Opwaarderen.nl

Opwaarderen.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Opwaarderen.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company4402
81 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Opwaarderen.nl met 8.2/10. Gebaseerd op 4402 ervaringen.

maarten vroon
maarten vroon

Nog niet ontdekt

Reactie Opwaarderen.nl:

Kijk voor de opwaardeerinstructies vanuit het buitenland op de website van je provider. Alternativ kun je ook de klantenservice van je provider vragen de code voor je te activeren.

Beveelt u dit bedrijf aanNee

Ik heb een probleem met opwaarderen.nl..
ik ben momenteel, in oostenrijk en dan lukt het niet om volgens de instructie op te waarderen wat moet ik doen.

hm wismeijersplinter
Matig
hm wismeijersplinter

Reactie Opwaarderen.nl:

Ons supportteam heeft je om het ordernummer van je tweede bestelling gevraagd, maar nog geen antwoord ontvangen. Als je het ordernummer toestuurt, dan controleren wij je bestelling.

Score voor Opwaarderen.nl:2/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Ging altijd goed vandaag 2x betaald via ideal 1x code wel gehad andere niet gekregen ????.

Alsafar adnan
Alsafar adnan

???? ????

Reactie Opwaarderen.nl:

Als je een vraag hebt, vul dan het contactformulier in. Wij antwoorden binnen 24 uur.

Beveelt u dit bedrijf aanNee

??? ???? ???? ???? ??? ??? ???????.

Mohamed
Mohamed

Reactie Opwaarderen.nl:

Extra beltegoed is een actie van je provider. Als je hier vragen over hebt, neem dan contact op met de klantenservice van je provider.

Beveelt u dit bedrijf aanNee

Er staat letterlijk dat als je opeardeerd met 10 euro, je 20euro beltegoed krijgt. .
nou er is enkel 10 euro bijgeschreven. .
ik wil mijn geld terug hoe regel ik dit?.

Opwaarderen.nl 1 beoordeling

Ik doe het te weinig om veel ervaring te hebben. wel gelukt uiteindelijk..
lastig om uit te voeren, want het is anders dan het op de pc site staat aangegeven .

Reactie Opwaarderen.nl:

de opwaardeercode hebben we direct na ontvangst van je betaling per email verzonden. Controleer ajb ook je spamordner. Zojuist hebben we de code nogmaals per separate email verzonden. Mochten er nog vragen zijn, dan helpt ons supportteam je graag verder.

Beveelt u dit bedrijf aanNee

Het was dus een pure vergissing, het opwaarderen is nog steeds niet gelukt terwijl het bedrag waarmee ik wilde opwaarderen wel is afgeschreven van mijn bankrekening.

Uw ervaring

Mensen zoveel mogelijk geld af troggelen

Reactie Opwaarderen.nl:

je hebt ons supportteam gecontacteerd met de vraag hoe je je voicemail uit kunt zetten. Dat kunnen wij helaas niet voor je doen. Je provider kan je hier echter wel behulpzaam bij zijn.

Beveelt u dit bedrijf aanNee

Om het nooit meer te toen,ik stop direct als het beltegoed op is..
zorg nu is dat het werk, prutsers.

Uw ervaring

Zo eenvoudig in gebruik. Alleen 1201 nr. dat wordt geadviseerd te bellen was niet in gebruik maar via 1200 lukte het prima!

Score voor Opwaarderen.nl:4/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Handig via internet en ik was mijn 4 cijferige opwaardeercode vergeten en weet niet hoe ik dit moet opvragen.

kai
Uitstekend
kai

cid:8D161BD7-46AF-40AD-BFAA-D268AA9575A7
Ik zit in the middle of nowhere in Hawaii, en het ging allemaal wat langzamer, maar het lukte prima! Bedankt
Simone

Score voor Opwaarderen.nl:5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Google gaf het als eerste aan.

K. Abdi
K. Abdi

Uw ervaring

Ik heb 10 euro online betaald, maar toen ik de opwardeer code invoerde eerst is met succes opgewaardeerd, toen ik wilde bellen is opeens mijn bel tegoed is 0 zonder dat ik een telefoontje heb gepleegd. ik ben gewoon opgelicht door u.

Reactie Opwaarderen.nl:

Fijn, dat het gelukt is om je beltegoed te activeren. Wij kunnen helaas niet zien, waarom je je beltegoed zo snel hebt verbruikt. Hiervoor moet je even contact opnemen met je provider.

Beveelt u dit bedrijf aanNee

Omdat ik vertrawen in heb.

Bedrijfsinformatie

Prepaid beltegoed opwaarderen voor alle providers, het kan online bij Opwaarderen.nl. Profiteer daarnaast ook van de vele acties van providers.
Adres
Scheepmakerspassage 183
3011 VH Rotterdam

Contactgegevens
E-mail: support@opwaarderen.nl
Tel: 010-7989541 (lokaal tarief)
KvK: 24342267
  2010 – 2017 © The Feedback Company