Opwaarderen.nl

Opwaarderen.nl Klanten beoordelen Opwaarderen.nl met 8.2/10. Gebaseerd op 4297 ervaringen.4297

Bedrijfsinformatie

Prepaid beltegoed opwaarderen voor alle providers, het kan online bij Opwaarderen.nl. Profiteer daarnaast ook van de vele acties van providers.
Adres
Scheepmakerspassage 183
3011 VH Rotterdam

Contactgegevens
E-mail: support@opwaarderen.nl
Tel: 010-7989541 (lokaal tarief)
KvK: 24342267
81 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Opwaarderen.nl met 8.2/10. Gebaseerd op 4297 ervaringen.

Uitstekend

Uw ervaring

snelle service, servicekosten niet duur en makkelijk te doen. HELEMAAL TOP !!

Score voor Opwaarderen.nl:5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Omdat het snel en de servicekosten zijn niet duur.

Uw ervaring

Alphacomm Digital Commerce B.V heeft een ongeautoriseerde betaling van mijn Paypal rekening afgeschreven.

Beste klant,

Allereerst willen wij graag aangeven dat wij het heel erg vervelend vinden dat uw Paypal rekening misbruikt is en dat onze bedrijfsnaam daaraan verbonden wordt.
Wij, Alphacomm Prepaid Services BV, zijn een onafhankelijk bedrijf dat beltegoed via internet verkoopt van verschillende providers.
Wij werken met een automatisch bestelsystem. Wij kunnen geen bedrag afboeken. De betaling wordt altijd door de klant in opdracht gegeven. Zodra een betaling binnenkomt wordt een bestelling via sms/ e-mail naar het aangegeven e-mailadres en mobiele nummer verstuurd.
Wij adviseren u om aangifte te doen bij de politie en contact op te nemen met Paypal.
Ons excuses voor het ongemak.

Beveelt u dit bedrijf aanNee

- geen beltegoed gekocht.

Uw ervaring

slechte ervaring. je moet opwaarderen via een bepaald nummer. maar dan ontstaat er iedere keer een fout.
dus opwaarderen lukt niet snel. moet eerst worden teruggebeld. waardeloos.

Beste klant,

Jammer, dat je problemen hebt gehad met de opwaardeercode van ons.
Mocht je problemen hebben met het opwaarderen van de code, dan adviseren wij je om contact op te nemen met de klantenservice van je provider. Je provider kan het beltegoed vanaf afstand voor je opwaarderen.

Eenmailig. nooit weer.

Caro
Redelijk
Caro

Uw ervaring

alleen nieuw de servicekosten !! Waarom, kon ik niet vinden.

Beste klant,

Vervelend om te lezen dat je niet blij bent met onze servicekosten.
Helaas zijn we genoodzaakt deze kosten in rekening te brengen om onze service optimaal te houden en prijswijzigingen van providers op te vangen.
We hopen daarom dat de goede en snelle service opweegt tegen de lage servicekosten en zien je graag terug op onze website.

Alphacomm Prepaid Services

Score voor Opwaarderen.nl:3/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Ik doe het altijd bij opwaarderen.nl vind het wel makkelijk.

ewout
ewout

Uw ervaring

zeer slecht,mail gestuurd nog geen antwoord

Beste klant,
de opwaardeercode is verzonden naar het aangegeven e-mailadres. Misschien kan je controleren of onze mail niet in je spambox terecht is gekomen.
Mocht je geen mail vinden stuur ons dan een bericht met je ordernummer aan support@opwaarderen.nl.

Beveelt u dit bedrijf aanNee

Reden is dat ik de volgende keer korting kan krijgen, maar nog steeds geen beltegoed.

CM Verpoorten
CM Verpoorten

Uw ervaring

Nee .is veel te moeilijk om op te waarderen. Heb dit altijd door anderen moeten laten doen . Begrijp niets van jullie handleiding .

