Opwaarderen.nl

Opwaarderen.nl Klanten beoordelen Opwaarderen.nl met 8.2/10. Gebaseerd op 4297 ervaringen.4297

Bedrijfsinformatie

Prepaid beltegoed opwaarderen voor alle providers, het kan online bij Opwaarderen.nl. Profiteer daarnaast ook van de vele acties van providers.
Adres
Scheepmakerspassage 183
3011 VH Rotterdam

Contactgegevens
E-mail: support@opwaarderen.nl
Tel: 010-7989541 (lokaal tarief)
KvK: 24342267
81 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Opwaarderen.nl met 8.2/10. Gebaseerd op 4297 ervaringen.

Score voor Opwaarderen.nl:4/5

Makkelijk en snel.

Roel Neutel
Roel Neutel

Beste klant,

In de actievoorwaarden was duidelijk te lezen dat de sms vóór het opwaarderen verstuurd moest worden. Voor meer informatie verwijzen we je naar de actievoorwaarden.

Beveelt u dit bedrijf aanNee

Oplichters met extra beltegoed, het staat in de verkeerde volgorde aangegeven dan werkt de code niet meer.

Willem van Ommen
Willem van Ommen

Niet een. Heel slecht

Beste klant,

Graag willen we je verder helpen. Zou je een email naar support@alphacomm.nl willen sturen? Dan kijken we naar je probleem.

Beveelt u dit bedrijf aanNee

Ik kon niet zo gauw de andere vinden die ik altijd gebruik.

PetersdPC
PetersdPC

Uw ervaring

waardeloos. Te ingewikkeld voor mij.

Toevallig.

Tot nu toe goed.

Score voor Opwaarderen.nl:4/5

Makkelijk .

Keesjan
Matig
Keesjan

Uw ervaring

Tot vandaag, prima ! Helaas ga ik vanaf nu op zoek naar een andere oplossing. Ik heb geen zin om extra kosten te betalen. Ze verdienen al genoeg aan de verkoop van het beltegoed. Servicekosten vind ik pure onzin. Alles verloopt volledig geautomatiseerd. Komt geen service aan te pas.

Beste klant,

Vervelend om te lezen dat je niet blij bent met onze servicekosten.
Helaas zijn we genoodzaakt deze kosten in rekening te brengen om onze service optimaal te houden en prijswijzigingen van providers op te vangen.
We hopen daarom dat de goede en snelle service opweegt tegen de lage servicekosten en zien je graag terug op onze website.

Score voor Opwaarderen.nl:2/5
Beveelt u dit bedrijf aanNee

Dat men tot voor kort geen servicekosten in rekening bracht. tot mijn grote verbazing zag ik vanmorgen ineens €0,29 servicekosten bij m'n bestelling staan ?! hoe zit dat? na honderden bestellingen (mijn schoonfamilie woont in afrika) zonder extra kosten gedaan te hebben, nu ineens deze onaangename verrassing ! ik ga op zoek naar een andere oplossing.

Redelijk

Beste klant,

Vervelend om te lezen dat je niet blij bent met onze servicekosten.

Score voor Opwaarderen.nl:3/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Hoezo ineens servicekosten ?????????.

Nee.

Beste klant,

Zou je je vraag naar support@alphacomm.nl willen sturen? Dan helpen we je graag verder.

Beveelt u dit bedrijf aanNee

Geen toegevoegde waarde. onduidelijke instructies. support met ondoordringbaar telefoon kiessysteem. geen mens aan de lijn te krijgen.

Uitstekend
Score voor Opwaarderen.nl:5/5

Makkelijk en snel.

Uitstekend
Score voor Opwaarderen.nl:5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Ik vind het gemakkelijker dan een kaart kopen in de winkel. en het wordt direct op je telefoon gezet. prima.

Bedrijfsinformatie

Adres
Scheepmakerspassage 183
3011 VH Rotterdam

Contactgegevens
E-mail: support@opwaarderen.nl
Tel: 010-7989541 (lokaal tarief)
KvK: 24342267
  2010 – 2017 © The Feedback Company