Opwaarderen.nl

Opwaarderen.nl Klanten beoordelen Opwaarderen.nl met 8.2/10. Gebaseerd op 4342 ervaringen.4342

Bedrijfsinformatie

Prepaid beltegoed opwaarderen voor alle providers, het kan online bij Opwaarderen.nl. Profiteer daarnaast ook van de vele acties van providers.
Adres
Scheepmakerspassage 183
3011 VH Rotterdam

Contactgegevens
E-mail: support@opwaarderen.nl
Tel: 010-7989541 (lokaal tarief)
KvK: 24342267
81 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Opwaarderen.nl met 8.2/10. Gebaseerd op 4342 ervaringen.

Uw ervaring

Opgewaardeerde bedrag blijkt maar 1 maand geldig. Beetje tegenvaller. Ik bel niet zo veel. Volgende keer zoek ik wat verder

Reactie Opwaarderen.nl:

onze opwaardeercodes zijn in ieder geval langer dan één jaar geldig. Echter, als je de code eenmaal geactiveerd hebt, dan gelden de regels van je provider. Wij adviseren je de klantenservice van je provider te contacteren. Vaak kun je de geldigheid verlengen.

Beveelt u dit bedrijf aanNee

Deze vond ik het snelste via google.

Uw ervaring

heel slecht, na betalen met ideal, blijkt de code niet te werken..
krijgt steeds te horen dat er een fout is opgetreden..
weg 10 euro..

Beveelt u dit bedrijf aanNee

Omdat ik beltegoed nodig was.

Beste klant,

Wij bieden 2 soorten producten inzake beltegoeden namelijk opwaardeercodes en directe opwaarderingen.

Indien je voor een ander een opwaardeercode bestelt dan kun je dit activeren indien je het desbetreffende toestel in handbereik hebt. Anders kun je namelijk op afstand een code laten activeren door de klantenservice van desbetreffende provider. Houd hiervoor het mobiele nummer, opwaardeercode en eventueel serienummer bij de hand.

Bij directe opwaarderingen kun je het desgewenste op te waarderen nummer invoeren. Na voltooing van je betaling wordt het bestelde tegoed automatisch bijgeschreven.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Omdat ik dat al eerder heb gedaan. heb nu een nieuwe smartphone en was het veel moeilijker. ik ben 75 jaar en de reeks cijfers is wel erg lang! kan dat niet korter? ik heb wel vijf keer overnieuw moeten bellen, omdat het te lang duurde!.
niet zo gemakkelijk dus!.

vlot en gemakkelijk

Score voor Opwaarderen.nl:4/5

Opwaarderen.

Uw ervaring

het duur erg lang voordat je het beltegoed daadwerkelijk hebt ik ben er wel anderhalf uur mee bezig geweest en was moeilijk om het uit te voeren wat je moet doen

Beveelt u dit bedrijf aanNee

Mijn beltegoed heb ik een 1 jaar niet opgewaardeert.

Lieke
Lieke

Uw ervaring

slecht, koop een vodafone kaart voor 20 euro. wil ik de code activeren, is de code niet goed.
bel je de klantenservice kunnen ze je niet gelijk helpen en moet je een bericht inspreken en hopen dat ze maar terug reageren op je mail.
ik zou dit echt afraden, 20 euro verspeeld terwijl ik mijn geld hard nodig heb

Beste klant,

Er was een storing in het opwaardeerplatform van Vodafone. Vandaar dat de code niet opgewaardeerd kon worden.
Aangezien wij dit platform niet beheren kunnen we ook niet zeggen hoe lang deze storing nog gaat duren. We raden je aan om het later nogmaals te proberen.

Beveelt u dit bedrijf aanNee

Ik beltegoed nodig had en de site van vodafone eruit lag.

Tini
Tini

Beste klant,

Wij kunnen niemand blokkeren. Dit wordt door de provider gedaan als er te vaak iets verkeerd gaat. Alleen de provider kan de blokkade eventueel weer opheffen.

Beveelt u dit bedrijf aanNee

Nou goed hoor ben 24 uur geblokkeert.

Gerda van Dael
Uitstekend
Gerda van Dael

Uw ervaring

Al heel lang tele 2 bevalt zeer goed was alleen jammer dat jullie stopten met fox anders was ik daarmee ook doorgegaan
8 punten

Score voor Opwaarderen.nl:5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Makkelijk en snel vooral dat je ziek bent.
10 punten.

Uw ervaring

vreemd dat je je e-mail adres niet kan wijzigen, dan maar laten cancellen door de service desk.
service desk werkt makkelijk en is snel.

Score voor Opwaarderen.nl:4/5

Makkelijke service.

Yolanda Been
Yolanda Been

Beste klant,

Vervelend om te lezen dat je niet blij bent met onze servicekosten.
Helaas zijn we genoodzaakt deze kosten in rekening te brengen om onze service optimaal te houden en prijswijzigingen van providers op te vangen.
We hopen daarom dat de goede en snelle service opweegt tegen de lage servicekosten en zien je graag terug op onze website.

Beveelt u dit bedrijf aanNee

Jammer dat je extra 0,50 moet betalen om opwaarderen.

Bedrijfsinformatie

Adres
Scheepmakerspassage 183
3011 VH Rotterdam

Contactgegevens
E-mail: support@opwaarderen.nl
Tel: 010-7989541 (lokaal tarief)
KvK: 24342267
  2010 – 2017 © The Feedback Company