beveelt u dit bedrijf aanNee

Asociaal dat men ff 29 cent zogenaamd servicekosten rekent,, waarvoor??????????????????????.

M.H.Wijnen
M.H.Wijnen

Uw ervaring

waarom servicekosten betalen, als ik via een supermarkt opwaardeer hoef ik dit niet te betalen. Dit is voor het
eerst dat ik dit moet betalen. Nu is dat niet zoveel maar alle beetjes helpen. Tinie Wijnen.

Score voor Opwaarderen.nl:4/5

Is makkelijk.

Nicolas G.
Nicolas G.

Uw ervaring

The "app" I have downloaded from my phone provider (on tablet) was actually linked to a third party called Opwaarderen.
This company sent me an email with a code which was not expected and fell down in my spam box.
Having no credit on my phone without being aware during the weekend has been really painfull.
The customer service was not aware of the name of this third party so has been complicated to understand what actually happened. I would resume this purchase by "DECEPTION - 0 SERVICE - NO ADDED VALUE - NO RIGHT TO RETRACT"

Reactie Opwaarderen.nl:

Unfortunately, you ordered as an anonymous customer. As a registered customer you are always able to check the pin in your orderhistory, even in the middle of the night.
We also advise you to add our emailaddress to your email safelist, so that you receive our emails in your inbox.

Beveelt u dit bedrijf aanNee

By mistake, my intention was to buy some credit and top up my phone under the official website of my phone provider.

Bedrijfsinformatie

Prepaid beltegoed opwaarderen voor alle providers, het kan online bij Opwaarderen.nl. Profiteer daarnaast ook van de vele acties van providers.
Adres
Scheepmakerspassage 183
3011 VH Rotterdam

Contactgegevens
E-mail: support@opwaarderen.nl
Tel: 010-7989541 (lokaal tarief)
KvK: 24342267
  2010 – 2017 © The Feedback Company