Beste klant,

in ons systeem kunnen wij zien dat u een opwaardeercode van Tele2 hebt besteld en ontvangen. Deze code werkt alleen op een simkaart van Tele2.
Helaas is het niet mogelijk om een éénmaal afgeleverde code terug te geven of te ruilen. Je kunt de situatie het beste vergelijken met een open gekraste klassieke beltegoed kaart. Het is voor ons niet mogelijk te controleren of de code die je terug wilt geven wel of niet gebruikt is. Hierdoor kunnen we de code niet opnieuw in ons systeem opnemen en verkopen.

Je kunt natuurlijk wel proberen de code aan iemand anders in je omgeving te verkopen.

Onze excuses voor dit ongemak.

Beveelt u dit bedrijf aanNee

Het is niet te begrijpen dat u die €10.00 niet terug stort .daar het opwaarderen niet ging . er stond tot en met 6 dec dat er storing was .ik kon niet dus niet opwaarderen. .
wifi werkte steeds niet . dat was al sinds begin nov . mijn zoon heeft via zijn mobiel toen geprobeerd mijn mobiel op te laden . maar er was storing bij jullie en dat bleef 3dg duren . omdat ik geen wifi meer kon pakken .heb ik kpn met mijn vaste telf gebeld . het was niet op te lossen . zodoende heb ik bij hen een mobiel telf abonnement aangevraagd . u moet toch begrijpen dat die storing erg moeilijk is voor iemand van 77j .die zelf niet weet hoe opwaarderen moet . er wordt tegenwoordig helemaal geen rekening gehouden met de oudere mens . waar de computer een moeilijk apparaat voor is . wat ik u nu schrijf gaat via mijn mobiel .een computer openen kan ik niet .daarom liet ik dat mijn zoon 3dec doen . had de opwaardering toen gelukt .dan was ik niet overgestapt . nu heb ik alles via kpn .
tv .vaste telefoon en mobiel . er staat een computer .maar die wordt alleen gebruikt als een vriendin langs komt .die weet hoe hij werkt ..
dus vraag ik u die € 10.00 terug te storten . cm versloot.

Adriaan Hofstra
Adriaan Hofstra

Uw ervaring

Gaat makkelijk en bedrag is direct bijgeschreven. Wel jammer dat er altijd een klein bedragje voor servicekosten bij moet. Als ik een opwaardeerkaart in de winkel koop is dat kennelijk al verrekend. Zou hier ook kunnen, Lebara strooit toch met btg (dat is hun kracht en marketingtruc)

Score voor Opwaarderen.nl:4/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Mijn btg bij lebara was bevroren en moest opwaarderen en deze site kwam toen als eerste in de rij.

Oplichters zijn het. Zielig

Beste klant,
wij hebben je de opwaardeercode nogmaals naar het aangegeven e-mailadres verstuurd.

Beveelt u dit bedrijf aanNee

Ik heb maar een uitgezocht en bleek opwaarderen.nl te zijn..
ik heb voor 30 euro beltegoed betaald via ideal maar niets .
van beltegoed ontvangen..

Uw ervaring

Sterke punten? hebben ze niet als ze mensen oplichten.

Beveelt u dit bedrijf aanNee

Ik heb voor de eerste en de laatste keer beltegoed gekocht hier..
ik heb opgewaardeerd voor 30 euro maar kreeg helemaal geen beltegoed..
maar ik laat het niet hierbij zitten. woest ben ik..

J. Van't Hoog
Uitstekend
J. Van't Hoog

Uw ervaring

Met veen geduld geprobeerd om mij te helpen

Score voor Opwaarderen.nl:5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

De reden om de vodafone winkel te bezoeken had te maken met een gedane opwaardering via mijn ipap van dertig euro die was terug te vinden op mijn beltegoed.

Bedrijfsinformatie

Adres
Scheepmakerspassage 183
3011 VH Rotterdam

Contactgegevens
E-mail: support@opwaarderen.nl
Tel: 010-7989541 (lokaal tarief)
KvK: 24342267
  2010 – 2017 © The Feedback Company