Opwaarderen.nl

Opwaarderen.nl Klanten beoordelen Opwaarderen.nl met 8.2/10. Gebaseerd op 4297 ervaringen.4297

Bedrijfsinformatie

Prepaid beltegoed opwaarderen voor alle providers, het kan online bij Opwaarderen.nl. Profiteer daarnaast ook van de vele acties van providers.
Adres
Scheepmakerspassage 183
3011 VH Rotterdam

Contactgegevens
E-mail: support@opwaarderen.nl
Tel: 010-7989541 (lokaal tarief)
KvK: 24342267
81 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Opwaarderen.nl met 8.2/10. Gebaseerd op 4297 ervaringen.

Meijvis
Meijvis

Snel en duidelijk

Geen extra kosten.

Uw ervaring

Dit was mijn eerste aanschaf via Opwaarderen.nl. Website is duidelijk en kort.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Gemakkelijk en snel. er zijn wel extra kosten (€.0.50) aan verbonden, maar dat is het wel waard.

annet
Redelijk
annet
Score voor Opwaarderen.nl:3/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Net beltegoed opgewaardeerd krijg ik te horen dat het tot 9 dec 2016 geldig is hoe kan dat.

Martie
Martie
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Inderdaad,snel,gemakkelijk,geen extra kosten en je hoeft de deur niet uit.

gabriela vega
gabriela vega

Niet positief .

Beste klant,

We kunnen zien dat je via mail contact hebt gehad met onze klantenservice.
Door opgave van een verkeerd emailadres kon de bestelling niet afgeleverd worden. De klantenservice heeft de opwaardeercode daarna naar het juiste emailadres gestuurd.

Met vriendelijk groet,

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Geen beltegoed gekregen .ook geen geld terug bedank .nooit meer.

M,Caupain
M,Caupain

Beste klant,

Extra of gratis beltegoed wordt altijd geleverd door je provider. Als extra of gratis beltegoed was toegezegd, bijvoorbeeld door een actie, en je hebt dit niet ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice van je provider. Denk er wel aan, dat dit gratis tegoed soms met enige vertraging wordt weergegeven.

De klantenservice van je provider kan nagaan wat er eventueel is misgegaan. Ook kunnen zij het meteen voor je in orde maken indien je inderdaad extra of gratis beltegoed had moeten krijgen.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Heb vandaag dinsdag 29 nov,.2016 per internet opgewaardeerd voor 10euro is 20euro..
zoals altijd weer bedonderd ik sommeer onmiddellijk het restant van 10euro exstra aan bel tegoed over te maken op mijn telefoon nummer 0687178217. doet u dat niet dan zal ik een openlijke klacht indienen tegen uw gedrag om uw beloftes in de toekomst wel uit te voeren. ik wacht op de beloofde 10euro aan bel tegoed. .
vriendelijke groet, m,caupain .

Uw ervaring

Ik heb erg goede ervaring daar in .Want dat is mijn tweede handy van vondafone.Liesbeth vandervent.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Ik vind het gemakkelijk dan altijd naar de winkel te gaan.

Frits Evers
Frits Evers
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Makkelijke site en vooral geen verborgen kosten zoals bij andere aanbieders.

Score voor Opwaarderen.nl:4/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Snel en makkelijk. wel extra kosten bij een 5 euro opwaardering (vectone mobile).

Uw ervaring

verbinding komt niet tot stand als ik beltegoedcode ingeef, tijdrovend, later op de dag nog eens proberen

Beste klant,

in principe kun je je opwaardeercode activeren via de opwaardeerlijn van je provider. De opwaardeerinstructies vind je in onze aflevermail of op onze website.
Lukt dit niet, dan kan de klantenservice van je provider de code ook handmatig voor je boeken.
Houd je mobiele nummer, de opwaardeercode en het serienummer (zie onze aflevermail) bij de hand.

Score voor Opwaarderen.nl:1/5
Beveelt u dit bedrijf aanNee

Leek me handig.

Bedrijfsinformatie

Adres
Scheepmakerspassage 183
3011 VH Rotterdam

Contactgegevens
E-mail: support@opwaarderen.nl
Tel: 010-7989541 (lokaal tarief)
KvK: 24342267
  2010 – 2017 © The Feedback Company