Opwaarderen.nl

Opwaarderen.nl Klanten beoordelen Opwaarderen.nl met 8.2/10. Gebaseerd op 4342 ervaringen.4342

Bedrijfsinformatie

Prepaid beltegoed opwaarderen voor alle providers, het kan online bij Opwaarderen.nl. Profiteer daarnaast ook van de vele acties van providers.
Adres
Scheepmakerspassage 183
3011 VH Rotterdam

Contactgegevens
E-mail: support@opwaarderen.nl
Tel: 010-7989541 (lokaal tarief)
KvK: 24342267
81 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Opwaarderen.nl met 8.2/10. Gebaseerd op 4342 ervaringen.

Uw ervaring

extra betalen voor ideal en niet te zien naast de ideal logo maar pas als he gaat afrekenen

Reactie Opwaarderen.nl:

in principe worden alle kosten duidelijk aangegeven. Mocht je een voorbeeld hebben waar dit niet aangegeven wordt, kun je ons dan een screenshot sturen via het contactformulier? Onze techniekafdeling zal dit dan controleren.

Was zonder bij kosten.

Uw ervaring

Er staat 10€ beltegoed =20€ beltegoed. Als ik 1244 intoets en mijn beltegoed opvraag staat er maar 10€ op.
Dit vind ik misleidend.

Reactie Opwaarderen.nl:

Het extra beltegoed is een actie van je provider. Als je het extra tegoed niet hebt gekregen, neem dan even contact op met de klantenservice van je provider.

Beveelt u dit bedrijf aanNee

Omdat ik beltegoed nodig heb om te bellen.

Uw ervaring

het telefoonnummer wat opgegeven staat dat je moet bellen (1244) om op te kunnen waarderen is geen goed nummer. contactformulier kan ik niet opsturen omdat letters die je moet intypen om te laten zien dat je geen machine bent komen niet in beeld

Reactie Opwaarderen.nl:

Ons supportteam kon je reeds verder helpen. Wij gaan ervan uit, dat het inmiddels gelukt is de code te activeren. Mocht dat niet zo zin, neem dan gerust opnieuw contact met ons op.

Leek me makkelijk.

Opwaarderen.nl 1 beoordeling

Goede service en geen onnodige transactiekosten zoals bij beltegoed.nl enzo. houden zo jongens hierdoor maken jullie het verschil . en krijg je meer klanten. want niemand wil bijna 3 euro transactirkosten betalen.

Reactie Opwaarderen.nl:

vervelend om te lezen dat je niet blij bent met onze servicekosten.
Helaas zijn we genoodzaakt om deze kosten in rekening te brengen om onze service optimaal te houden en prijswijzigingen van providers op te vangen.
We hopen daarom dat de goede en snelle service opweegt tegen de lage servicekosten en zien je graag terug op onze website.

Beveelt u dit bedrijf aanNee

Was vroeger gratis! nu transactiekosten...... is niet van deze tijd.... :(.

Aria
Aria

Snel, eerlijk, goedkoop

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Zeer teverden ,niet net als beltegoed.nl en ... 1.20 extra voor gewoon ideal betaling , bedankt opwarderen.nl.

Uw ervaring

Makkelijk, maar door servicekosten koop ik hier niet meer.

Beveelt u dit bedrijf aanNee

Makkelijk. waardeer hier op voor mijzelf (kpn) en voor mijn vrouw (vodafone). in een bestelling alles afronden. en geen extra kosten. tot vandaag: €0,58 cent bijbetalen! bestel wel via kpn en vodafone. is tenminste gratis. alsof je voor pinnen in de winkel moet bijbetalen. niet van deze tijd.

Zahra Elfathi
Zahra Elfathi

Reactie Opwaarderen.nl:

mocht je problemen hebben met een bestelling, dan kun je altijd even via het contactformulier contact met ons opnemen. Geef daarbij je ordernummer aan. Dan controleren wij of de code klopt.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Ik heb mijn kaart met 10 euro opgewardeerd maar ik kan bellen, ik krijg een internet bundel, stom stom.

Uw ervaring

Super snel, makkelijk en geen verwerkingskosten. Perfect!

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Heel erg handig en snel.

Conair
Conair

Uw ervaring

ik vond het prima en ik wens jullie prettige nieuw jaar wisslen en blijven ontwikkelen verder met Jullie bedrijf online

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Gewoon het is zo makkelijk is, via om online te winkelen.

Bedrijfsinformatie

Adres
Scheepmakerspassage 183
3011 VH Rotterdam

Contactgegevens
E-mail: support@opwaarderen.nl
Tel: 010-7989541 (lokaal tarief)
KvK: 24342267
  2010 – 2017 © The Feedback Company