Opwaarderen.nl

Opwaarderen.nl Klanten beoordelen Opwaarderen.nl met 8.2/10. Gebaseerd op 4342 ervaringen.4342

Bedrijfsinformatie

Prepaid beltegoed opwaarderen voor alle providers, het kan online bij Opwaarderen.nl. Profiteer daarnaast ook van de vele acties van providers.
Adres
Scheepmakerspassage 183
3011 VH Rotterdam

Contactgegevens
E-mail: support@opwaarderen.nl
Tel: 010-7989541 (lokaal tarief)
KvK: 24342267
81 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Opwaarderen.nl met 8.2/10. Gebaseerd op 4342 ervaringen.

ria Blanken
ria Blanken

Reactie Opwaarderen.nl:

vervelend om te lezen dat je niet blij bent met onze servicekosten.
Helaas zijn we genoodzaakt om deze kosten in rekening te brengen om onze service optimaal te houden en prijswijzigingen van providers op te vangen.
Wat betreft de belkosten adviseren wij je contact op te nemen met de klantenservice van je provider.
We hopen daarom dat de goede en snelle service opweegt tegen de lage servicekosten en zien je graag terug op onze website.

Beveelt u dit bedrijf aanNee

Ik ga over op een andere provider t is toch niet normaal dat ik 50 cent service kosten moet betalen, dat is nergens zo, echt belachelijk, en dan is t leuk dat je ipv 5 euro 10 euro geeft, maar jullie zijn gewoon hartstikke duur met bellen, dus wat schiet je er mee op, helemaal niks.

Ger
Ger

Snel en heel makkelijk.

roy
roy

Uw ervaring

het is echt belachelijk ik haal beltegoed bij de app van jullie is het voor belgische lyca en die werkt niet met nederlandse lyca nu krijg ik me geld niet terug niks alleen ja je kan het proberen door te verkopen
aan wie moet ik naar belgie rijden om hem daar te gaan verkopen ofzo

echt belachelijk

Reactie Opwaarderen.nl:

de providers bepalen voor welke telefoonnummers hun opwaardeercodes geschikt zijn. Het is inderdaad zo, dat je een nederlands telefoonnummer niet kunt opwaarderen met een belgische opwaardeercode. Helaas mogen wij opwaardeecodes niet terugnemen, maar je zou wel kunnen proberen de code online verder te verkopen.

Beveelt u dit bedrijf aanNee

Om te kunnen bellen naar familie.

Przemo
Przemo
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Szybko i tanio polecam:).

Paul Boots
Paul Boots

Uw ervaring

Koop altijd beltegoed voor mijn dochter.

Score voor Opwaarderen.nl:4/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Geschiedenis. nooit een ander geprobeerd.

Uw ervaring

Ik begreep het eerst niet ik dacht het wordt er gewoon op gezet zoals als je op de site van vodafone opwaarderen gaat gewoon betalen en het staat er op maar je kreeg een mail met een code.
Ik ben hier zeer blij mee dat het zo is gegaan.

Score voor Opwaarderen.nl:4/5

Snel en makkelijk.

Janee Kostelijk
Redelijk
Janee Kostelijk

Uw ervaring

het opwaarderen zelf op de GSM, lukte niet omdat de opwaardeercode veel te veel cijfers heeft.
Met jullie hulp en aanwijzingen lukte het prima via de providershulp.

Score voor Opwaarderen.nl:3/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Via google opwaarderen van gsm gegoogled.

John
John

Uw ervaring

Beltegoed kopen ging eenvoudig, snel en zonder problemen (zoals het hoort).
De opwaardeercode is beter over te typen als deze in groepjes van 2, 3 of 4 tekens wordt gesplitst.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Lebara geeft geen factuur, opwaarderen.nl wel.

sc. vokpomapa
Redelijk
sc. vokpomapa

Reactie Opwaarderen.nl:

Het extra beltegoed wordt geleverd door je provider. Wij adviseren je even met hen contact op te nemen.

Score voor Opwaarderen.nl:3/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Ik heb extra beltegoed na opwaardering van 20euros gevraagd maar niet ontvangen..
ordernummer;152618201.
code;95481484755.

Reactie Opwaarderen.nl:

wij vinden met deze gegevens geen bestelling van je. Heb je wel het juiste product gekocht? Je telefoonnummer en de bestelde code moeten van dezelfde provider zijn.
Mocht je nog steeds problemen ondervinden, neem dan contact met ons op via het contactformulier en geef daarbij je ordernummer aan. Je vind je ordernummer in de omschrijving van je betaling.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Opwaardeerciode werkt weer niet.

Bedrijfsinformatie

Adres
Scheepmakerspassage 183
3011 VH Rotterdam

Contactgegevens
E-mail: support@opwaarderen.nl
Tel: 010-7989541 (lokaal tarief)
KvK: 24342267
  2010 – 2017 © The Feedback Company